Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

Досвід Берлінської Академії доброго урядування та підвищення компетентності в Європі переймала Директор Агенції Роздрукувати

В період з 18 по 22 грудня  на запрошення Берлінської Академії доброго урядування та підвищення компетентності в Європі директор  Агенції регіонального розвитку Вінницької області Наталія Гижко взяла участь у  «Тренінгу для тренерів». 

13 учасників з західного та південних регіонів України  переймають знання у німецьких тренерів принципам неперервної освіти в органах влади, самоврядування та розвитку умінь персоналу в процесі змін.

У рамках візиту тренери Мартін Роде та Брігіт фон Брухгаузен поділились власним досвідом вибору концепції та побудови структури тренінгу, методами роботи з групами учасників та  командами. Важливим та складним виявився блок «Управління змінами», він включав вивчення моделі поведінки людини за принципами 4 кольорів, схеми розвитку емоційного стану людини, що перебуває під впливом змін та як вірно доносити зміни в команді.

Під час візиту керівник служби адміністрації округу Шарлоттенбург-Вільмерсдорф Гольгером Лемкеке ознайомив представників української делегації з існуючим станом електронного врядування в окрузі Шарлоттенбург-Вільмерсдорф та змінами, пов’язаними з прийняттям в 2016 році Закону про електронне врядування, які призведуть до модернізації електронного адміністрування на території його округу та решти 11 округів, що входять до міста-землі Берлін. У місті є 12 урядових округів, які майже повністю автономні. В кожному районі є свої процедури надання адміністративних послуг, програмне забезпечення та обладнання. Це призводить до низки незручностей для мешканців. Наприклад, час отримання однієї послуги в різних районах різниться від 1 до 3 днів та інше. Нове законодавство передбачає зменшення автономності 12 районів з питання організації електронного врядування, створення єдиної структури,  розробки стандарту оцифровування електронних послуг, що передбачає навіть запровадження уніфікованого обладнання, програмного забезпечення, стандартів та правил.

Крім того, учасники  навчались використанню наочних засобів  і вправ   презентування та візуалізації під час проведення тренінгів у творчій лабораторії Берлінської Академії доброго урядування та підвищення компетентності в Європі.

Професор німецького університету післядипломної освіти (DUW) Петер Денбостель, а також фахівець із підвищення кваліфікації та управління освітою на підприємствах розповів про процеси розвитку світових концепцій навчання. Сьогодні Німеччина застосовує різні конструктивістські концепції (ситуативне, самостійне, рефлективне, цифрове та навчання на робочому місті відповідно до найкращої практики). Методика та дидактика навчанні в адміністративних органах сконцентрована на навчання в процесі роботи та практичному закріпленні знань на робочому місті.

Дослідження значення неформальної освіти для навчання на роботі проведеного DUW в 2016 році на 500 підприємствах показало, що 27% знань працівників отримали в університеті, а 73% – на роботі (завдяки Internet, вебінарів, семінарів, консультації, супроводу та інше).

Також 13 учасників представили свої навчальні модулі. Теми тренерів стосувались боротьби з корупцією, написання проектів, залучення міжнародної технічної допомоги, гендерноорієнтованого бюджетування, управління змінами та інше. Під час презентації учасники давали поради один одному щодо покращення власних тренінгів, а також отримували експертну оцінку від Свена Мета, тренера AGREE.

Цей тренінг є продовженням навчання, яке розпочалось у 2014 році. В період 2014-2017 року Наталія Гижко стала учасником проекту «Академія доброго урядування та підвищення компетентності в Європі  (AGREE)», який реалізується Берлінською Академією доброго урядування та підвищення компетентності в Європі за підтримки Міністерства закордонних справ ФРН. Проект представляє собою поєднання модулів дистанційного навчання та курсів, що передбачають особисту присутність у Німеччині, робить програму AGREE фаховою комбінацією передачі інформації, знань і досвіду та обміну ними, підвищення компетентності, індивідуальної роботи над проектами. Учасники програми, поділені на малі групи, у гнучкий і орієнтований на практику спосіб, знайомляться з підходами та принципами доброго урядування, обговорюють їх із викладачами й між собою та шукають можливості поширення і застосування вивченого в українських реаліях.

 

«Академія доброго урядування та підвищення компетентності в Європі (AGREE)» — орієнтована на практичне застосування навчальної програми, присвяченої належному урядуванню (good governance) і правильному адмініструванню.

 

 

Повернутись Створено: 22 грудня 2017 року, 13:45 Переглядів: 651

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація