26 вересня о 10.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання чергової  39 сесії обласної Ради                                

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Голова Вінницької обласної Ради прозвітував за 100 днів діяльності Роздрукувати

4 червня відбулась прес-конференція голови Вінницької обласної Ради Сергія Свитка, на якій він прозвітував про головні напрями і перші результати за 100 днів діяльності на займаній посаді.

1. Заходи зі стабілізації суспільно-політичної ситуації в області.

Обласною Радою було одноголосно прийнято цілу низку рішень з метою акумуляції сил та засобів, що залучаються до проведення заходів з посилення обороноздатності області та забезпечення правопорядку.

Серед них:

• Рішенням 24 сесії обласної Ради 6 скликання від 17 квітня 2014 року №695 виділено 2,18 млн.грн. на посилення оборони області та забезпечення правопорядку.

Зокрема:

- Управлінню Служби безпеки України у Вінницькій області виділено 500 тис.грн.;

- Управлінню МВС України у Вінницькій області – 1000 тис.грн. (із них 350 тис.грн. автогосподарству УМВС України у Вінницькій області на придбання палива, 650 тис.грн. – УМВС України у Вінницькій області);

- Вінницькому обласному військовому  комісаріату – 250 тис.грн. (проведення заходів щодо підготовки до оборони території області та захисту населення від військового втручання);

- Могилів-Подільському прикордонному загону Південного регіонального управління Державної прикордонної служби України – 138 тис.грн. (посилення охорони та інженерне дооблаштування центральної (Придністровської) ділянки українсько-молдовського державного кордону в межах Ямпільського та Піщанського районів Вінницької області);

- Управлінню цивільного захисту облдержадміністрації – 300 тис.грн. (на утримання системи оповіщення, тощо).

• Рішенням 25 сесії обласної Ради 6 скликання від 12 травня 2014 року №708 виділено 3,07 млн.грн. на посилення оборони області та забезпечення правопорядку.

Зокрема:

- Вінницькому обласному військовому комісаріату – 1909,385 тис.грн. (придбання систем радіозв’язку для батальйону територіальної оборони, форменого одягу, меблів та аксесуарів для забезпечення відпочинку особового складу, фінансування нової системи обліку військового майна для потреб батальйону територіальної оборони у Вінницькій області).

На даний час заходи щодо укомплектування  батальйону особовим складом та технікою фактично завершені. Комплектування цього підрозділу територіальної оборони області дає підстави говорити про мінімізацію вищезазначених внутрішньополітичних і зовнішньополітичних загроз безпеці області.

Також цим рішенням виділено:

- УМВС України у Вінницькій області – 101,990 тис.грн. (придбання портативних станцій транкінгового зв’язку);

- Управлінню цивільного захисту облдержадміністрації – 762,912 тис.грн. (придбання портативних станцій транкінгового зв’язку, форменого одягу, бронежилетів, армійських ліжок; фінансування нової системи обліку військового майна для потреб батальйону територіальної оборони у Вінницькій області);

- Військово-медичному клінічному центру Центрального регіону – 300,0 тис.грн. (закупівля пального, автошин, акумуляторів, інших запасних частин та медикаментів для функціонування пересувного військово-медичного госпіталю).

Проведення зазначених заходів сприяло збереженню в регіоні спокою і стабільності, забезпеченню безпеки громадян.

2. Залучення громадськості до процесу обговорення та прийняття обласною Радою рішень.

Вперше на Вінниччині, з ініціативи голови обласної Ради Сергія Свитка започатковано публічний формат роботи з  питань відбору і призначення керівників закладів охорони здоров’я – об’єктів спільної власності територіальних громад області за  активної участі громадськості та ЗМІ.

На заміщення 36 вакансій в цих закладах подали документи 74 претенденти, а взяти участь в обговоренні виявили бажання більше 70 представників громадських організацій та різних структур. Список претендентів був оприлюднений для обговорення на офіційному сайті обласної Ради та в обласній газеті „Вінниччина”. Процес громадського обговорення проходив у декілька етапів – в трудових колективах, в громадських організаціях, на спільному засіданні постійних комісій обласної Ради та громадських організацій. За підсумками спільного засідання 24 особи, які отримали одностайну підтримку трудових колективів, громадськості і постійних комісій обласної Ради, були призначені  на посади керівників закладів охорони здоров’я Вінницької області. Питання щодо керівників 12-ти медичних комунальних закладів знаходиться на розгляді керівництва обласної Ради.

Міністр охорони здоров’я України Олег Мусій підтримав ініціативи Вінницької обласної Ради щодо прозорої процедури призначення керівників закладів охорони здоров’я. Він так прокоментував процес відбору і призначення головних лікарів Вінниччини: “Звільнення головних лікарів у Вінницькій області - це та практика, яку будемо застосувати по всіх областях”.

3. Робота із зверненнями громадян.

Загалом з початку року до обласної Ради надійшло  близько 500 звернень, що на 60% більше, ніж за відповідний період 2013 року.

Аналіз звернень свідчить, що найбільше їх надходить від жителів м. Вінниці (239 звернення), а також з Вінницького (60 звернень) та Шаргородького (18 звернень) районів.

Домінуючими є проблеми соціального захисту, а саме: надання матеріальної допомоги, пенсійного забезпечення, соціальних виплат.  Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І півріччя 2014 року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 680 тис. грн., головою обласної Ради виділено 26,1 тис.грн. (35 громадянам). На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (65 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок, пасовищ, вирішення земельних спорів та інші.

4. Налагодження зв’язків з територіальними громадами та органами місцевого самоврядування

Обласна Рада – орган, що представляє спільні інтереси територіальних громад області. Маємо сьогодні в області 735 місцевих рад базового рівня (27 районних, 6 міських міст обласного та 12 міських міст районного значення, 28 селищних та 661 сільську раду). Протягом останніх місяців на сесіях районних рад було обрано 12 нових голів районних рад. На позачергових виборах, що відбулися 25 травня, переобрали Ладижинського та Жмеринського міських голів та ще 8 сільських голів в районах області.

Обласна Рада  успішно провела одинадцятий  обласний конкурс проектів розвитку територіальних громад. Найактивнішими учасниками стали  такі райони як Калинівський -  70 проектів, Ямпільський - 29; Томашпільський - 22; Крижопільський -16 та по 12 проектів подано Вінницьким, Жмеринським, Літинським районами

За результатами засідання Конкурсної ради із 279 поданих на конкурс проектів, визначено переможцями 78. Сума фінансування проектів - переможців з обласного бюджету складе 2,66 млн. грн.

5. Сесійна робота основна організаційна форма роботи обласної Ради

Протягом 100 днів діяльності відбулися одна чергова та дві позачергових сесії обласної  Ради, під час яких  було обговорено та прийнято 30 рішень обласної Ради.

 Серед важливих рішень, прийнятих в цей період -  Обласна програма профілактики, діагностики та лікування вірусних гепатитів В і С у Вінницькій області на 2014-2016 роки (обсяг фінансування з обласного бюджету складає 41 млн.грн),  Обласна цільова соціальна програма оздоровлення, відпочинку дітей та молоді, розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку до 2018 року (33,9 млн. грн).

Також у звітному періоді відбулося 61 засідання постійних комісій обласної Ради, на яких розглянуто 344 питання.

6. Серед стратегічних напрямів роботи обласної Ради - реформування місцевого самоврядування.

Сьогодні необхідно, з метою забезпечення економічної самодостатності територіальних громад, проводити децентралізацію бюджетного, податкового законодавства, наближення адміністративних послуг до їх споживачів - це перший етап.

Другий етап – це передача повноважень виконавчим комітетам. В цій частині не варто поспішати... Оскільки за умов, що склалися на Сході і Півдні країни, враховуючи внутрішні і зовнішні виклики,  руйнація існуючої системи державного управління може призвести до непередбачуваних наслідків.

Суттєво підходити до реформи в частині децентралізації влади можливо лише після стабілізації внутрішньополітичної ситуації в українській державі.

Ці зауваження і пропозиції були висловлені під час робочої зустрічі з Віце-прем’єр-міністром-Міністром регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, де була презентована Концепція реформи місцевого самоврядування.

Обласна Рада продовжує займати активну позицію і щодо опрацювання  різноманітних законопроектів України та інших нормативних документів, з метою врегулювання проблемних питань реалізації повноважень органів місцевого самоврядування.

Для прикладу, були внесені ряд пропозицій Верховній Раді та Кабінету Міністрів України до проекту Закону України „Про право територіальних громад на об’єднання”, „Про співробітництво територіальних громад”, що дозволить врегулювати правові, економічні, соціальні та організаційні відносини у сфері міжмуніципального співробітництва для більш ефективного виконання органами місцевого самоврядування власних повноважень.

Обласна Рада також  відреагувала на численні звернення від сільських, селищних, міських голів, голів районних рад щодо не проведення органами Державної казначейської служби України вчасних платежів відповідних місцевих бюджетів, що призводить до виникнення кредиторської заборгованості.

Обласна Рада звернулася до Голови Комітету Верховної Ради України з питань бюджету з проханням розглянути можливість внесення змін до Бюджетного кодексу України в частині скасування казначейського обслуговування місцевих бюджетів із одночасним переходом на обслуговування в комерційних чи державних банках, визначених в установленому законодавством порядку.

Направлено також звернення з пропозиціями прийняти Закон України "Про внесення змін до статті 30 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні” щодо обліку та технічної інвентаризації", згідно з яким повноваження щодо обліку та технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна віднести до власних (самоврядних) повноважень. На нашу думку необхідно забезпечити контроль з боку  органів місцевого самоврядування за обліком об'єктів нерухомого майна. Послуги реєстрації об’єктів нерухомого майна мають бути доступними, а процедури спрощеними.

Сьогодні обласна Рада, органи  місцевого самоврядування всіх рівнів, жителі територіальних громад, громадські організації, науковці, активно долучились  до  обговорення законопроекту«Про внесення змін до Конституції України (щодо децентралізації влади)».

Зміна моделі регіонального управління на користь регіонів і є одним із першочергових стратегічних завдань обласної Ради.

Діяльність депутатського корпусу має бути також спрямована на вдосконалення обласних програм, проведення їх інвентаризації, акумулювання коштів на їх фінансування з метою забезпечення:

- збалансованого розвитку територіальних громад та області,

оперативного реагування на їх нагальні проблеми, виконання галузевих програм та місцевих бюджетів;

-  розбудови соціальної інфраструктури на селі, зокрема, модернізацію об’єктів соціальної сфери; будівництво та ремонт доріг, водогонів;

- консолідації ресурсного забезпечення територіальних громад на основі розвитку соціального партнерства, залучення інвестицій, пошуку додаткових джерел фінансування за рахунок грантових програм.

В основі цих завдань - злагоджена робота депутатів обласної Ради, конструктивна співпраця з обласною державною адміністрацією, всіма органами влади Вінниччини та громадськістю.

 

Повернутись Створено: 4 червня 2014 року, 20:55 Переглядів: 940

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація