ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” у Вас є можливість подати звернення не тільки особисто під час прийому, а й шляхом направлення поштою, надсилання електронного звернення за допомогою мережі Інтернет, а також подання усного звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Звернення до обласної Ради направляти:
- поштою за адресою вул. Соборна, 70, м. Вінниця, 21050
- електронною поштою obl@vinrada.gov.ua, dostup@vinrada.gov.ua
- телефоном тел./факс 61-14-07 Лукіянова Наталя Олександрівна начальник відділу з організації роботи зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації управління з питань підготовки сесій обласної Ради та загальних питань виконавчого апарату обласної Ради: кабінет № 316.
Додаткові контакті телефони:
61-44-42 Поперешняк Інна Дмитрівна - заступник начальника управління з питань підготовки сесій обласної Ради та загальних питань виконавчого апарату обласної Ради
Розпорядок роботи Вінницької обласної Ради та її виконавчого апарату: понеділок – четвер з 8:00 до 17:00 години та в п’ятницю з 8:00 до 15.45 годин, перерва на обід з 12:00 до 12:45 годин.
Як правильно оформити звернення? Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян" у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Зразок звернення громадян
(Зразок 10.02 MB, 18.01.2018 Зразок2)0.03 MB, 12.04.2021