Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Асоціація органів місцевого самоврядування прозвітувала про роботу у ІІІ кварталі поточного року

    19 жовтня під керівництвом голови обласної Ради Анатолія Олійника відбулося онлайн засідання членів правління Вінницької обласної Асоціації органів місцевого самоврядування. До уваги учасників скайп-зустрічі було запропоновано чотири питання. Зокрема, «Про затвердження звіту про результати роботи Секретаріату Вінницької обласної Асоціації ор ....

  • За 20 років Європейський суд розглянув більше 67 тисяч заяв проти України

    Заступник голови обласної Ради Ігор Хміль перебуває на стажуванні в міжнародних інституціях Європи, зокрема Берліну, Страсбургу, Женеви та Нюрнбергу. З 15 по 21 жовтня проходить проект «Парламенти світу. Міжнародні установи». В програмі якого візит до Європарламенту, Організації Об’єднаних націй, Європейського Суду з Прав Людини, ....

  • Вінницька делегація перебуває у Польщі

    Жовтень став ювілейним в міжнародних партнерських відносинах між Вінницькою областю і Сьвєнтокшиським воєводством Республіки Польщі.Наші регіони відзначають 60-річчя дружніх стосунків, адже саме 8 жовтня 1958 року між керівництвом Вінницької області та на той час ще Келецького воєводства було підписано Угоду про співробітництво, яка започаткувала с ....

Інформація за 2018 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2018 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та заступниками голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І кварталу 2018 року до обласної Ради надійшло 179 звернень, що на 91 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року. Із них: 3 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 7 повторних звернень. За результатами розгляду: 2 звернення вирішено позитивно, на 108 – дано роз’яснення, 45 звернень надіслані за належністю, 24 – на контролі та не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 1.

Станом на 1 квітня 2018 року головою обласної Ради проведено 1 особистий прийом громадян та 5 особистих прийомів громадян заступниками голови обласної Ради, де розглянуто 91 звернення, в тому числі з надання матеріальної допомоги.

80 звернень надійшли поштою, 1 - через органи влади, 91 – від громадян на особистих та виїзних прийомах.

Зареєстровано 14 колективних звернень, за підписом 1051 громадянина.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниця (43 звернення), Теплицького та Томашпільського районів (36 та 19 звернень відповідно), Калинівського району (14 звернень).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (11), працівники бюджетної сфери (2), військовослужбовці (3) та учасники бойових дій (2).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (116 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 2,7 млн. грн.

На другому місці питання комунального господарства ( 12 звернень), а саме неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги та житлової політики,  поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Досить часто піднімаються аграрні питання (10 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, та інші.

Протягом І кварталу 2018 року до обласної Ради надійшло 7 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І півріччя 2018 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та заступниками голови Вінницької обласної Ради.

Протягом І півріччя 2018 року до обласної Ради надійшло 383 звернення. Із них: 237 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради; 11 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 24 повторних звернення. Серед усіх звернень лише 2 скарги. За результатами розгляду: 2 звернення вирішено позитивно, на 349 – дано роз’яснення, 20 звернень - знаходяться на розгляді (на контролі).

Станом на 1 липня 2018 року головою обласної Ради та заступниками голови обласної Ради проводились особисті прийоми громадян, де розглянуто 195 звернень.

186 звернень надійшли поштою, 1 - через органи влади. Зареєстровано 32 колективних звернення.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниця (110 звернень), Теплицького району (54 звернення), Тростянецького та Томашпільського по 45 та 43 звернення відповідно, Калинівського - 19.

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (247 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І півріччя поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 5 млн. грн.

На другому місці питання комунального господарства (25 звернень), а саме: будівництво та ремонт доріг, розрахунки за комунальні послуги, водопостачання, газифікація населених пунктів.

14 звернень надійшло з питань аграрної політики і земельних відносин, зокрема: виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів та інші.

Досить часто піднімаються питання культури  та культурної спадщини (12 звернень), зокрема: діяльність закладів культури, фінансування культури та захист культурної спадщини.

Мешканців області також турбують питання охорони здоров’я (5 звернень). Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (3 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів та інше.

Протягом І півріччя 2018 року до обласної Ради надійшло 13 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року тематика звернень майже не змінилася.

З метою об’єктивного, всебічного та вчасного розгляду звернень громадян проводиться їх систематизація, яка свідчить, що найчастіше жителями області порушуються питання у сферах:

 

Питання роботи із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Сектор з організації роботи із зверненнями громадян

та доступу до публічної інформації

управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом ІІІ кварталу 2018 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та заступниками голови Вінницької обласної Ради.

Протягом ІІІ кварталу 2018 року до обласної Ради надійшло 139 звернень, що на 3 звернення більше, ніж за відповідний період 2017 року.

Також 417 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради. Із них: 2 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 8 повторних звернення. За результатами розгляду: 27 звернення вирішено позитивно, на 100 – дано роз’яснення, 11 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 1.

Головою обласної Ради та заступниками проведено особисті та виїзні прийоми громадян.

46 звернень надійшли поштою, 1 - через органи влади, 102 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Зареєстровано 17 колективних звернення (24%), за підписом громадянина - 1000.

Найбільше звернень надійшло від жителів томашпільського району (31 звернення), м. Вінниці (30 звернень), Вінницького (20 звернень) та Калинівського (7 звернень) районів.

Не порушено громадянами Козятинського району жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (14), працівники бюджетної сфери (8), учасники бой ових дій (5).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (60 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення за 3 квартали поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму біля 7 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (11 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, пасовища та інші.

Досить часто піднімаються комунального господарства (6 звернення), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги та житлової політики (6 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують питання охорони здоров’я (6 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування, діяльності працівників медичних установ, дорого вартісне лікування.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (2 звернення).

Протягом 3 кварталу 2018 року до обласної Ради надійшло 3 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Створено: 4 квітня 2018 року, 09:57
Оновлено: 5 жовтня 2018 року, 15:12
Переглядів: 51

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація