Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 15.10.2019 № 208 Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи пропозицію депутатів обласної Ради 7 скликання: 1. Провести пленарне засідання позачергової 40 сесії о ....

  • Голови фракцій прийняли рішення провести позачергову сесію обласної Ради щодо питання «формули Штайнмайера»

    11 жовтня відбулося засідання керівників фракцій Вінницької обласної Ради під головуванням очільника обласної Ради Анатолія Олійника. У роботі взяли участь керівники фракцій обласної Ради Олександр Крученюк (БПП «Солідарність»), Владислав Рой (ВО «Батьківщина»), Тарас Кобець (Радикальна партія Олега Ляшка), Олександр Корній ....

  • Модернізовано систему голосування у сесійній залі обласної Ради

    59 депутатів затвердили зміни та доповнення до рішення 4 сесії обласної Ради 7 скликання від 11 лютого 2016 року № 31 «Про Регламент Вінницької обласної Ради 7 скликання». Згідно із ними у сесійній залі запрацюють сенсорні кнопки для голосування, а паперові матеріали замінятимуть планшети. – Наразі в сесійній залі усі монтажні ....

Депутат обласної Ради ініціював створення робочої групи щодо вивчення питання компенсації пільгових перевезень залізницею Роздрукувати

- Конфлікт між «Укрзалізницею» і Жмеринською міською радою може призвести до того, що пільговики, і не лише вони, не зможуть користуватися послугами приміських електропотягів, - переконаний депутат обласної Ради Ігор М’ясківський. - Жмеринська міська рада відмовляється компенсувати «Укрзалізниці» перевезення пільговиків-жмеринчан. 

За інформацією виробничого підрозділу Жмеринської дирекції залізничних перевезень, протягом останніх років компенсація за перевезення пільгових категорій громадян проводилась за рахунок субвенції з Державного бюджету України. З 2016 року зазначена субвенція у Державному бюджеті України не передбачена. Компенсувати перевезення пільговиків має Жмеринська міська рада, але у 2016 році Жмеринська міська рада кошти в бюджеті міста на компенсацію не передбачила. Втім, згідно з підпунктом «ґ» пункту 3 першої частини статті 91 Бюджетного кодексу України, до видатків місцевих бюджетів відносяться видатки на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян. В той же час у більшості адміністрацій Вінницької та Хмельницької областей кошти в місцевих бюджетах для залізниці були передбачені, що дало можливість отримати більше, ніж 3 млн. грн. компенсаційних виплат. Жмеринська міська рада є єдиною міською радою у Вінницькій області, яка не заклала кошти для залізниці.

З цією проблемою Жмеринська дирекція залізничних перевезень звернулась до депутата обласної Ради Ігоря М’ясківського з проханням озвучити дану проблему на сесії обласної Ради, що він і зробив. Також з листом він звернувся до міського голови Жмеринки.

«Жмеринка – місто залізничників, злагоджена робота яких дає можливість щомісячно поповнювати дохідну частину міського бюджету Жмеринки. А саме: щомісяця в повному обсязі залізничними підприємствами здійснюється перерахування податку з доходів фізичних осіб, земельного податку та військового збору. Але коли залізниця звертається до вас за допомогою в частині проведення компенсаційних виплат за проїзд пільговиків, відповідь - негативна», - написав Ігор М’ясківський міському голові Жмеринки.

Ігор М’ясківський зазначив, що з 2016 року питання компенсаційних виплат залізниці взяте на особистий контроль головою правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцехом Балчуном. Це пов’язано з важким фінансовим становищем залізниці. За останні 25 років Укрзалізницею не придбано жодного нового приміського рухомого складу. На сьогодні зношеність приміського рухомого складу залізниць України складає: електропоїздів – 80,3% і дизель-поїздів – 93,1%. Незважаючи на відсутність компенсаційних виплат по місту Жмеринці у 2016 році, залізничники змогли відстояти перед правлінням ПАТ «Укрзалізниця» обсяги приміського руху по місту на рівні минулих років. Але головою правління ПАТ «Укрзалізниця» Войцехом Балчуном прийнято рішення зменшувати обсяги приміського руху по державних адміністраціях, де залізничники не знайдуть підтримку та взаєморозуміння у питанні виділення призначень для залізниці на проведення компенсаційних виплат.  

- Відсутність компенсації за перевезення пільговиків залізничним транспортом по місту Жмеринці у 2017 році однозначно вплине на зменшення кількості приміських поїздів, які відправляються зі станції Жмеринка, - повідомив Ігор М’ясківський. - Це призведе до зростання соціальної напруги, відповідальність за яку буде покладено на міську раду. У листопаді 2016 року керівництво дирекції зверталось до міського голови з проханням передбачити в бюджеті міста на 2017 рік компенсацію у сумі 1 783,0 тис. грн., в т.ч., за проїзд в міжміському сполученні – 298,0 тис. грн., за проїзд в приміському сполученні – 1 485,0 тис. грн. Але пропозиції залізниці до уваги не були взяті.

Втім, Жмеринською міською радою створено робочу групу, яка вивчить питання щодо того, скільки саме жмеринчан-пільговиків користуються приміськими потягами. На підставі результатів робочої групи і вирішуватиметься сума компенсації залізниці.

Повернутись Створено: 1 березня 2017 року, 10:31 Переглядів: 823

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація