20 червня о 10.00 у приміщенні обласної Ради (каб. 209) відбудеться засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів та обласних програм

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про чергову 38 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 14.06.2019 №123 Про чергову 38 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”: 1. Провести пленарне засідання чергової 38 сесії обласної Ради 7 скликання 26 червня 2019 року о 10.00 годині в ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

  • Розглянуто 80 інвестиційних проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватись за кошти ДФРР

    Депутати обласної Ради Геннадій Мазур і Лариса Білозір 23 травня взяли участь у засіданні регіональної комісії з оцінки та забезпечення проведення попереднього конкурсного відбору інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватись за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку 2019 року. Засідання проходил ....

«Глобалізація економічних процесів спонукає нашу країну стати на шлях незворотної модернізації транспортних мереж», – Ігор Хміль Роздрукувати

За ініціативи Асоціації «Високошвидкісні магістралі» у Києві відбулося засідання міжнародного круглого столу «Високошвидкісна магістраль Шовкового шляху. Об’єднуючи континенти». На засідання круглого столу запрошені Надзвичайні і Повноважні Посли з 12 країн світу, відомі політики, промисловці та вчені, управлінці місцевих органів влади. Вінниччину на круглому столі представляв заступник голови обласної Ради Ігор Хміль. Основними темами обговорення стали модернізація національної економіки України та розробка плану заходів для розвитку транзитного потенціалу країни, зокрема через реалізацію міжнародного інфраструктурного проекту  високошвидкісної магістралі Шовкового шляху.

Як зазначив Ігор Хміль, глобалізація економічних процесів спонукає нашу країну стати на шлях незворотної модернізації транспортних мереж. І як один із прикладів такої модернізації може стати запропонований проект нового Шовкового шляху – транспортного маршруту, який об’єднає 10 країн Європи і Азії. Від Китаю до Німеччини і в зворотному напрямку. В Україні такий круглий стіл проходить вже вдруге. Наступним кроком, на переконання учасників цього проекту, буде участь у міжнародному інвестиційному ярмарку, який відбудеться у вересні в Китаї.

– Проект пропонує будівництво залізничних колій, якими модернізовані потяги доставлятимуть вантажі з Китаю у Європу і в зворотному напрямку за 5-7, а згодом за 3-5 дні. Таку мету ставлять нинішні лідери промислового виробництва. Зараз доставка вантажів триває 30-40 днів морським шляхом, що не зовсім задовольняє товаровиробників. Або ж авіасполученням, що не дуже дешево. – коментує Ігор Хміль. – Тож як альтернатива розробляється ідея будівництва високошвидкісних колій,  по яким потяги рухатимуться зі швидкістю 350 км за годину. Практика таких магістралей вже існує у Китаї (довжина цих колій там 25000 км), Іспанії, Німеччині, Японії, Франції тощо. У рамках Шовкового шляху в Україні таких колій потрібно не менше 800 км. Але віддача від капіталовкладень, на переконання учасників проекту окупиться сторицею. І Україна у цьому випадку виступатиме не як прохач, а як повноправний партнер. Про те, що будівництво таких колій сприятиме економічному зростанню говорили і науковці і практики – учасники круглого столу.

Україна як держава вже зробила певні кроки для утримання статусу транспортної країни. Як зазначили на засіданні круглого столу представники центральних органів влади, на часі — розробка і підготовка до голосування законопроектів, які уможливлять  державно-приватне партнерство. Бо нові проекти потребують як законодавчого обґрунтування, так і чималих інвестицій – і державного і приватного сектора економіки.

Повернутись Створено: 11 квітня 2019 року, 16:05
Оновлено: 11 квітня 2019 року, 16:06
Переглядів: 178

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація