Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

Звіт за 2019 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2019 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від  7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Протягом І кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло 94 звернення, що на 85 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року. Також 42 звернення про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше 1000 звернень до депутатів обласної Ради, що подані до сектору по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Із них: 4 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 6 звернень. Серед усіх звернень лише 2 скарги. За результатами розгляду: 8 звернення вирішено позитивно, на 51 – дано роз’яснення, 34 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 1.

Станом на 1 квітня 2019 року заступниками голови обласної Ради проведено 2 особисті прийоми громадян, також 3 виїзні прийоми громадян, де розглянуто 24 звернення та біля 60 звернень про надання матеріальної допомоги.

70 звернень надійшли поштою, 24 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 18 колективних звернення (19%), за підписом громадянина - 2215.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (39 звернень),  Чечельницького (12 звернень), Вінницького та Липовецького (5 звернень)  районів.

Не порушено громадянами  Іллінецьким, Могилів-Подільського, Ямпільського, Піщанського районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (25), працівники бюджетної сфери (5), учасники бой   ових дій (2).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (42  звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму майже   3 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин  (5 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок пільговим категоріям громадянам, вирішення земельних спорі,  інші.

Досить часто піднімаються комунального господарства (6 звернень), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (1 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів.

Протягом І кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

 

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з загальних питань

виконавчого апарату обласної Ради

 

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2 квартал 2019 року

 

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в 2 кварталі 2019 року керівництвом обласної Ради проведено 7 виїзних прийомів громадян в районах області та 4 в обласній Раді, під час яких звернулось 83  громадяни. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2 кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло 122 звернення, що на 82 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року (201 звернення). Із них звернень: повторних - 1, поштою – 35, сектором – 86, що становить 70%  від загальної кількості.

Зареєстровано 13 колективних звернень (10,7%) за підписом громадян 241. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 3 скарги.

За результатами розгляду: 31 звернення вирішено позитивно, на 39 – дано роз’яснення, 52 звернення  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 32 звернення (36%),  Чечельницького району (15 – 12%).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (35), військовослужбовці (7), працівники бюджетної сфери (4), селяни (4).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 60 (49,2%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування, інвалідними візками. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 1 півріччя 2019 року з заявами звернулось 4181 громадянин області. З фонду депутатів обласної Ради було використано майже 6,3  млн.

В 2 кварталі 2019 року надійшло 12 звернень (3,8%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

В 2 кварталі 2019 року до обласної Ради надійшло 4 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями та доступу до

публічної інформації громадян управління з

загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 3 квартал 2019 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в 3 кварталі 2019 року керівництвом обласної Ради проведено 3 виїзних прийомів громадян в районах області та 5 в обласній Раді, під час яких звернулось 33  громадян. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 3 кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло 76 звернень, що на 63 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року. Із них звернень: повторних - 3, поштою – 16, сектором – 57, що становить 75%  від загальної кількості. А також завідувачем сектору прийнято більше ста громадян, що звертаються  до депутатів обласної Ради з заявами.

Зареєстровано 9 колективних звернень (12%) за підписом громадян 421. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 1 скарга.

За результатами розгляду: 15 звернень вирішено позитивно, на 12 – дано роз’яснення, 49 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 18 звернень (24%),  Тростянецького та Чечельницького районів – 8 (10,5%).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (18), військовослужбовці (2), учасники бойових дій (2).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 26 (34%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування, інвалідними візками. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 9 місяців 2019 року з заявами звернулось 5246 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано майже 9,7 млн.

В 3 кварталі 2019 року надійшло 7 звернень (9,2%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

В 2 кварталі 2019 року до обласної Ради надійшло 6 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями та доступу до

публічної інформації громадян управління з

загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2019 рік

  Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в 2019 році керівництвом обласної Ради проведено 29 прийомів громадян в обласній раді та виїзних прийомів громадян в районах області, під час яких звернулось 93  громадян. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2019 року до обласної Ради надійшло 404 звернення, що на 199 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року (603 звернень). Із них звернень: повторних - 9 (2%), поштою – 152, що становить 38%  від загальної кількості, анонімних – 4.

Зареєстровано 56 колективних звернень (14%) за підписом громадян 3621. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 8 скарг.

За результатами розгляду: 163 звернення вирішено позитивно, на 99 – дано роз’яснення, 126 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 121 звернення (30%),  Томашпільського (31 – 7,7%),  Чечельницького та Вінницького (28 – 7%) районів. Найменше пропозицій, заяв і скарг громадян надійшло з Козятинського та Погребищенського районів та м. Хмільник (1).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (102), працівники бюджетної сфери (26), селяни (17), учасники бойових дій (21).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 174 (43%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування, інвалідними візками. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради в 2019 році з заявами звернулось майже 6 тис. громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 9 млн. 798 тис. 315 грн.

Серед питань в зверненнях порушуються питання проблем реалізації житлової політики – 32 (8%), зокрема, щодо забезпечення житлом громадян, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення, а також надання житла учасникам АТО.

В 2019 році надійшло 8 звернень (2%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

На третьому місці, серед порушених у зверненнях питань, питання екології та природних ресурсів – 21 (5%). Питання інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 18 (4,5%).

Досить часто заявниками порушуються питання проблем в аграрному секторі 14 звернень (3,5 %). Насамперед це питання порушення права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, приватизації земельних ділянок, безоплатної передачі, виділення паю, спірні питання по межі тощо. Причиною збільшення кількості таких звернень є недостатня роз’яснювальна робота щодо застосування чинного законодавства, вирішення питань отримання державних актів на право власності на земельні ділянки.

Також питання охорони здоров’я – 11 (2,7%) звернення. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ.

Протягом 2019 року до обласної Ради надійшло 1 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарга жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями та доступу до

публічної інформації громадян управління з

загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

 

Створено: 1 квітня 2019 року, 09:58
Оновлено: 28 грудня 2019 року, 12:23
Переглядів: 386

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація