Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про чергову 41 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 05.12.2019 № 240 Про чергову 41 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: 1. Провести пленарне засідання чергової 41 сесії обласної Ради 7 скликання 17 грудня 2019 року о 10.00 годині в приміще ....

  • Триває громадське обговорення проєкту рішення «Про обласний бюджет на 2020 рік»

    На виконання ст.17 Закону України «Про доступу до публічної інформації» та ст.15 Регламенту обласної Ради 7 скликання проводиться громадське обговорення проєкту рішення «Про обласний бюджет на 2020 рік» Пропозиції надавати до 16 грудня 2019 року до відділу аналізу обласних програм за телефоном (0432) 611384 або на ел.пошту ....

  • Розпочато громадське обговорення Програми економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2020 рік

    На виконання ст.17 Закону України «Про доступу до публічної інформації» та ст.15 Регламенту обласної Ради 7 скликання проводиться громадське обговорення проєкту рішення «Про Програму економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2020 рік». Пропозиції надавати до відділу аналізу обласних програм за телефоном (0 ....

Два дні активного навчання для 25 підприємців за підтримки обласного бюджету Роздрукувати

Для 25 підприємців Вінниччини 16-17 жовтня відбувся дводенний тренінг «Як продавати дорожче, ніж у конкурентів і не втрачати прибутків». Організатором заходу виступила Агенція регіонального розвитку Вінницької області в партнерстві із Департаментом міжнародного співробітництва та регіонального розвитку та Департаментом соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації в рамках виконання Плану дій реалізації «Стратегії розвитку малого та середнього підприємництва Вінницької області на період до 2020».

Протягом першого дня підприємці розглянули стратегії ціноутворення, методики дослідження своїх конкурентів та потреб покупця. Вчилися сегментувати ринок і застосовувати різні маркетингові інструменти у формуванні свого бренду. Під час ділової гри учасники практикувались у визначенні потреб покупців, підготовки унікальної пропозиції товару (послуги) для чотирьох бізнесів: інтернет магазин одягу, юридичні, розважальні послуги та виробництво екологічного морозива.

Другий день тренінгу був направлений на усвідомлення учасниками важливості інновацій та креативності для бізнесу, отримання практичних навичок під час роботи в групах над вправою: «Формуємо свою ціннісну пропозицію». На завершення тренінгу підприємці презентували результати спільної роботи.

Тренінг також сприяв комунікації та обміну досвідом між учасниками й налагодженню ділових контактів.

Повернутись Створено: 17 жовтня 2018 року, 17:25 Переглядів: 348

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація