Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • До завершення карантину обмежується допуск до приміщень обласної Ради та переноситься проведення чергової сесії

    Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», з урахуванням рішення Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуац ....

  • Уряд продовжив на всій території України дію адаптивного карантину до 22 червня

    З 22 травня в Україні стартує другий етап виходу з карантину. Обмежувальні заходи будуть скасовуватися за принципом адаптивності (тобто у кожному регіоні окремо), в залежності від ситуації на місці. Це дозволить тримати ситуацію з розповсюдженням вірусу під контролем. Про це Міністр охорони здоров’я Максим Степанов повідомив на щоденному бри ....

  • Карантин в Україні продовжено до 22 травня

    Кабінет Міністрів України продовжив карантин в Україні до 22 травня, але вже 11 травня буде скасована частина обмежувальних заходів. У кожному регіоні відбудуться різні послаблення, в залежності від епідеміологічної ситуації. Відповідне рішення було прийняте сьогодні 4 травня на позачерговому засіданні Уряду. – Пом’якшення, які ми за ....

Для бізнесменів провели інтерактивну лекцію «Стань брендом» Роздрукувати

Агенція регіонального розвитку Вінницької області ініціювала інтерактивну лекцію. Авторський тренінг «Стань брендом» провела фахівчиня з PR та побудови персонального бренду, керівниця проектів «Місто Професій. Вінниця» та «Город Профессий. KZ», керуюча партнерка компанії Space Logistics Ukraine Тетяна Люлька. Захід відбувся в молодіжному центрі «Квадрат» 7 червня.

– Бренд – це про довіру до вашого товару чи послуги через вашу персональну гарантію якості, – підкреслила лекторка Тетяна Люлька.

Захід складався з трьох  основних блоків. Перший етап заняття зайняли теоретичні основи: що таке бренд  і для чого він потрібен. Лекторка розповіла про те, що в основі маркетингу лежить психологія мас та як працює людське сприйняття стереотипів і яким чином це можна використати. Виділила сильні сторони, які має кожна людина, проте, не застосовує з певних причин.

– Особистий бренд – це точка самоідентифікації,  – наголошує Тетяна.

Тема другого кейсу – чорний піар. Експертка поділилась тим, що вона свідомо не використовує цей інструмент, проте, у своїй практиці допомагає з ним боротись.

– Чорний піар – це завжди про навмисний підрив репутації, – пояснює фахівчиня. – В основі цієї галузі виклик емоцій і сумніву.

Третій представлений кейс розповідав про репутації і те, що важливість кристальної чистоти репутації є дещо перебільшена в суспільстві. Адже справді яскраві особистості і великі корпорації далеко не завжди зважали на чистоту репутації, але їхні імена говорять самі за себе щодня.

Лекційне наповнення було спрямоване, передусім, на підприємців малого та середнього бізнесу, але так само було корисним для тих, хто тільки збирається з силами, щоб почати власну справу.

Повернутись Створено: 10 червня 2019 року, 12:50 Переглядів: 338

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація