11 грудня о 11.00 в сесійній залі обласної Ради відбудеться засідання постійної комісїі з питань будівництва, розвитку населених пунктів, транспорту та зв’язку.   11 грудня о 14.00 в сесійній залі обласної Ради відбудеться засідання постійної комісїі з питань охорони здоров’я, соціального захисту та зайнятості населення. 12 грудня о 14.00 в приміщенні обласної Ради (209 кабінет) відбудеться засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів та обласних програм. 

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про чергову 41 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 05.12.2019 № 240 Про чергову 41 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: 1. Провести пленарне засідання чергової 41 сесії обласної Ради 7 скликання 17 грудня 2019 року о 10.00 годині в приміще ....

  • Триває громадське обговорення проєкту рішення «Про обласний бюджет на 2020 рік»

    На виконання ст.17 Закону України «Про доступу до публічної інформації» та ст.15 Регламенту обласної Ради 7 скликання проводиться громадське обговорення проєкту рішення «Про обласний бюджет на 2020 рік» Пропозиції надавати до 16 грудня 2019 року до відділу аналізу обласних програм за телефоном (0432) 611384 або на ел.пошту ....

  • Розпочато громадське обговорення Програми економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2020 рік

    На виконання ст.17 Закону України «Про доступу до публічної інформації» та ст.15 Регламенту обласної Ради 7 скликання проводиться громадське обговорення проєкту рішення «Про Програму економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2020 рік». Пропозиції надавати до відділу аналізу обласних програм за телефоном (0 ....

Звіт за 2018 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2018 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та заступниками голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І кварталу 2018 року до обласної Ради надійшло 179 звернень, що на 91 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року. Із них: 3 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 7 повторних звернень. За результатами розгляду: 2 звернення вирішено позитивно, на 108 – дано роз’яснення, 45 звернень надіслані за належністю, 24 – на контролі та не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 1.

Станом на 1 квітня 2018 року головою обласної Ради проведено 1 особистий прийом громадян та 5 особистих прийомів громадян заступниками голови обласної Ради, де розглянуто 91 звернення, в тому числі з надання матеріальної допомоги.

80 звернень надійшли поштою, 1 - через органи влади, 91 – від громадян на особистих та виїзних прийомах.

Зареєстровано 14 колективних звернень, за підписом 1051 громадянина.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниця (43 звернення), Теплицького та Томашпільського районів (36 та 19 звернень відповідно), Калинівського району (14 звернень).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (11), працівники бюджетної сфери (2), військовослужбовці (3) та учасники бойових дій (2).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (116 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 2,7 млн. грн.

На другому місці питання комунального господарства ( 12 звернень), а саме неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги та житлової політики,  поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Досить часто піднімаються аграрні питання (10 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, та інші.

Протягом І кварталу 2018 року до обласної Ради надійшло 7 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І півріччя 2018 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та заступниками голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І півріччя 2018 року до обласної Ради надійшло 383 звернення. Із них: 237 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради; 11 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 24 повторних звернення. Серед усіх звернень лише 2 скарги. За результатами розгляду: 2 звернення вирішено позитивно, на 349 – дано роз’яснення, 20 звернень - знаходяться на розгляді (на контролі).

Станом на 1 липня 2018 року головою обласної Ради та заступниками голови обласної Ради проводились особисті прийоми громадян, де розглянуто 195 звернень.

186 звернень надійшли поштою, 1 - через органи влади. Зареєстровано 32 колективних звернення.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниця (110 звернень), Теплицького району (54 звернення), Тростянецького та Томашпільського по 45 та 43 звернення відповідно, Калинівського - 19.

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (247 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І півріччя поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 5 млн. грн.

На другому місці питання комунального господарства (25 звернень), а саме: будівництво та ремонт доріг, розрахунки за комунальні послуги, водопостачання, газифікація населених пунктів.

14 звернень надійшло з питань аграрної політики і земельних відносин, зокрема: виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів та інші.

Досить часто піднімаються питання культури  та культурної спадщини (12 звернень), зокрема: діяльність закладів культури, фінансування культури та захист культурної спадщини.

Мешканців області також турбують питання охорони здоров’я (5 звернень). Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (3 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів та інше.

Протягом І півріччя 2018 року до обласної Ради надійшло 13 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року тематика звернень майже не змінилася.

З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян проводиться їх систематизація, яка свідчить, що найчастіше жителями області порушуються питання у сферах:

 

Питання роботи із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Сектор з організації роботи із зверненнями громадян

та доступу до публічної інформації

управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом ІІІ кварталу 2018 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та заступниками голови Вінницької обласної Ради.

Протягом ІІІ кварталу 2018 року до обласної Ради надійшло 139 звернень, що на 3 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Також 417 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради. Із них: 2 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 8 повторних звернення. За результатами розгляду: 27 звернення вирішено позитивно, на 100 – дано роз’яснення, 11 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 1.

Головою обласної Ради та заступниками проведено особисті та виїзні прийоми громадян.

46 звернень надійшли поштою, 1 - через органи влади, 102 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Зареєстровано 17 колективних звернення (24%), за підписом громадянина - 1000.

Найбільше звернень надійшло від жителів томашпільського району (31 звернення), м. Вінниці (30 звернень), Вінницького (20 звернень) та Калинівського (7 звернень) районів.

Не порушено громадянами Козятинського району жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (14), працівники бюджетної сфери (8), учасники бой ових дій (5).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (60 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення за 3 квартали поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму біля 7 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (11 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, пасовища та інші.

Досить часто піднімаються комунального господарства (6 звернення), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги та житлової політики (6 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують питання охорони здоров’я (6 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування, діяльності працівників медичних установ, дорого вартісне лікування.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (2 звернення).

Протягом 3 кварталу 2018 року до обласної Ради надійшло 3 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2018 рік

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в 2018 році керівництвом обласної Ради проведено 31 прийомів громадян в обласній раді та виїзних прийомів громадян в районах області, під час яких звернулось 280  громадян. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2018 року до обласної Ради надійшло 603 звернення, що на 66 звернень більше, ніж за відповідний період 2017 року (537 звернень). Із них звернень: повторних - 14 (2%), поштою – 190, що становить 32%  від загальної кількості, анонімних – 2.

Зареєстровано 60 колективних звернень (10%) за підписом громадян 2679. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 2 скарги.

За результатами розгляду: 113 звернення вирішено позитивно, на 294 – дано роз’яснення, 194 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 157 звернень (16,5%),  Томашпільського (76 – 12,6%),  Тростянецького (60 – 10%), Вінницького (40 – 6,6%) районів. Найменше пропозицій, заяв і скарг громадян надійшло з Іллінецького та Чернівецького районів та м. Козятин (1).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (148), працівники бюджетної сфери (6), селяни (10), учасники бойових дій (10).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 371 (61,5%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування, інвалідними візками. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради в 2018 році з заявами звернулось 6073 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано майже 8,9 млн.

В 2018 році надійшло 40 звернень (7%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

На третьому місці, серед порушених у зверненнях питань, питання діяльності органів виконавчої влади – 26 (4,3 %).

Досить часто заявниками порушуються питання проблем в аграрному секторі 23 звернення (3,8 %). Насамперед це питання порушення права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, приватизації земельних ділянок, безоплатної передачі, виділення паю, спірні питання по межі тощо. Причиною збільшення кількості таких звернень є недостатня роз’яснювальна робота щодо застосування чинного законодавства, вирішення питань отримання державних актів на право власності на земельні ділянки.

Також питання охорони здоров’я – 14 (2%) звернення. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ.

Серед інших питань в зверненнях порушуються питання проблем реалізації житлової політики – 11 (1,7%), зокрема, щодо забезпечення житлом громадян, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення, а також надання житла учасникам АТО.

Протягом 2018 року до обласної Ради надійшло 2 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями та доступу до публічної інформації громадян управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Створено: 4 квітня 2018 року, 09:57
Оновлено: 18 липня 2019 року, 11:20
Переглядів: 1057

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація