23 вересня об 11.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання президії обласної Ради.   26 вересня о 10.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання чергової  39 сесії обласної Ради.                                   

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Для бізнесменів провели інтерактивну лекцію «Стань брендом» Роздрукувати

Агенція регіонального розвитку Вінницької області ініціювала інтерактивну лекцію. Авторський тренінг «Стань брендом» провела фахівчиня з PR та побудови персонального бренду, керівниця проектів «Місто Професій. Вінниця» та «Город Профессий. KZ», керуюча партнерка компанії Space Logistics Ukraine Тетяна Люлька. Захід відбувся в молодіжному центрі «Квадрат» 7 червня.

– Бренд – це про довіру до вашого товару чи послуги через вашу персональну гарантію якості, – підкреслила лекторка Тетяна Люлька.

Захід складався з трьох  основних блоків. Перший етап заняття зайняли теоретичні основи: що таке бренд  і для чого він потрібен. Лекторка розповіла про те, що в основі маркетингу лежить психологія мас та як працює людське сприйняття стереотипів і яким чином це можна використати. Виділила сильні сторони, які має кожна людина, проте, не застосовує з певних причин.

– Особистий бренд – це точка самоідентифікації,  – наголошує Тетяна.

Тема другого кейсу – чорний піар. Експертка поділилась тим, що вона свідомо не використовує цей інструмент, проте, у своїй практиці допомагає з ним боротись.

– Чорний піар – це завжди про навмисний підрив репутації, – пояснює фахівчиня. – В основі цієї галузі виклик емоцій і сумніву.

Третій представлений кейс розповідав про репутації і те, що важливість кристальної чистоти репутації є дещо перебільшена в суспільстві. Адже справді яскраві особистості і великі корпорації далеко не завжди зважали на чистоту репутації, але їхні імена говорять самі за себе щодня.

Лекційне наповнення було спрямоване, передусім, на підприємців малого та середнього бізнесу, але так само було корисним для тих, хто тільки збирається з силами, щоб почати власну справу.

Повернутись Створено: 10 червня 2019 року, 12:50 Переглядів: 166

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація