23 вересня об 11.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання президії обласної Ради.   26 вересня о 10.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання чергової  39 сесії обласної Ради.                                   

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

На сесії затвердили зміни у структурі апарату обласної Ради та створили новий відділ Роздрукувати

На сесії обласної Ради винесли на голосування проект рішення «Про зміни до структури та штатної чисельності обласної Ради та її виконавчого аппарату».  Згідно з документом загальна кількість працівників апарату Вінницької облради залишиться незмінною  – 38 працівників. Виводяться зі штату 6 працівників з відділів патронатної служби, інформаційно-аналітичної роботи та загального відділу.  Зокрема, із загального відділу виведуть посаду завідувача сектору з питань забезпечення доступу до публічної інформації, у відділі інформаційно-аналітичної роботи виводиться одна штатна посада –  заступника начальника відділу. З відділу патронатної служби виведуть чотири штатні посади. Натомість планують ввести посаду начальника відділу комп’ютерного забезпечення та завідувача сектору з питань забезпечення доступу до публічної інформації. У відділ контролю планують  ввести чотири штатні посади.

Зміни проведуть, аби перерозподілити навантаження між працівниками, адже у штаті обласної Ради досі немає відділу комп’ютерного забезпечення, а роботи в цьому напрямі багато. Нових працівників набирати не будуть.

Повернутись Створено: 22 вересня 2016 року, 17:21 Переглядів: 732

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація