26 вересня о 10.00 у приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання чергової  39 сесії обласної Ради                                

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Ігор Лещенко: «Бізнес повинен допомагати державі з ремонтом доріг» Роздрукувати

Стан українських доріг  – одна із найболючіших проблем в країні. І попри те, що уряд поставив собі одним із першочергових завдань саме ремонт доріг, ситуація із більшістю з них, а особливо другорядних, залишається досить складною.

Депутат обласної Ради Ігор Лещенко, який керує ВП «Птахофабрика «Вінницький бройлер» МХП – підприємства, що є саме будівельною частиною компанії «Миронівський хлібопродукт», прокоментував ситуацію з місцевими дорогами.

- Ігоре Васильовичу, наскільки можливе покращення стану наших доріг, особливо тих, що навколо Ладижина у найближчій перспективі і за рахунок чого?

- Як депутат і директор великого підприємства розумію, що ситуація з дорогами, особливо районного значення, досить складна. Але вихід є – це допомога бізнес-структур, які працюють в містах та селах. Зокрема, компанією МХП в ремонт місцевих доріг в Тростянецькому, Тульчинському та Гайсинському районах лише цьогоріч вкладено 5,5 мільйона гривень і найближчим часом плануємо витратити ще півтора мільйона.

- Стосовно компанії МХП і, зокрема, в Ладижині, ви будуєте технологічні дороги, всім відомі  бетонки. Але ж, окрім них, є й інші шляхи. Що робити з ними?

- Так, ми будуємо технологічні бетонні дороги. Але, якщо взяти за приклад шлях з Ладижина до Михайлівки Тульчинського району, то на залишках колишньої дороги на Тульчин збудована бетонка. На сьогодні у межах Тростянецького та Тульчинського районів таких доріг вже більше 60 кілометрів і користуються ними всі бажаючі. Наразі навіть рейсові автобуси курсують на Тульчин саме цим шляхом. Що ж стосується інших місцевих доріг, то державою передбачено, що податок на них фактично включений у ціну на пальне. Наше підприємство сплачує величезні кошти у виглядів податків. Але система їхнього використання така, що йдуть вони у загальний котел і назад повертаються копійки. Тому ми намагаємося знайти вихід. Допомагаємо, як державі, так і людям, жителям місцевих громад і вкладаємо кошти понад сплачені податки у ремонт існуючих доріг.

- Що зроблено конкретно у Ладижині?

- Ладижин - особливе місто. Тут стан доріг на порядок кращий, ніж у будь-якому райцентрі області. Це, завдячуючи старанням міської влади і коштам, які є у бюджеті, дякуючи роботі великих підприємств, зокрема, і нашому. Ми нещодавно всипали щебенем технологічну дорогу від ферментного заводу до «Буддеталі». Бачу, що вже й легковики по ній їздять. Ладижин - місто на кордоні між трьома районами і його мешканці змушені, їдучи у бік найближчих райцентрів, користуватися районними дорогами. І от саме на ремонт цих шляхів зараз спрямовані наші зусилля.

- Що вже зроблено і які плани на майбутнє?

- На сьогодні завершено ремонти доріг у декількох селах Тростянецького району. Почали з Оляниці ще навесні. Через це село йде найбільший потік, в тому числі, і нашого транспорту. Також це Четвертинівка, Гордіївка, Велика Стратіївка. У Тульчинському районі - Заозерне, Василівка, Маньківка та Михайлівка. Це, в першу  чергу, села, де розташовані наші виробничі потужності. Але не обмежуємося лише цими населеними пунктами. Вже відремонтовано шлях з Гордіївки до виїзду на тростянецьку трасу і зараз фінансуємо реставрацію покриття від Тростянця до повороту на Гордіївку. Далі плануємо продовжити до четвертинівського повороту і дорогу до Четвертинівки. Розпочали ремонтні роботи на шляху Гордіївка-Бершадь та Велика Стратіївка-Тростянець. На черзі - відрізок дороги Оляниця-Ладижин. Також зробили ремонт дороги Ладижин-Куна. У Тульчинському районі фактично завершено роботи по об’їзній навколо Михайлівки та шляху до Холодівки. Тому для мешканців Ладижина подорожі до Тульчина, Тростянця, Гайсина та Бершаді стали безперешкодними. Окрім ремонтів доріг розпочали проект із встановлення брендованих зупинок, де міститься історія і фото основних пам’яток та гарних стел на в’їздах до населених пунктів, де є наші об’єкти. Наразі встановлено 5 зупинок та 4 стели і робота продовжується.

- Ігоре Васильовичу, а як бути з Оляницею, адже мешканці  дуже скаржаться на великий потік вантажного транспорту через село?

- Наразі досить активними темпами ведемо будівництво об’їзної дороги. Неодноразово наголошував, що об’єкт дуже складний, адже шлях пролягає через ліс, садок та залізницю. Але, якщо погода не підведе, то можу із впевненістю гарантувати, що до кінця року Оляницю від вантажівок звільнимо. У разі крайніх природних негараздів це станеться до весни 2017-го. Але сподіваємося на краще.

- Отже, судячи з Ваших оптимістичних відповідей, не все так погано?

- Я переконаний, що  ми подаємо приклад роботи соціально відповідального бізнесу, співпраці з місцевими громадами і реалізації важливих проектів. І саме Ладижин та наш регіон  знаходиться сьогодні у набагато кращих умовах, ніж більшість регіонів України. Збираємося  рухатись у тому ж напрямі і сподіваємося, що наш приклад наслідуватимуть інші. Спільними зусиллями місцевих громад, інвесторів та влади життя можна і потрібно крок за кроком змінювати на краще.

 

Повернутись Створено: 5 серпня 2016 року, 11:13 Переглядів: 1286

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація