17 серпня о 13:00 в приміщенні обласної Ради відбудеться засідання постійної комісії обласної Ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту та зайнятості населення

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінниччина має транзитний потенціал і перспективи будівництва високошвидкісної магістралі

    Україні пропонують міжнародну співпрацю в ролі повноправного партнера. Мова йде про міжнародний проект високошвидкісної магістралі, яка з'єднає два моря і сім країн. Про це йшлося на засіданні круглого столу в Києві, який організувала Українська асоціація Шовкового шляху «SilkLink» та Асоціація Високошвидкісних Магістралей. Вінницьк ....

  • У Вінницькій області вже відбулось об'єднання 103 громад

    У Ямпільському району відбулись дебати від DESPRO на тему: «Навіщо громадам об’єднуватись?». Захід мав на меті донесення всебічної інформації щодо реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, децентралізації владних повноважень, роз’яснення переваг реформи на прикладі діючих об’єднаних територ ....

  • Національна історико-археологічна спадщина на Вінниччині потребує комплексного захисту

    З відповідною заявою на пленарному засіданні позачергової 34 сесії обласної Ради виступив керівник міжфракційного депутатського об'єднання «Національна пам'ять», депутат обласної Ради Володимир Барцьось. Вінниччина є лідером серед інших регіонів України за кількістю пам’яток історії та культури. За інформацією Головного ....

Інформація за 2017 рік Роздрукувати

Інформація про роботу зі  зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2017 рік

 

За 2017 рік  до обласної Ради надійшло 537 звернень. За результатами розгляду: 209 звернень вирішено позитивно, на 268 – дано роз’яснення, 56 звернень надіслано за належністю, 4 не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства.

      Керівництвом обласної Ради розглянуто:

- на особистому прийомі громадян - 251 звернення (46%);

- надійшли поштою - 280 звернень (52%);

- від інших органів влади - 6 звернень (2%).

Зареєстровано 78 колективних звернення (30%),  32 повторних звернення  (5%), 18 скарг або (3%).

Під особистим контролем голови обласної Ради є вирішення проблем, з якими звертаються представники пільгових категорій  громадян: учасники бойових дій, ветерани праці, інваліди, багатодітні сім’ї та інші.

З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян проводиться їх систематизація, яка свідчить, що найчастіше жителями області порушуються питання у сферах:

 

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися: пенсіонери  - 89, інваліди I,II,III групи – 33, працівники бюджетної сфери – 24, військовослужбовці – 10, учасники бойових дій – 9 звернень, селяни – 8,  підприємці- 6.

      Аналіз звернень свідчить, що найбільше їх надійшло від жителів таких міст та районів області: 

м. Вінниця - 176 звернення (32%) з питань: соціального захисту - 61 звернення,  комунального господарства - 11 звернень, житлової політики -11;

Вінницький район - 34 звернення (6%) з питань: соціального захисту - 19 звернень, комунального господарства – 3 звернення, житлової політики - 2 звернення.

  Крім того   найчастіше зверталися мешканці Липовецького, Томашпільського, Бершадського, Барського, Немирівського та Тиврівського районів.

Найменшу кількість (по два-три звернення)  надіслали дописувачі з Іллінецького, Крижопільського, Піщанського, Чернівецького та Чечельницького районів.

З інших областей України до обласної Ради зверталися  заявники з міст: Київ, Ужгород, Львів, Чернівці, Чернігів, Черкаси. Від громадян інших держав звернень не було.

Організація роботи зі зверненнями громадян та вирішення порушених у них питань постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Інформація про роботу зі  зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за ІІІ квартал 2017 року

        Протягом III кварталу 2017 року до обласної Ради надійшло 136 звернень, що на 13 звернень більше, ніж за відповідний період 2016 року (123 звернення). В основному звернення громадян надходять поштою, або  через органи виконавчої влади. Зареєстровано 15 колективних звернень. Серед усіх звернень лише 4 скарги та 3 повторних звернення. За результатами розгляду: 71 звернення вирішено позитивно, на 38 – дано роз’яснення, 27 - звернень знаходяться на розгляді.

       Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниця (35 звернень),  Гайсинського району (11), Липовецького (10), Немирівського (8) та  Вінницького (7) і Тиврівського районів  (7).

       Найменше питань порушено громадянами Крижопільського, Піщанського, Погребищенського, Теплицького, Ямпільського та Чечельницького районів.

       Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери, працівники бюджетної сфери, селяни, державні службовці, інваліди.

       Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (48 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги громадянам та учасникам АТО, які отримали поранення, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня-вересня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму  4655,9 тис. грн.

       На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (20 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів та інші.

        На третьому місці питання житлової політики (10 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства та проблеми комунального господарства (6 звернень), а саме:  розрахунки за комунальні послуги, будівництво і ремонт доріг та ін.

       Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують проблеми охорони здоров’я (8 звернень), а саме: питання призначення головних лікарів, діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування осіб, які їх потребують.

      Більш часто почали звертатись жителі громад з питань адміністративно-територіального устрою: а саме,  формування та внесення змін до проекту Перспективного плану формування територій громад  Вінницької області.

 

        Протягом ІІІ кварталу 2017 року до обласної Ради надійшло ряд звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад. А також 2 звернення, що стосуються діяльності місцевих органів виконавчої влади.

       Піднімаються питання працевлаштування, поновлення на роботі (3 звернення).

         Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І півріччя 2017 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І півріччя 2017 року до обласної Ради надійшло 274 звернення. Із них: 226 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради; 11 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 24 повторних звернення. Серед усіх звернень лише 12 скарг. За результатами розгляду: 11 звернень вирішено позитивно, на 145 – дано роз’яснення, 40 звернень надіслані за належністю, частина - не підлягають розгляду, знаходяться на розгляді (на контролі).

Станом на 1 липня 2017 року головою обласної Ради та першим заступником голови обласної Ради проводились особисті прийоми громадян, де розглянуто 55 звернень.

217 звернень надійшли поштою, 4 - через органи влади, 53 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян. Зареєстровано 24 колективних звернення.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниця (103 звернення), Вінницького району (24 звернення), Липовецького та Томашпільського по 15 звернень, Барського - 14.

По 1-2 звернення надійшло від жителів Іллінецького, Літинського, Оратівського, Тростянецького, Чечельницького, Чернівецького, Піщанського та Ямпільського районів.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (75), військовослужбовці (18), в т.ч. учасники бойових дій (8), інваліди першої групи (6).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (100 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидій. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І півріччя поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 3 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (25 звернень), зокрема: виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів та інші.

Досить часто піднімаються питання комунального господарства (21 звернення), а саме: розрахунки за комунальні послуги, водопостачання , газифікація населених пунктів.

12 звернень надійшло з питань житлової політики: поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Мешканців області також турбують питання охорони здоров’я (17 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування та протезування, діяльності працівників медичних установ, дороговартісне лікування.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (9 звернень), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів та інше.

Протягом І півріччя 2017 року до обласної Ради надійшло 13 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року тематика звернень майже не змінилася.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2017 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І кварталу 2017 року до обласної Ради надійшло 87 звернень, що на 225 звернень менше, ніж за відповідний період 2016 року. Також 188 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради. Із них: 7 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 24 повторних звернення. Серед усіх звернень лише 7 скарг. За результатами розгляду: 1 звернення вирішено позитивно, на 23 – дано роз’яснення, 35 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 4.

Станом на 1 квітня 2017 року головою обласної Ради проведено 1 особистий прийоми громадян, також першим заступником голови обласної Ради проведено 3 особисті прийоми громадян, де розглянуто 7 звернень та 67 звернень про надання матеріальної допомоги.

71 звернення надійшли поштою, 2 - через органи влади, 102 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 24 колективних звернення (28%), за підписом громадянина - 8628.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (39 звернень), Барського та Могилів-Подільського (6 звернень) районів, Вінницького (5 звернень) району.

Не порушено громадянами Гайсинським, Іллінецьким, Оратівським, Мурованокуриловецьким, Томашпільським, Чечельницьким та Чернівецьким районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (21), працівники бюджетної сфери (8), учасники бой   ових дій (5).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (198 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 2 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (11 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, пасовища та інші.

Досить часто піднімаються комунального господарства (9 звернення), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги та житлової політики (6 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують питання охорони здоров’я (6 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування та протезування, діяльності працівників медичних установ, дорого вартісне лікування.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (4 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів та інше.

Протягом І кварталу 2017 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями

громадян загального відділу

 виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 4 квітня 2017 року, 15:44
Оновлено: 6 лютого 2018 року, 16:05
Переглядів: 824

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація