Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • У Вінниці обговорили цілі та завдання нової Стратегії розвитку Вінниччини до 2027 року

    Минулого тижня у форматі фокусгруп відбувалось обговорення цілей та завдань нової стратегії регіону до 2027 року. Це вже друга зустріч з цих питань, кажуть в Агенції регіонального розвитку Вінницької області, але цей процес є динамічним: надходять нові пропозиції, уточнення від низки структурних підрозділів і виникає потреба для їхнього узгоджен ....

  • 46 депутатів підтримали звернення до Президента України щодо неприпустимості прийняття «формули Штайнмайера»

    Вінницька обласна Рада стала дев’ятою в Україні, яка прийняла позитивне рішення щодо звернення депутатів до Президента України Володимира Зеленського із закликом відмовитися від реалізації, так званої, «формули Штайнмайера», згідно з якою українська влада повинна відвести свої війська на Донбасі й дати провести вибори на окуповани ....

  • Вінниччина налагоджує співпрацю з Пакистаном

    17 жовтня відбулася офіційна зустріч голови обласної Ради Анатолія Олійника та голови облдержадміністрації Владислава Скальського із Надзвичайним і Повноважним Послом Ісламської Республіки Пакистан в Україні, Генерал-Майором у відставці Західом Мубаширом Шейхом та його заступником Зеб Алам Ханом. Також на зустрічі були присутні заступник Вінниць ....

Будівництво мосту «Ямпіль-Косеуць» може стати першим кроком у новій програмі транскордонного співробітництва Роздрукувати

         Про це голова обласної Ради Анатолій Олійник заявив у своєму виступі на парламентських слуханнях на тему «Транскордонне  співробітництво як чинник євроінтеграційних процесів України». Також він запропонував додати до пункту 2.15 рекомендацій парламентських слухань пропозицію зобов’язати Кабінет Міністрів України поновити український склад міжнародної комісії «Україна-Молдова» щодо будівництва мосту «Ямпіль-Косеуць» та здійснити всі необхідні  заходи щодо будівництва цього мостового переходу.

         - Переконаний, що будівництво мосту «Ямпіль-Косеуць» може стати тими воротами у Європу, які забезпечать швидке та вільне переміщення людей, товарів і капіталів через кордон та стане ще одним вагомим механізмом зближення України з Європейським Союзом, так би мовити, додатковим інтеграційним містком до Євросоюзу, - сказав Анатолій Дмитрович. - Це стратегічний крок у розвитку України, який дозволить сформувати найкоротший шлях (економія 400 км) від центральних та східних областей України до країн Європи та Азії, поліпшить соціально-економічну ситуацію України, а також забезпечить стабільність розвитку.

         За підрахунками Харківського науково-дослідного інституту, вартість мосту разом з під’їзними  шляхами складає 190 млн. грн. З грудня 2013 року діє окремий фінансовий фонд «Інструменти об’єднання Європи», загальний бюджет якого складає 33 млрд.євро. Однак в Україні навіть немає програми транскордонного співробітництва, тому вона не може отримувати кошти з цього фонду на свій розвиток.

         Нагадаємо, що перевезення громадян та транспорту через річку Дністер в цій місцевості здійснюються через пункти пропуску «Ямпіль-Косеуць» і «Сорока-Цекинівка» за допомогою поромів, які працюють тільки у світлий час доби і теплу пору року та експлуатуються понад 20 років. Крім того, при льодоставі та значному піднятті рівня води в Дністрі, перетин кордону за допомогою поромів заборонено. Ситуація негативно впливає на соціально-економічний розвиток цілого регіону та блокує встановлення постійних економічних зв’язків між мешканцями цих територій, а також України і Республіки Молдова в цілому.

         Міждержавний зв'язок між Україною і  Молдовою через річку Дністер в межах Вінницької області забезпечується мостом, який знаходиться в зоні пункту пропуску «Могилів-Подільський-Отач». З метою розвантаження зазначеного мосту, було б доцільним направити потік легкового транспорту та пішоходів до села Бронниця, де знаходиться міст. Він використовується як пішохідний, хоча його ширина – 11 м, довжина – 180 м, тротуари - 2,5 м. Але рух автотранспорту через Бронницький міст неможливий через відсутність під'їзних колій до нього.

         Є пропозиція поновити  роботу в складі міжурядової комісії Молдова та Україною, осмислити стратегічність об’єкту і зробити перші кроки з продовження робіт щодо підготовки будівництва мосту "Ямпіль-Косеуць". Адже відсутність мосту у цьому місці  є штучною перепоною до прокладання найкоротшого шляху через Європу у Азію. Вирішення всіх цих питань потребує втручання на рівні держави. Крім цього, на співфінансування проектів транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Програм Європейського Інструменту Сусідства та програм у рамках «Східного партнерства», мала би бути виділена щорічна обов’язкова субвенція з держбюджету. 

Повернутись Створено: 10 червня 2016 року, 17:08 Переглядів: 1284

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація