Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

Інформація за 2019 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2019 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від  7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Протягом І кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло                             94 звернення, що на 85 звернень менше, ніж за відповідний період 2018 року. Також 42 звернення про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше 1000 звернень до депутатів обласної Ради, що подані до сектору по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Із них: 4 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 6 звернень. Серед усіх звернень лише 2 скарги. За результатами розгляду: 8 звернення вирішено позитивно, на 51 – дано роз’яснення, 34 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 1.

Станом на 1 квітня 2019 року заступниками голови обласної Ради проведено 2 особисті прийоми громадян, також 3 виїзні прийоми громадян, де розглянуто 24 звернення та біля 60 звернень про надання матеріальної допомоги.

70 звернень надійшли поштою, 24 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 18 колективних звернення (19%), за підписом громадянина - 2215.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (39 звернень),  Чечельницького (12 звернень), Вінницького та Липовецького (5 звернень)  районів.

Не порушено громадянами  Іллінецьким, Могилів-Подільського, Ямпільського, Піщанського районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (25), працівники бюджетної сфери (5), учасники бой   ових дій (2).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (42  звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму майже   3 млн. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин  (5 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок пільговим категоріям громадянам, вирішення земельних спорі,  інші.

Досить часто піднімаються комунального господарства (6 звернень), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги.

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (1 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів.

Протягом І кварталу 2019 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

 

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з загальних питань

виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 1 квітня 2019 року, 09:58
Оновлено: 1 квітня 2019 року, 09:59
Переглядів: 63

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація