23 вересня об 11.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання президії обласної Ради.   26 вересня о 10.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання чергової  39 сесії обласної Ради.                                   

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Геннадій Мазур : «В області необхідно створити обласний дорожній фонд» Роздрукувати

Одним із питань, яке розглядалось на засіданні Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові Вінницької обласної Ради 11 березня 2016 року, було питання «Про забезпечення ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг населених пунктів Вінницької області та про хід виконання Комплексної програми будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг  загального користування Вінницької області на 2013 – 2018 роки, затвердженої рішенням 14 сесії обласної Ради 6 скликання від 19 лютого 2013 року № 485».

Як зазначив під час засідання голова постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм Геннадій Мазур, сьогодні дорожнє господарство України здебільшого утримується за рахунок акцизного збору і ввізного мита на нафтопродуткти та того ж акцизу і мита на ввезення з-за кордону автомобілів і шин до них. Однак, згідно з бюджетним законодавством та змінами до нього, подібні цільові джерела фінансування були скасовані, натомість дороги ремонтувалися з загального фонду держбюджету.

Такий формат далеко не сприйнятливий для українського бездоріжжя. По- перше, кошти, виділені за залишковим принципом, унеможливлять ремонтникам планувати роботу на цілий рік та на тривалу перспективу, а по-друге, чи залишаться фінанси після того, як будуть проплати після захищених статей, зокрема, заробітна плата, соціальні виплати і, виходячи з перспектив українського завтрашнього дня, цін на енергоносії.

Тенденція „українського бездоріжжя” притаманна усім регіонам України, за винятком кількох автобанів. Про Вінниччину говорити й поготів - тут не треба засипати ямки – треба будувати дороги. Тих державних бюджетних коштів на автошляхи області вистачить поверхово на кілька районів.

Отже, нам немає на кого сподіватися. Держава фінансує третій рік антитерористичну операцію, бореться з тим, щоб не увійшла в стадію повного банкрутства, віддає борги різним міжнародним фінансовим фондам і так далі. Тому виникає необхідність для знаходження резервів у обласному та інших місцевих бюджетах під співфінансування робіт із будівництва та ремонту доріг.

А тим часом на Вінниччині діє Комплексна програма будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування на 2013 – 2018 роки. Цією програмою передбачено щорічне фінансування із обласного бюджету робіт із ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування на рівні 13-14 млн. грн. Однак, у 2013 році на ці потреби було виділено 2,5 млн грн.; у наступних 2014 – 2015 роках, відповідно, – 950 тис. грн. та 3 млн. грн.

Це – крапля в морі негараздів. Служба автомобільних доріг у Вінницькій області протягом січня-лютого 2016 року зверталась до обласної Ради з проханням виділити кошти з обласного бюджету у розмірі 8 млн. грн. на виконання заходів комплексної програми з будівництва та реконструкції доріг. Проте на сесії обласної самоврядної структури було прийнято рішення про виділення одного мільйона гривень на виконання  програми.

То ж само по собі виникає питання забезпечення чіткого обліку коштів, що направляються на фінансування дорожнього господарства. Це можливо при створенні окремого обласного дорожнього фонду у складі спеціального фонду обласного бюджету Вінницької області.

Чи буде від цього користь? Гадаю, що так! Для цього треба збільшити видатки під відповідну програму. Зокрема, замість одного мільйона гривень виділити вісім; у дольову участь щодо залучення до зазначеного процесу мають включитися райони й господарники, приватні підприємці, фермери, які використовують автошляхи, а Верховна Рада та Кабінет Міністрів повинні внести зміни до податкового законодавства з тим, щоб хоча б десять – двадцять відсотків транспортного та нафтового акцизу Вінниччини залишалися у нас, – резюмував голова постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм Геннадій Мазур.

 

Повернутись Створено: 15 березня 2016 року, 16:49 Переглядів: 898

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація