Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Звіт за 2019 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2019 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від  7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Протягом І кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло                             94 звернення, що на 85 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року. Також 42 звернення про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше 1000 звернень до депутатів обласної Ради, що подані до сектору по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Із них: 4 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 6 звернень. Серед усіх звернень лише 2 скарги. За результатами розгляду: 8 звернення вирішено позитивно, на 51 – дано роз’яснення, 34 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 1.

Станом на 1 квітня 2019 року заступниками голови обласної Ради проведено 2 особисті прийоми громадян, також 3 виїзні прийоми громадян, де розглянуто 24 звернення та біля 60 звернень про надання матеріальної допомоги.

70 звернень надійшли поштою, 24 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 18 колективних звернення (19%), за підписом громадянина - 2215.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (39 звернень),  Чечельницького (12 звернень), Вінницького та Липовецького (5 звернень)  районів.

Не порушено громадянами  Іллінецьким, Могилів-Подільського, Ямпільського, Піщанського районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (25), працівники бюджетної сфери (5), учасники бой   ових дій (2).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (42  звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму майже   3 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин  (5 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок пільговим категоріям громадянам, вирішення земельних спорі,  інші.

Досить часто піднімаються комунального господарства (6 звернень), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (1 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів.

Протягом І кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

 

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з загальних питань

виконавчого апарату обласної Ради

 

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2 квартал 2019 року

 

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в 2 кварталі 2019 року керівництвом обласної Ради проведено 7 виїзних прийомів громадян в районах області та 4 в обласній Раді, під час яких звернулось 83  громадяни. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2 кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло 122 звернення, що на 82 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року (201 звернення). Із них звернень: повторних - 1, поштою – 35, сектором – 86, що становить 70%  від загальної кількості.

Зареєстровано 13 колективних звернень (10,7%) за підписом громадян 241. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 3 скарги.

За результатами розгляду: 31 звернення вирішено позитивно, на 39 – дано роз’яснення, 52 звернення  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 32 звернення (36%),  Чечельницького району (15 – 12%).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (35), військовослужбовці (7), працівники бюджетної сфери (4), селяни (4).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 60 (49,2%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування, інвалідними візками. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 1 півріччя 2019 року з заявами звернулось 4181 громадянин області. З фонду депутатів обласної Ради було використано майже 6,3  млн.

В 2 кварталі 2019 року надійшло 12 звернень (3,8%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

В 2 кварталі 2019 року до обласної Ради надійшло 4 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями та доступу до

публічної інформації громадян управління з

загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 1 квітня 2019 року, 09:58
Оновлено: 18 липня 2019 року, 11:19
Переглядів: 108

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація