Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

Голови об’єднаних територіальних громад Вінниччини навчалися створювати власні бренди Роздрукувати

1 грудня у приміщенні Вінницького відокремленого підрозділу установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» відбувся семінар-тренінг з промоції та регіонального брендингу для голів об’єднаних територіальних громад та міст обласного значення Вінниччини за участю провідних польських спеціалістів. У відкритті тренінгових занять взяли участь заступник голови обласної Ради Михайло Кременюк, керівник Секретаріату Вінницької обласної Асоціації органів місцевого самоврядування Віктор Вікалюк, керівник департаменту промоції Маршалківської управи Лодзинського воєводства Мачей Ласкі, керівник відділу промоції в м. Серадз (Польща) Магдалена Сосновська.

– Сьогодні проходить важливий і потрібний тренінг з реалізації брендингу і промоції. Для когось, можливо, це – щось нове, але наші польські друзі набагато вперед пройшли ці два визначення, – наголосив Михайло Кременюк, вітаючи учасників семінару. – Після процесу об’єднання ми шукаємо в наших громадах все нове, родзинки, для того, щоб ми могли гідно себе представити в області та в державі. Тому я впевнений, що під час тренінгу наші польські партнери поділяться секретами успіху, який буде з користю використаний задля потужного розвитку ваших громад.

Семінар-тренінг, організований Вінницькою обласною Асоціацією органів місцевого самоврядування, Вінницьким відокремленим підрозділом установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» та Департаментом промоції та міжнародних зв’язків Лодзинського воєводства (Польща), проводиться з метою надання допомоги територіальним громадам Вінниччини щодо створення власних брендів територій, чіткої позитивної іміджевої позиції міста/села/громади.

За словами організаторів, наявність саме стійкого і привабливого бренду є запорукою залучення зовнішніх інвестицій, розвитку туристичної галузі та стимулом для створення нових робочих місць.

В ході проведення тренінгу його учасники отримали вичерпну відповідь, навіщо громаді мати власний бренд, навчалися користуватися методами та інструментами для його створення, змогли наочно побачити, як створювався бренд та імідж міста Серадз (Польща), а також поділилися власними напрацюваннями в цьому напрямі.

Наступним етапом навчання стане візит вінничан до Польщі навесні 2018, де учасники на власні очі зможуть побачити кращі практики створення брендів польських територіальних громад.

 

 

Повернутись Створено: 1 грудня 2017 року, 14:35 Переглядів: 1404

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація