Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про чергову 38 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 14.06.2019 №123 Про чергову 38 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”: 1. Провести пленарне засідання чергової 38 сесії обласної Ради 7 скликання 26 червня 2019 року о 10.00 годині в ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

  • Розглянуто 80 інвестиційних проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватись за кошти ДФРР

    Депутати обласної Ради Геннадій Мазур і Лариса Білозір 23 травня взяли участь у засіданні регіональної комісії з оцінки та забезпечення проведення попереднього конкурсного відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватись за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку 2019 року. Засідання проходил ....

Для бізнесменів провели інтерактивну лекцію «Стань брендом» Роздрукувати

Агенція регіонального розвитку Вінницької області ініціювала інтерактивну лекцію. Авторський тренінг «Стань брендом» провела фахівчиня з PR та побудови персонального бренду, керівниця проектів «Місто Професій. Вінниця» та «Город Профессий. KZ», керуюча партнерка компанії Space Logistics Ukraine Тетяна Люлька. Захід відбувся в молодіжному центрі «Квадрат» 7 червня.

– Бренд – це про довіру до вашого товару чи послуги через вашу персональну гарантію якості, – підкреслила лекторка Тетяна Люлька.

Захід складався з трьох  основних блоків. Перший етап заняття зайняли теоретичні основи: що таке бренд  і для чого він потрібен. Лекторка розповіла про те, що в основі маркетингу лежить психологія мас та як працює людське сприйняття стереотипів і яким чином це можна використати. Виділила сильні сторони, які має кожна людина, проте, не застосовує з певних причин.

– Особистий бренд – це точка самоідентифікації,  – наголошує Тетяна.

Тема другого кейсу – чорний піар. Експертка поділилась тим, що вона свідомо не використовує цей інструмент, проте, у своїй практиці допомагає з ним боротись.

– Чорний піар – це завжди про навмисний підрив репутації, – пояснює фахівчиня. – В основі цієї галузі виклик емоцій і сумніву.

Третій представлений кейс розповідав про репутації і те, що важливість кристальної чистоти репутації є дещо перебільшена в суспільстві. Адже справді яскраві особистості і великі корпорації далеко не завжди зважали на чистоту репутації, але їхні імена говорять самі за себе щодня.

Лекційне наповнення було спрямоване, передусім, на підприємців малого та середнього бізнесу, але так само було корисним для тих, хто тільки збирається з силами, щоб почати власну справу.

Повернутись Створено: 10 червня 2019 року, 12:50 Переглядів: 104

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація