Інформація про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2014 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради, першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради. Затверджено порядок організації та проведення особистого прийому громадян.
Протягом І кварталу 2014 року до обласної Ради надійшло 255 звернень, що на 90 звернення більше, ніж за відповідний період 2013 року (165 звернень). Із них: 11 звернень (4%) – повторних, за відповідний період минулого року було 18 повторних звернень. Серед усіх звернень лише 3 скарги, що становить 1,2% від загальної кількості звернень. За результатами розгляду: 80 звернень вирішено позитивно, на 52 – дано роз’яснення, 46 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 7.
Станом на 01.04.2014 року керівництвом обласної Ради розглянуто на особистому прийомі громадян 75 звернень, 77 звернень надійшли поштою, 18 – через уповноважену особу, 1 - через органи влади, 159 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.
Зареєстровано 42 колективних звернень (16,5%), за підписом громадянина - 1544.
Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (130 звернень) та Вінницького району (35 звернень), а також з Шаргородького (11 звернень), Калинівського (10 звернень) районів.
Найменше питань порушено громадянами Козятинським, Іллінецьким, Піщанським, Погребищенським та Томашпільським районами (1 звернення).
Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (81), працівники бюджетної сфери (20), селяни (12).
Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (81 звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, надання путівок. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 440 тис. грн.
На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (41 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок, вирішення земельних спорів, пасовища та інші.
Досить часто піднімаються питання охорони здоров’я (24 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування та протезування, реорганізації лікарняних установ, діяльності працівників медичних установ, призначення керівників медичних закладів.
Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують такі проблеми житлового господарства (13 звернень) як поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.
Актуальними залишаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (10 звернень).
Протягом І кварталу 2014 року до обласної Ради надійшло 11 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.
Сектор по роботі зі зверненнями громадян
Інформація про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій обласній Раді за 1 півріччя 2014 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради, першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради. Затверджено порядок розгляду письмових звернень, організації та проведення особистого прийому громадян.
Протягом 1 півріччя 2014 року до обласної Ради надійшло 588 звернень, що на 291 звернення більше, ніж за відповідний період 2013 року (297 звернень). Із них: 53 звернень (9%) – повторних звернень. Серед усіх звернень лише 4 скарги, що становить 1% від загальної кількості звернень. За результатами розгляду: 168 звернення вирішено позитивно, на 201 – дано роз’яснення, 201 звернення надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 18.
Станом на 01.07.2014 року керівництвом обласної Ради розглянуто на особистому прийомі громадян 173 звернення, 211 звернень надійшли поштою, 4 - через органи влади, 200 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.
Зареєстровано 86 колективних звернень (15%), за підписом громадянина - 3330.
Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (293 звернення) та Вінницького району (77 звернень), а також з Шаргородького (22 звернень), Калинівський (16 звернень) та Барський (15 звернень) районів.
Найменше питань порушено громадянами Крижопільським – 0 (звернень), Піщанським та Чечельницькими районами (1 звернення).
Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (183), працівники бюджетної сфери (57), інваліди 1 групи (22), ветерани праці (12).
Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (168 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня - червня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 863,485 тис. грн.
На другому місці питання охорони здоров’я (87 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування, реформування системи охорони здоров'я, реорганізації лікарняних установ, діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування та зміна чи підтримка керівництва комунальних закладів – лікарень.
Досить часто піднімаються аграрні питання та питання земельних відносин (75 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок, вирішення земельних спорів.
Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують такі проблеми комунального господарства (31 звернення), а саме: неправомірні тарифи, робота ЖЕКів, розрахунки за комунальні послуги, та житлової політики (22 звернення) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.
Актуальними залишаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (29 звернень).
Протягом першого півріччя 2014 року до обласної Ради надійшло 28 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських рад.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.
Інформація про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій обласній Раді за ІІІ квартал 2014 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради, першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради.
Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в III кварталі 2014 року керівництвом обласної Ради проведено 15 прийомів громадян, під час яких звернулось 104 громадянина. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.
Характер звернень в 2014 році свідчить про прагнення громадян до впровадження громадського контролю над владою різних рівнів та участі у вирішенні проблем місцевого самоврядування.
Протягом III кварталу 2014 року до обласної Ради надійшло 257 звернень, що на 118 звернень більше, ніж за відповідний період 2013 року (139 звернень). 150 звернень надійшли поштою, 3 - через органи влади. Зареєстровано 40 колективних звернень (16%), за підписом громадян - 488. Із них: повторних звернень - 20 (8%). Серед усіх звернень лише 1 скарга. За результатами розгляду: 46 звернень вирішено позитивно, на 103 – дано роз’яснення, 104 звернень надіслано за належністю, анонімних - 4.
Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (114 звернень) та Вінницького району (26 звернень), Шаргородського (12 звернень), а також з Немирівського, Тульчинського (9 звернень) районів.
Найменше питань порушено громадянами Жмеринського, Мурованокуриловецького, Оратівського, Теплицького, Томашпільського, Хмільницького та Чернівецького районів (1 звернення).
Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (90), працівники бюджетної сфери (21), селяни (8), діти війни (7), інваліди війни та інваліди 1 групи (5).
Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (64 звернення), а саме: надання матеріальної допомоги громадянам та учасникам АТО, які отримали поранення, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня-вересня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 1178 тис. грн.
Так, при розгляді колективного звернення жителів смт.Брацлав Немирівського району була створена комісія для перевірки фактів щодо діяльності директора Брацлавського психоневрологічного будинку-інтернату. За результатами перевірки директор Департаменту соціальної політики не виявив фактів порушень керівника комунального закладу. Жителі звернулись повторно, тому документи направлені для розгляду на засідання постійної комісії обласної Ради з питань соціального захисту, зайнятості населення та охорони праці для прийняття рішення.
На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (28 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів та інші.
Наприклад: неодноразове звернення члена ініціативної групи селян гром.Щірського М.Д. щодо роздержавлення ДП «Дослідне господарство «Корделівське» Інституту картоплярства НААН» направлено для розгляду НААНУ, який надав роз’яснення, що дані землі мають спеціальний статус і не можуть бути передані у державну чи комунальну власність. Селяни не можуть дивитись на те, як занепадає господарство вже стільки років, коли сусідні обробляються. Також було направлено звернення до прокуратури області, на яке відповіді обласна Рада не отримала.
Колективне звернення жителів села Пеньківка Шаргородського району щодо, без погодження з громадою села, «відібрання» землі під пасовище. Обласна Рада неодноразово зверталась до головного управління Держземагенства у Вінницькій області та Державної інспекції сільського господарства, що запропонували для врегулювання даного питання рівнозначні земельні ділянки.
На третьому місці питання охорони здоров’я (26 звернень), а саме: призначення головних лікарів, діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування осіб, які їх потребують.
Багато звернень надходить щодо зміни групи інвалідності та порушень розгляду в МСЕК. Так, при розгляді звернення жителя с.Джурин Шаргородського району Ліфарова В.В. – інваліда армії, щодо зміни групи інвалідності з третьої на другу, йому неодноразово відмовлялось, навіть при наявності всіх довідок та заключень відповідних спеціалістів. Після особистого прийому його направили повторно звернутись для надання консультації до новопризначеного головного лікаря Вінницького обласного центру медико-соцiальної експертизи.
Часто звертаються жителі області щодо включення їх до Обласної програми профілактики, діагностики та лікування вірусних гепатитів В і С у Вінницькій області на 2014-2016 роки для надання безкоштовного лікування. Дані заяви направляються до Департаменту охорони здоров’я та курортів ОДА, проте надаються лише роз’яснення, суттєвої допомоги, за словами заявників, немає.
Ще одне питання галузі охорони здоров’я неодноразово піднімає гром.Овчарук Л.О. щодо збереження Писарівської лікарні. За результатами розгляду роботи комісії з представників Департаменту охорони здоров’я та курортів ОДА та Вінницької районної ради надано роз’яснення заявниці щодо діяльності терапевтичного відділення №4 Вінницької ЦРЛ та про не закриття даного закладу в такому статусі як є на даний час.
Колективне звернення жителів селища Дашів Іллінецького району щодо повернення статусу Дашівській лікарні направлено для комісійного розгляду Департаменту охорони здоров’я та курортів ОДА, голові Іллінецької РДА та селищному голові. За результатами розгляду надано роз’яснення, що вирішення даного питання можливе лише в разі прийняття закону про продовження медичної реформи.
Обласна Рада протягом 2013-2014 років направила Департаменту охорони здоров’я та курортів облдержадміністрації для розгляду велику кількість звернень, які надійшли від громадян області і стосуються проблем охорони здоров’я. Проте, частина звернень розглядалась з порушенням статті 20 Закону України „Про звернення громадян”.
Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують проблеми комунального господарства (19 звернень), а саме: неправомірні тарифи, робота ЖЕКів, розрахунки за комунальні послуги.
Так, звернення гром. Бурого В.Д. щодо діяльності ТОВ ЖЕО направлено для розгляду до Прокуратури Вінницької області. Розпочато кримінальне провадження, досудове розслідування триває. Внесено подання Вінницької міської ради про скасування рішення виконкому. Державною інспекцією з контролю за цінами у Вінницькій області проведено перевірку та встановлено до ТОВ ЖЕО санкції на суму 666 тис.грн. також розглядається в Антимонопольному комітеті України – рішення ще не прийнято.
Житлової політики (14 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.
Наприклад: Колективне неодноразове звернення жителів гуртожитку по вул..Скалецького, 31 щодо передачі у комунальну власність територіальної громади м.Вінниці, розглядалось управління спільної комунальної власності територіальних громад області та головним лікарем ВОКЛ ім..М.І. Пирогова. Дано доручення головному лікарю КЗ видати ордери за наявними списками проживаючих громадян та проведення їх перереєстрації за фактичним місцем проживання, а потім будуть готуватись управлінням документи до передачі даного гуртожитку.
Також питання такої тематики - колективне звернення мешканців гуртожитку с.Бохоники Вінницького району ВОСТМО «Фтизіатрія» щодо передачі у комунальну власність територіальної громади с.Бохоники Вінницького району. Сільська рада не проти прийняти даний об’єкт, але головний лікар ВОСТМО «Фтизіатрія» заперечує, так як наявність житла є «плюсом» для залучення спеціалістів до роботи в лікарні.
Питання освіти теж часто піднімаються у зверненнях до керівництва обласної Ради – 11 звернень.
Так, неодноразове звернення членів колективу Федорівського НВК «Середня загальноосвітня школа 1-3 ступенів – ДНЗ» щодо звільнення директора, було направлено до департаменту освіти і науки ОДА, Шаргородській РДА, облдержадміністрації. Директору винесено догану, але працівники не згодні з даним рішенням, тому повторно звернулись з проханням повернутись до питання звільнення директора закладу.
Протягом ІІІ кварталу 2014 року до обласної Ради надійшло 16 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад. А також 5 звернень, що стосуються діяльності місцевих органів виконавчої влади.
Досить часто піднімаються питання працевлаштування, поновлення на роботі (14 звернень).
Наприклад, гром. Альохін неодноразово звертався до обласної Ради з приводу незаконного, на його думку, присвоєння статусу «чорнобилець» гром. Шевченку Є.М. звернення було направлено до Генеральної прокуратури України в зв’язку з тим, що за заявами заявника прокуратура області не приймає ніяких рішень. Також направлено лист до УМВС України у Вінницькій області, після якого відкрито, вже закриту, кримінальну справу, триває слідство.
12 звернень надійшло до обласної Ради з питання дотримання законності, реалізації прав і свобод громадян.
ГО «Батьки вбитих дітей Вінниччини» неодноразово звертались до голови обласної Ради. За 2014 рік надійшло 5 таких звернень, які було розглянуто та направлено до Генеральної прокуратури України з клопотанням про створення комісії для негайного розгляду прихованих та призупинених розслідувань. Відповідь надана Прокуратурою Вінницької області по всім 14 справам.
Громадська організація “Батьки вбитих дітей Вінниччини” зустрічалась 10 квітня з першими особами облдержадміністрації, обласної Ради та керівниками силових структур області. Разом шукали шляхи відновлення розслідувань особливо тяжких злочинів та грошової компенсації членам сімей, які потерпіли від цих злочинів. На 26 сесії обласної Ради даній ГО було виділено 10 тис.грн. для встановлення пам’ятнику загиблим дітям.
Неодноразово готувались листи до Міністерства оборони України, обласного комісаріату щодо проведення ротації та забезпеченості військових з зоні АТО всім необхідним. Також апаратом обласної Рад двічі виділявся одноденний заробіток на потреби армії. Головою обласної Ради був проведений благодійний марафон. Сума зібраних коштів в рамкам благодійного марафону станом на 8 жовтня 2014 року складає 901 тис. 499 грн. Збір коштів триває. Усі зібрані благодійні кошти будуть спрямовані на придбання ліків, засобів медичного призначення, обладнання та апаратури для поранених та постраждалих українських військовослужбовців в зоні АТО, зокрема тих, які лікуються у Військово-медичному клінічному центрі Центрального регіону (м. Вінниця).
Також була проведена перевірка документів за 2014 рік, а саме: реєстрація пропозицій, заяв і скарг громадян Прокуратурою області, відповідно до листа прокурора області від 24 липня 2014 року №07/1-1207 вих.14.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.
Інформація про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій обласній Раді за 2014 рік
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в 2014 році керівництвом обласної Ради проведено 51 прийом громадян, під час яких звернулось 323 громадянина.
Протягом 2014 року до обласної Ради надійшло 1090 звернень, що на 553 звернення більше, ніж за відповідний період 2013 року (537 звернень). Із них звернень: повторних - 115 (10,6%), індивідуальних - 966, що становить 88,6% від загальної кількості, анонімних – 8.
Зареєстровано 167 колективних звернень (15,3%) за підписом 4647 громадян. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.
Серед усіх звернень лише 7 скарг, що становить 0,7% від загальної кількості звернень.
За результатами розгляду: 380 звернень вирішено позитивно, на 419 – дано роз’яснення, 247 звернень надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.
Згідно данних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої частини з міста Вінниця - 530 звернень, Вінницького (127 – 12%), Шаргородського (43 – 4%), Тульчинського (31 – 3%), Калинівського (29 – 2,7%), Тиврівського (24 – 2,2%) районів. Найменше пропозицій, заяв і скарг громадян надійшло з Крижопільського (3) та Чечельницького (4) районів.
Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 345 (31,7%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування та забезпечення автотранспортом. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.
Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради в 2014 році з заявами звернулось біля 1800 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 1 млн. 600 тис.грн. (розпорядження голови обласної Ради від 5 лютого 2014 року №13 «Про розподіл коштів для надання грошової допомоги громадянам на 2014 рік» та від 22 жовтня 2014 року №291 «Про внесення змін до розпорядження голови обласної Ради від 5 лютого 2014 року №13 «Про розподіл коштів для надання грошової допомоги громадянам на 2014 рік»).
На другому місці, серед порушених у зверненнях питань, питання охорони здоров’я – 125 (11,5%) звернень. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, реформування системи охорони здоров'я, діяльності працівників медичних установ.
В 2014 році надійшло 114 звернень щодо вирішення проблем в аграрному секторі. Звернення з цих питань посідають третє місце. Насамперед це питання порушення права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, приватизації земельних ділянок, безоплатної передачі, виділення паю тощо. Причиною збільшення кількості таких звернень є недостатня роз’яснювальна робота щодо застосування чинного законодавства при проведенні аграрної реформи, вирішення питань отримання державних актів на право власності на земельні ділянки.
Досить часто заявниками порушуються питання комунального господарства – 65 (6%). Це, зокрема, будівництва каналізації, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду. А також питання працевлаштування та заробітної плати – 45 (4%).
Серед інших питань в зверненнях порушуються проблеми реалізації житлової політики – 42 (4%), зокрема, щодо забезпечення житлом громадян, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення.
32 (3%) звернень з питань освіти, а саме: переведення на безоплатну форму навчання студентів вищих навчальних закладів області із малозабезпечених сімей та переселенців.
Протягом 2014 року до обласної Ради надійшло 47 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.
Також була проведена перевірка документів за 2014 рік, а саме: реєстрація пропозицій, заяв і скарг громадян Прокуратурою області, відповідно до листа прокурора області від 24 липня 2014 року №07/1-1207 вих.14.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.