Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 15.10.2019 № 208 Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи пропозицію депутатів обласної Ради 7 скликання: 1. Провести пленарне засідання позачергової 40 сесії о ....

  • Голови фракцій прийняли рішення провести позачергову сесію обласної Ради щодо питання «формули Штайнмайера»

    11 жовтня відбулося засідання керівників фракцій Вінницької обласної Ради під головуванням очільника обласної Ради Анатолія Олійника. У роботі взяли участь керівники фракцій обласної Ради Олександр Крученюк (БПП «Солідарність»), Владислав Рой (ВО «Батьківщина»), Тарас Кобець (Радикальна партія Олега Ляшка), Олександр Корній ....

  • Модернізовано систему голосування у сесійній залі обласної Ради

    59 депутатів затвердили зміни та доповнення до рішення 4 сесії обласної Ради 7 скликання від 11 лютого 2016 року № 31 «Про Регламент Вінницької обласної Ради 7 скликання». Згідно із ними у сесійній залі запрацюють сенсорні кнопки для голосування, а паперові матеріали замінятимуть планшети. – Наразі в сесійній залі усі монтажні ....

Агенція регіонального розвитку запрошує у свою команду Роздрукувати

Агенція – це неприбуткова установа, що утворилась з метою сприяти розвитку Вінниччини за рахунок інвестицій та інших ресурсів, а також здійснення заходів з покращення бізнес-середовища та іміджу області. Агенція працює за такими напрямами: регіональний розвиток, розвиток МСБ, залучення інвестицій, організаційний розвиток.

Ми пропонуємо:

– Робота з творчою дружньою командою в цікавих проектах.

– Облаштоване робоче місце та гнучкий графік роботи  (розташування офісу: м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7, офіс 125)

– Можливість роботи у віддаленому доступі

– Професійні тренінги та семінари в Україні та закордоном.

Спеціаліст з маркетингу, SMM-, PR-менеджер

Обов’язки:

– питання пов’язані з забезпечення присутності інформації про діяльність Агенції серед широкої аудиторії: серед представників цільових груп та потенційних партнерів;

– написання різних текстів, доповідей, презентацій;

– дизайн рекламних макетів;

– розміщення PR-матеріалів на цільових інтернет-ресурсах (розміщення анонсів про заплановані заходи та поширення інформації  про проведені заходи   на сайтах, в соціальних мережах Агенції та  партнерів);

– комунікація з потенційними учасниками заходів з бази контактів Агенції;

– допомога в підготовці і участь в пресконференціях, круглих столах, семінарах, тренінгах та інших заходах, які проводить Агенція;

– управління контентом сайту;

– взаємодія зі ЗМІ: оновлення медіабази, комунікація з журналістами, блогерами з питань висвітлення інформації про заходи Агенції;

– фотографування заходів, підготовка фотозвітів заходів;

– просування сторінки Агенції в соціальних мережах;

– пошук актуальних новин для цільової аудиторії (бізнес, територіальних громади) та розміщення на інформаційних ресурсах Агенції (вебсайт, Facebook сторінці).

Знання та навички

– освіта: неповна вища (молодший спеціаліст/бакалавр) відповідного напряму підготовки (в галузі журналістики, соціальних наук, філології, політології або пов'язаних галузей);

– знання мов: українська — експерт, англійська — середній (В1);

– навички роботи з комп’ютером, досвідчений користувач програмами: Windows XP; MAC OS, Microsoft Office (Word, Excel,  Powerpoint), навички роботи в Photoshop, CMS (Joomla, Wordpress), SMM, Яndex Metrika;

– адміністрування сайтів;

– створення та адміністрування сторінки в соціальних мережах;

– студійна та репортажна фотозйомка;

– створення lending page та HTML макетів для email розсилок;

– підготовка прес-матеріалів по проектаx;

– комунікабельність;

– креативний підхід до вирішення завдань;

– відповідальність, дотримання термінів.

  Креативний фандрайзер

В обов’язки входять питання пов’язані з пошуком ресурсів для реалізації цілей та пріоритетів Агенції, а саме:

– розробка фандрейзингового плану;

– моніторинг і пошук грантових програм та джерел фінансування діяльності організації;

– залучення та взаємодія з грантодавцями, комерційними спонсорами, меценатами (в тому числі, міжнародними) та індивідуальними пожертвувачами; 

– формування та надсилання заявок на отримання грантів (вивчати конкурсну документацію, визначати проблему, збирати статистичні дані, брати участь в роботі проектної групи, консультувати технічні служби та команди проектно-конструкторських організацій під час розробки документації з метою врахування політики та вимог донорських організацій, розробляти план реалізації проекту, системі оцінки та моніторингу проекту, підготовка остаточного варіанту проекту, координування заходів з підготовки необхідних додатків);

– ведення бази даних донорів, спонсорів, партнерів, благодійників; 

– комунікація з донорськими організаціями на всіх етапах грантового циклу;

– ведення переговорів (зустрічі і листування) з донорами, спонсорами, партнерами, грантодавцями; 

– тісна взаємодія з проектними командами та бухгалтерією при створенні необхідних документів; 

– організація заходів щодо збору коштів з бізнесу та громадян; 

– консультування та супровід команд проектів у питаннях підготовки звітності донору.

Знання та навички 

– вища освіта (бакалавр) відповідного напряму підготовки (в галузі соціальних наук, філології, статистики, кількісних методів, математики або пов'язаних галузей);

– вільне володіння англійською, українською мовами (усний і письмовий);

– мати не менше двох років професійного досвіду розробки проектів, управління, оцінювання, моніторингу досвід залучення коштів на громадські ініціативи від бізнесу та громадян;

– необхідна перевірена здатність ефективно працювати на кількох різних і складних завданнях; 

– комп'ютерна грамотність на рівні впевненого користувача ПК (знання програм MS Office Word, Access, Excel, PowerPoint), а також Internet. Готовність і здатність працювати поза офісом.

Особисті якості претендента:

– уміння логічно і структуровано мислити;

– відмінні комунікаційні навички;

– висока міра відповідальності та самоорганізації;

– добре сформовані лідерські та управлінські навички;

– вміння швидко приймати рішення;

– можливість показати ініціативу, добрі судження та винахідливість.

 Активний волонтер

В обов’язки входять:

– питання, пов’язані з забезпечення присутності інформації про діяльність Агенції серед широкої аудиторії: серед представників цільових груп та потенційних партнерів;

– підготовка пресматеріалів: пресрелізів, пресанонсів, банерів заходів;

– розміщення PR-матеріалів на цільових інтернетресурсах (розміщення анонсів про заплановані заходи та поширення інформації про проведені заходи на сайтах, в соціальних мережах Агенції та партнерів);

– комунікація з потенційними учасниками заходів з бази контактів Агенції;

– написання різних тексті новин, статей, презентацій;

– підготовка і участь в пресконференціях, круглих столах, семінарах, тренінгах та інших заходах, які проводить Агенція;

– допомога в адмініструванні сайту;

– взаємодія зі ЗМІ: оновлення медіабази, комунікація з журналістами, блогерами з питань висвітлення інформації про заходи Агенції;

– поширення інформації про проведені заходи;

– фотографування заходів, підготовка фотозвітів заходів;

– просування сторінки Агенції в соціальних мережах;

– пошук актуальних новин для цільової аудиторії (бізнес, територіальних громади) та розміщення на інформаційних ресурсах Агенції (веб-сайт, Facebook сторінка, instagram);

– допомога в організації та проведенні заходів.

 Знання та навички:

– освіта: неповна вища (молодший спеціаліст/бакалавр) відповідного напряму підготовки (в галузі журналістики, соціальних наук, філології, політології або пов'язаних галузей);

– знання мов: українська — експерт, англійська — середній;

– навички роботи з комп’ютером;

– досвідчений користувач програмами: Windows XP; MAC OS, Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint), навички роботи в Photoshop, CMS (Joomla, Wordpress), SMM, Яndex Metrika;

– адміністрування сайтів;

– створення та адміністрування сторінки в соціальних мережах; 

– створення lending page та HTML макетів для email розсилок;

– підготовка прес-матеріалів по проектаx;

– комунікабельність;

– креативний підхід до вирішення завдань;

– відповідальність, дотримання термінів.

Надсилайте ваше  резюме на електронну адресу: ardvin.org@gmail.com.

Термін подання документів – до 28 жовтня  2019 року.

За результатами відбору резюме успішні кандидати будуть запрошені до участі у співбесіді. У разі запиту бути готовим надати документи, що підтверджують кваліфікацію кандидата (диплом, сертифікати та інше). Умови роботи можуть бути докладніше обговорені під час співбесіди.

Для додаткової інформації звертайтесь до Агенції регіонального розвитку Вінницької області. Контактна особа: Щур Анастасія,  тел.: 0432 50 85 80, 57 57 23, viber: 0989592038.

Повернутись Створено: 9 жовтня 2019 року, 16:52 Переглядів: 197

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація