Фото без опису

Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

Звіт за 2015 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2015 рік

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в 2015 році керівництвом обласної Ради проведено 27 прийомів громадян, під час яких звернулось 254 громадянина. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2015 року до обласної Ради надійшло 1027 звернень, що на 63 звернення менше, ніж за відповідний період 2014 року (1090 звернень). Із них звернень: повторних - 65 (6%), індивідуальних – 961, що становить 93,6% від загальної кількості, анонімних – 8.

Зареєстровано 146 колективних звернень (14,2%) за підписом 9196 громадян. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 4 скарги, що становить 0,4% від загальної кількості звернень.

За результатами розгляду: 424 звернення вирішено позитивно, на 349 – дано роз’яснення, 254 звернення надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої частини з м.Вінниця - 503 звернення (49%), Вінницького (130 – 12,7%), Шаргородського (35 – 3,4%), Тиврівського (31 – 3%), Барського (28 – 2,7%), Калинівського (26 – 2,5%) районів. Найменше пропозицій, заяв і скарг громадян надійшло з Ямпільського району (1) та з м.Козятин та м.Могилів-Подільський (1).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (339), працівники бюджетної сфери (67), інваліди 2 групи (36) та учасники бойових дій (25).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 396 (38,6%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування та забезпечення автотранспортом, інвалідними візками. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради в 2015 році з заявами звернулось 2273 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 1 млн. 972 тис.грн.

На другому місці, серед порушених у зверненнях питань, питання щодо вирішення проблем в аграрному секторі. Насамперед це питання порушення права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, приватизації земельних ділянок, безоплатної передачі, виділення паю тощо. Причиною збільшення кількості таких звернень є недостатня роз’яснювальна робота щодо застосування чинного законодавства при проведенні аграрної реформи, вирішення питань отримання державних актів на право власності на земельні ділянки.

В 2015 році надійшло 67 звернень (6,5%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають третє місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, робота ЖЕКів, забезпечення електроенергією.

Досить часто заявниками порушуються питання охорони здоров’я – 64 (6,2%) звернень. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, реформування системи охорони здоров'я, діяльності працівників медичних установ.

Серед інших питань в зверненнях порушуються питання забезпечення дотримання законності – 39 (3,8%), а також проблеми реалізації житлової політики – 39 (3,8%), зокрема, щодо забезпечення житлом громадян, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення, а також надання житла учасникам АТО.

Актуальними залишаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (31 звернення).

Більш часто почали звертатись з питань адміністративно-територіального устрою – 18 колективних звернень жителів громад щодо формування та внесення змін до проекту Перспективного плану формування територій громад Вінницької області.

Протягом 2015 року до обласної Ради надійшло 25 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад. А також 6 звернень, що стосуються діяльності місцевих органів виконавчої влади.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за ІІІ квартал 2015 року

 

Відповідно до затвердженого графіку особистого прийому громадян в III кварталі 2015 року керівництвом обласної Ради проведено 9 прийомів громадян, під час яких прийнято та зареєстровано 103 звернення. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Характер звернень в 2015 році свідчить про прагнення громадян до впровадження громадського контролю над владою різних рівнів та участі у вирішенні проблем місцевого самоврядування.

Протягом III кварталу 2015 року до обласної Ради надійшло 384 звернень, що на 127 звернень більше, ніж за відповідний період 2014 року (257 звернень). 274 звернень надійшли поштою, 7 - через органи влади. Зареєстровано 72 колективних звернення (19%), за підписом громадян - 6174. Із них: повторних звернень - 27 (7%). Серед усіх звернень лише 2 скарги. За результатами розгляду: 63 звернень вирішено позитивно, на 87 – дано роз’яснення, 103 звернення надіслано за належністю, анонімних - 0.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (169 звернень) та Вінницького району (54 звернення), Тиврівського (17 звернень), Калинівського (14 звернень), а також з Шаргородського (13 звернень) районів.

Найменше питань порушено громадянами Крижопільського, Теплицького, Чечельницького районів (1 звернення).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (113), працівники бюджетної сфери (32), селяни (17), державні службовці (9), інваліди 2 групи (11).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (141 звернення), а саме: надання матеріальної допомоги громадянам та учасникам АТО, які отримали поранення, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня-вересня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 1681 тис. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (41 звернення), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів та інші.

На третьому місці питання проблеми комунального господарства (21 звернення), а саме: неправомірні тарифи, робота ЖЕКів, розрахунки за комунальні послуги, та житлової політики (17 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують проблеми охорони здоров’я (17 звернень), а саме: питання призначення головних лікарів, діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування осіб, які їх потребують.

Більш часто почали звертатись з питань адміністративно-територіального устрою – 15 колективних звернень жителів громад щодо формування та внесення змін до проекту Перспективного плану формування територій громад Вінницької області.

Протягом ІІІ кварталу 2015 року до обласної Ради надійшло 12 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад. А також 3 звернень, що стосуються діяльності місцевих органів виконавчої влади.

Досить часто піднімаються питання працевлаштування, поновлення на роботі (14 звернень).

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 1 півріччя 2015 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та заступником голови Вінницької обласної Ради. Затверджено порядок розгляду письмових звернень, організації та проведення особистого прийому громадян.

Протягом 1 півріччя 2015 року до обласної Ради надійшло 592 звернення, що на 4 звернення більше, ніж за відповідний період 2014 року (588 звернень). Із них: 39 звернень (6,6%) – повторних звернень. Серед усіх звернень лише 1 скарга. За результатами розгляду: 257 звернення вирішено позитивно, на 189 – дано роз’яснення, 143 звернення надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 3.

Станом на 1 липня 2015 року керівництвом обласної Ради розглянуто на особистому прийомі громадян 143 звернення, 211 звернень надійшли поштою, 9 - через органи влади, 229 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 83 колективних звернень (14%), за підписом громадянина - 4422.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (305 звернень) та Вінницького району (67 звернень), а також з Шаргородького (24 звернень) та Барського (17 звернень) районів.

Найменше питань порушено громадянами Оратівського, Теплицького та Чечельницькиого районами (1 звернення).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (212), працівники бюджетної сфери (36), інваліди 1 групи та селяни (19).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (221 звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня - червня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 1 300 тис. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (59 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів.

Досить часто піднімаються питання охорони здоров’я (45 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування, реорганізації лікарняних установ, діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування та зміна чи підтримка керівництва комунальних закладів – лікарень.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують такі проблеми комунального господарства (35 звернення), а саме: неправомірні тарифи, робота ЖЕКів, розрахунки за комунальні послуги, та житлової політики (19 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.

Актуальними залишаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (17 звернень).

Протягом першого півріччя 2015 року до обласної Ради надійшло 13 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб місцевих рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2015 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради та заступником голови Вінницької обласної Ради. Затверджено порядок організації та проведення особистого прийому громадян.

Протягом І кварталу 2015 року до обласної Ради надійшло 311 звернень, що на 56 звернення більше, ніж за відповідний період 2014 року (255 звернень). Із них: 14 звернень (4,5%) – повторних, за відповідний період минулого року було 11 повторних звернень. Серед усіх звернень лише 1 скарга. За результатами розгляду: 84 звернень вирішено позитивно, на 75 – дано роз’яснення, 78 звернень надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 2.

Станом на 1 квітня 2015 року керівництвом обласної Ради розглянуто на особистому прийомі громадян 85 звернень, 120 звернень надійшли поштою, 18 – через уповноважену особу, 7 - через органи влади, 101 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 34 колективних звернень (11%), за підписом громадянина - 684.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (182 звернення) та Вінницького району (35 звернень), а також з Шаргородького (13 звернень), Калинівського (9 звернень) районів.

Найменше питань порушено громадянами Мурованокуриловецьким, Погребищенським та Теплицьким районами (1 звернення).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (110), працівники бюджетної сфери (14), селяни (7).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (109 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат, надання путівок на лікування. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 676 тис. грн.

На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (32 звернення), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, вирішення земельних спорів, пасовища та інші.

Досить часто піднімаються питання охорони здоров’я (30 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування та протезування, діяльності працівників медичних установ, призначення керівників медичних закладів.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують такі проблеми комунального господарства (23 звернення) а саме: неправомірні тарифи, робота ЖЕКів – особливо почастішали скарги на діяльність ТОВ «ЖЕО», розрахунки за комунальні послуги, та житлової політики (12 звернень) - поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.

Актуальними залишаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (11 звернень).

Протягом І кварталу 2015 року до обласної Ради надійшло 8 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Створено: 10 квітня 2015 року, 15:43

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація