23 вересня об 11.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання президії обласної Ради.   26 вересня о 10.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання чергової  39 сесії обласної Ради.                                   

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Будівництво мосту «Ямпіль-Косеуць» може стати першим кроком у новій програмі транскордонного співробітництва Роздрукувати

         Про це голова обласної Ради Анатолій Олійник заявив у своєму виступі на парламентських слуханнях на тему «Транскордонне  співробітництво як чинник євроінтеграційних процесів України». Також він запропонував додати до пункту 2.15 рекомендацій парламентських слухань пропозицію зобов’язати Кабінет Міністрів України поновити український склад міжнародної комісії «Україна-Молдова» щодо будівництва мосту «Ямпіль-Косеуць» та здійснити всі необхідні  заходи щодо будівництва цього мостового переходу.

         - Переконаний, що будівництво мосту «Ямпіль-Косеуць» може стати тими воротами у Європу, які забезпечать швидке та вільне переміщення людей, товарів і капіталів через кордон та стане ще одним вагомим механізмом зближення України з Європейським Союзом, так би мовити, додатковим інтеграційним містком до Євросоюзу, - сказав Анатолій Дмитрович. - Це стратегічний крок у розвитку України, який дозволить сформувати найкоротший шлях (економія 400 км) від центральних та східних областей України до країн Європи та Азії, поліпшить соціально-економічну ситуацію України, а також забезпечить стабільність розвитку.

         За підрахунками Харківського науково-дослідного інституту, вартість мосту разом з під’їзними  шляхами складає 190 млн. грн. З грудня 2013 року діє окремий фінансовий фонд «Інструменти об’єднання Європи», загальний бюджет якого складає 33 млрд.євро. Однак в Україні навіть немає програми транскордонного співробітництва, тому вона не може отримувати кошти з цього фонду на свій розвиток.

         Нагадаємо, що перевезення громадян та транспорту через річку Дністер в цій місцевості здійснюються через пункти пропуску «Ямпіль-Косеуць» і «Сорока-Цекинівка» за допомогою поромів, які працюють тільки у світлий час доби і теплу пору року та експлуатуються понад 20 років. Крім того, при льодоставі та значному піднятті рівня води в Дністрі, перетин кордону за допомогою поромів заборонено. Ситуація негативно впливає на соціально-економічний розвиток цілого регіону та блокує встановлення постійних економічних зв’язків між мешканцями цих територій, а також України і Республіки Молдова в цілому.

         Міждержавний зв'язок між Україною і  Молдовою через річку Дністер в межах Вінницької області забезпечується мостом, який знаходиться в зоні пункту пропуску «Могилів-Подільський-Отач». З метою розвантаження зазначеного мосту, було б доцільним направити потік легкового транспорту та пішоходів до села Бронниця, де знаходиться міст. Він використовується як пішохідний, хоча його ширина – 11 м, довжина – 180 м, тротуари - 2,5 м. Але рух автотранспорту через Бронницький міст неможливий через відсутність під'їзних колій до нього.

         Є пропозиція поновити  роботу в складі міжурядової комісії Молдова та Україною, осмислити стратегічність об’єкту і зробити перші кроки з продовження робіт щодо підготовки будівництва мосту "Ямпіль-Косеуць". Адже відсутність мосту у цьому місці  є штучною перепоною до прокладання найкоротшого шляху через Європу у Азію. Вирішення всіх цих питань потребує втручання на рівні держави. Крім цього, на співфінансування проектів транскордонного співробітництва, які фінансуються в рамках Програм Європейського Інструменту Сусідства та програм у рамках «Східного партнерства», мала би бути виділена щорічна обов’язкова субвенція з держбюджету. 

Повернутись Створено: 10 червня 2016 року, 17:08 Переглядів: 1254

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація