Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • У Вінниці обговорили цілі та завдання нової Стратегії розвитку Вінниччини до 2027 року

    Минулого тижня у форматі фокусгруп відбувалось обговорення цілей та завдань нової стратегії регіону до 2027 року. Це вже друга зустріч з цих питань, кажуть в Агенції регіонального розвитку Вінницької області, але цей процес є динамічним: надходять нові пропозиції, уточнення від низки структурних підрозділів і виникає потреба для їхнього узгоджен ....

  • 46 депутатів підтримали звернення до Президента України щодо неприпустимості прийняття «формули Штайнмайера»

    Вінницька обласна Рада стала дев’ятою в Україні, яка прийняла позитивне рішення щодо звернення депутатів до Президента України Володимира Зеленського із закликом відмовитися від реалізації, так званої, «формули Штайнмайера», згідно з якою українська влада повинна відвести свої війська на Донбасі й дати провести вибори на окуповани ....

  • Вінниччина налагоджує співпрацю з Пакистаном

    17 жовтня відбулася офіційна зустріч голови обласної Ради Анатолія Олійника та голови облдержадміністрації Владислава Скальського із Надзвичайним і Повноважним Послом Ісламської Республіки Пакистан в Україні, Генерал-Майором у відставці Західом Мубаширом Шейхом та його заступником Зеб Алам Ханом. Також на зустрічі були присутні заступник Вінниць ....

«Глобалізація економічних процесів спонукає нашу країну стати на шлях незворотної модернізації транспортних мереж», – Ігор Хміль Роздрукувати

За ініціативи Асоціації «Високошвидкісні магістралі» у Києві відбулося засідання міжнародного круглого столу «Високошвидкісна магістраль Шовкового шляху. Об’єднуючи континенти». На засідання круглого столу запрошені Надзвичайні і Повноважні Посли з 12 країн світу, відомі політики, промисловці та вчені, управлінці місцевих органів влади. Вінниччину на круглому столі представляв заступник голови обласної Ради Ігор Хміль. Основними темами обговорення стали модернізація національної економіки України та розробка плану заходів для розвитку транзитного потенціалу країни, зокрема через реалізацію міжнародного інфраструктурного проекту  високошвидкісної магістралі Шовкового шляху.

Як зазначив Ігор Хміль, глобалізація економічних процесів спонукає нашу країну стати на шлях незворотної модернізації транспортних мереж. І як один із прикладів такої модернізації може стати запропонований проект нового Шовкового шляху – транспортного маршруту, який об’єднає 10 країн Європи і Азії. Від Китаю до Німеччини і в зворотному напрямку. В Україні такий круглий стіл проходить вже вдруге. Наступним кроком, на переконання учасників цього проекту, буде участь у міжнародному інвестиційному ярмарку, який відбудеться у вересні в Китаї.

– Проект пропонує будівництво залізничних колій, якими модернізовані потяги доставлятимуть вантажі з Китаю у Європу і в зворотному напрямку за 5-7, а згодом за 3-5 дні. Таку мету ставлять нинішні лідери промислового виробництва. Зараз доставка вантажів триває 30-40 днів морським шляхом, що не зовсім задовольняє товаровиробників. Або ж авіасполученням, що не дуже дешево. – коментує Ігор Хміль. – Тож як альтернатива розробляється ідея будівництва високошвидкісних колій,  по яким потяги рухатимуться зі швидкістю 350 км за годину. Практика таких магістралей вже існує у Китаї (довжина цих колій там 25000 км), Іспанії, Німеччині, Японії, Франції тощо. У рамках Шовкового шляху в Україні таких колій потрібно не менше 800 км. Але віддача від капіталовкладень, на переконання учасників проекту окупиться сторицею. І Україна у цьому випадку виступатиме не як прохач, а як повноправний партнер. Про те, що будівництво таких колій сприятиме економічному зростанню говорили і науковці і практики – учасники круглого столу.

Україна як держава вже зробила певні кроки для утримання статусу транспортної країни. Як зазначили на засіданні круглого столу представники центральних органів влади, на часі — розробка і підготовка до голосування законопроектів, які уможливлять  державно-приватне партнерство. Бо нові проекти потребують як законодавчого обґрунтування, так і чималих інвестицій – і державного і приватного сектора економіки.

Повернутись Створено: 11 квітня 2019 року, 16:05
Оновлено: 11 квітня 2019 року, 16:06
Переглядів: 303

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація