Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • У Вінниці обговорили цілі та завдання нової Стратегії розвитку Вінниччини до 2027 року

    Минулого тижня у форматі фокусгруп відбувалось обговорення цілей та завдань нової стратегії регіону до 2027 року. Це вже друга зустріч з цих питань, кажуть в Агенції регіонального розвитку Вінницької області, але цей процес є динамічним: надходять нові пропозиції, уточнення від низки структурних підрозділів і виникає потреба для їхнього узгоджен ....

  • 46 депутатів підтримали звернення до Президента України щодо неприпустимості прийняття «формули Штайнмайера»

    Вінницька обласна Рада стала дев’ятою в Україні, яка прийняла позитивне рішення щодо звернення депутатів до Президента України Володимира Зеленського із закликом відмовитися від реалізації, так званої, «формули Штайнмайера», згідно з якою українська влада повинна відвести свої війська на Донбасі й дати провести вибори на окуповани ....

  • Вінниччина налагоджує співпрацю з Пакистаном

    17 жовтня відбулася офіційна зустріч голови обласної Ради Анатолія Олійника та голови облдержадміністрації Владислава Скальського із Надзвичайним і Повноважним Послом Ісламської Республіки Пакистан в Україні, Генерал-Майором у відставці Західом Мубаширом Шейхом та його заступником Зеб Алам Ханом. Також на зустрічі були присутні заступник Вінниць ....

Для бізнесменів провели інтерактивну лекцію «Стань брендом» Роздрукувати

Агенція регіонального розвитку Вінницької області ініціювала інтерактивну лекцію. Авторський тренінг «Стань брендом» провела фахівчиня з PR та побудови персонального бренду, керівниця проектів «Місто Професій. Вінниця» та «Город Профессий. KZ», керуюча партнерка компанії Space Logistics Ukraine Тетяна Люлька. Захід відбувся в молодіжному центрі «Квадрат» 7 червня.

– Бренд – це про довіру до вашого товару чи послуги через вашу персональну гарантію якості, – підкреслила лекторка Тетяна Люлька.

Захід складався з трьох  основних блоків. Перший етап заняття зайняли теоретичні основи: що таке бренд  і для чого він потрібен. Лекторка розповіла про те, що в основі маркетингу лежить психологія мас та як працює людське сприйняття стереотипів і яким чином це можна використати. Виділила сильні сторони, які має кожна людина, проте, не застосовує з певних причин.

– Особистий бренд – це точка самоідентифікації,  – наголошує Тетяна.

Тема другого кейсу – чорний піар. Експертка поділилась тим, що вона свідомо не використовує цей інструмент, проте, у своїй практиці допомагає з ним боротись.

– Чорний піар – це завжди про навмисний підрив репутації, – пояснює фахівчиня. – В основі цієї галузі виклик емоцій і сумніву.

Третій представлений кейс розповідав про репутації і те, що важливість кристальної чистоти репутації є дещо перебільшена в суспільстві. Адже справді яскраві особистості і великі корпорації далеко не завжди зважали на чистоту репутації, але їхні імена говорять самі за себе щодня.

Лекційне наповнення було спрямоване, передусім, на підприємців малого та середнього бізнесу, але так само було корисним для тих, хто тільки збирається з силами, щоб почати власну справу.

Повернутись Створено: 10 червня 2019 року, 12:50 Переглядів: 198

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація