Інформація про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2013 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради, першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради. Затверджено порядок розгляду письмових звернень, організації та проведення особистого прийому громадян.
Протягом І кварталу 2013 року до обласної Ради надійшло 165 звернень, що на 24 звернення більше, ніж за відповідний період 2012 року (189 звернень). Із них: 18 звернень (11%) – повторних, за відповідний період минулого року було 12 повторних звернень. Серед усіх звернень лише 5 скарг, що становить 3% від загальної кількості звернень. За результатами розгляду: 71 звернень вирішено позитивно, на 59 – дано роз’яснення, 32 звернення надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 3.
Станом на 01.04.2013 року керівництвом обласної Ради розглянуто на особистому прийомі громадян 40 звернень, 39 звернень надійшли поштою, 40 – через уповноважену особу, 5 - через органи влади, 41 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.
Зареєстровано 16 колективних звернень (9,7%), за підписом громадянина - 1581.
Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (74 звернення) та Вінницького району (25 звернень), а також з Шаргородького (13 звернень), Бершадського (9 звернень) районів.
Найменше питань порушено громадянами Козятинським, Оратівським, Піщанським, Тиврівським, Тростянецьким та Томашпільським районами (1 звернення).
Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (52), працівники бюджетної сфери (11), селяни (10).
Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (69 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 362,1 тис. грн.
На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (15 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок, вирішення земельних спорів.
Досить часто піднімаються питання охорони здоров’я (10 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування, реформування системи охорони здоров'я, реорганізації лікарняних установ, діяльності працівників медичних установ.
Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують такі проблеми житлового господарства (6 звернень) як поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.
Актуальними залишаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (14 звернень).
Протягом І кварталу 2013 року до обласної Ради надійшло 2 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських рад.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради.
Інформація про роботу із зверненнями громадян у
Вінницькій обласній Раді за 1 півріччя 2013 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради, першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради. Затверджено порядок розгляду письмових звернень, організації та проведення особистого прийому громадян.
Протягом 1 півріччя 2013 року до обласної Ради надійшло 297 звернень, що на 73 звернення менше, ніж за відповідний період 2012 року (370 звернень). Із них: 27 звернень (9,1%) – повторних звернень. Серед усіх звернень лише 8 скарг, що становить 3% від загальної кількості звернень. За результатами розгляду: 129 звернення вирішено позитивно, на 107 – дано роз’яснення, 58 звернення надіслані за належністю, не підлягають розгляду, відповідно до чинного законодавства - 3.
Станом на 01.07.2013 року керівництвом обласної Ради розглянуто на особистому прийомі громадян 63 звернення, 126 звернень надійшли поштою, 40 – через уповноважену особу, 6 - через органи влади, 62 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.
Зареєстровано 30 колективних звернень (10%), за підписом громадянина - 1901.
Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (126 звернень) та Вінницького району (42 звернень), а також з Шаргородького (22 звернень), Бершадського (17 звернень) районів.
Найменше питань порушено громадянами Жмеринським, Іллінецьким, Теплицьким, Тиврівським та Хмільницькими районами (1 звернення).
Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (106), ветерани праці (22), працівники бюджетної сфери (17), селяни (17).
Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (133 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня - червня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 708,91 тис. грн.
На другому місці аграрні питання та питання земельних відносин (27 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок, вирішення земельних спорів.
Досить часто піднімаються питання охорони здоров’я (25 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування, реформування системи охорони здоров'я, реорганізації лікарняних установ, діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування.
Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують такі проблеми житлового господарства (9 звернень) як поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.
Актуальними залишаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (25 звернень).
Протягом першого півріччя 2013 року до обласної Ради надійшло 4 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських рад.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради.
Інформація про роботу із зверненнями громадян у Вінницькій обласній Раді за третій квартал 2013 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в обласній Раді затверджений та оприлюднений графік особистого прийому громадян головою Вінницької обласної Ради, першим заступником та заступником голови Вінницької обласної Ради. Затверджено порядок розгляду письмових звернень, організації та проведення особистого прийому громадян.
Протягом III кварталу 2013 року до обласної Ради надійшло 139 звернень, що на 67 звернень менше, ніж за відповідний період 2012 року (206 звернень). Із них: 13 звернень (9,4%) – повторних звернень. Серед усіх звернень лише 5 скарг, що становить 3,6% від загальної кількості звернень. За результатами розгляду: 58 звернення вирішено позитивно, на 65 – дано роз’яснення, 16 звернень надіслано за належністю.
Станом на 01.10.2013 року керівництвом обласної Ради розглянуто на особистому прийомі громадян 35 звернень, 100 звернень надійшли поштою, 4 - через органи влади.
Зареєстровано 24 колективних звернень (17,3%), за підписом громадянина - 1619.
Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (50 звернень) та Вінницького району (14 звернень), Барського (8 звернень), а також з Шаргородького (6 звернень) районів.
Найменше питань порушено громадянами Жмеринським, Калинівським, Літинським, Оратівським, Теплицьким, Тиврівським та Хмільницькими районами (1 звернення).
Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (52), працівники бюджетної сфери (16), інваліди 1 групи (7).
Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (38 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, перерахування пенсії, забезпечення соціальних виплат. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом січня-вересня поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму понад 1058 тис. грн.
На другому місці питання охорони здоров’я (14 звернень), а саме: реформування системи охорони здоров'я, реорганізації лікарняних установ, діяльності працівників медичних установ, надання путівок на лікування осіб, які їх потребують.
Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують такі проблеми житлового господарства (12 звернень) як поліпшення житлових умов, надання житла громадянам, що мають право на його одержання, порушення норм житлового законодавства.
Досить часто піднімаються питання працевлаштування та дотримання законності під час звільнення, поновлення на роботі (11 звернень).
Актуальними залишаються аграрні питання та питання земельних відносин (9 звернень), зокрема: реалізація права власності на землю, виділення земельних ділянок, вирішення земельних спорів.
Протягом третього кварталу 2013 року до обласної Ради надійшло 10 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських рад.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради.
Інформація про роботу із зверненнями громадян у
Вінницькій обласній Раді за 2013 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
В 2013 році до керівництва обласної Ради звернулись та побували на особистому прийомі 113 громадян.
Протягом 2013 року до обласної Ради надійшло 537 звернень, що на 147 звернень менше, ніж за відповідний період 2012 року (684 звернення). Із них звернень: повторних - 51 (9,5%), індивідуальних - 465, що становить 86,6% від загальної кількості, анонімних – 4.
Зареєстровано 68 колективних звернень (12,8%) за підписом 7674 громадян. На жаль, деякі проблеми громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.
Серед усіх звернень лише 15 скарг, що становить 2,8% від загальної кількості звернень.
За результатами розгляду: 82 звернення вирішено позитивно, на 390 – дано роз’яснення, 41 звернення надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.
Згідно данних статистичної звітності, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої частини з міста Вінниця - 210 звернень (39,1 %), Вінницького (69 – 13%), Шаргородського (32 – 6%), Бершадського (23 – 4,3%), Барського (19 – 3,5%) районів. Найменше пропозицій, заяв і скарг громадян надійшло з м.Хмільник (1), Жмеринського (2), Теплицького та Хмільницького (3) районів.
Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 211 (39,3%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування та забезпечення автотранспортом. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.
Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради в 2013 році з заявами звернулось біля 2000 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 1 млн. 480 тис.грн. (розпорядження голови обласної Ради від 21 січня 2013 року №2 «Про розподіл коштів для надання грошової допомоги громадянам в 2013 році» та від 22 липня 2013 року № 159 «Про розподіл коштів для надання грошової допомоги громадянам на 2 півріччя 2013 року»).
В 2013 році надійшло 46 звернень щодо вирішення проблем в аграрному секторі. Звернення з цих питань посідають друге місце. Насамперед це питання порушення права власності на землю, приватизації земельних ділянок, безоплатної передачі, прийняття спадщини, виділення паю тощо. Причиною збільшення кількості таких звернень є недостатня роз’яснювальна робота щодо застосування чинного законодавства при проведенні аграрної реформи, вирішення питань отримання державних актів на право власності на земельні ділянки.
На третьому місці, серед порушених у зверненнях питань, питання охорони здоров’я – 43 (8%) звернень. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, реформування системи охорони здоров'я, реорганізації лікарняних установ, діяльності працівників медичних установ.
Досить часто заявниками порушуються питання комунального господарства – 35 (6,5%). Це, зокрема, виділення коштів на газифікацію осель, водопостачання, будівництва каналізації, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду. А також питання працевлаштування та заробітної плати – 35 (6,5%).
Серед інших питань в зверненнях порушуються проблеми реалізації житлової політики – 26 (5%), зокрема, щодо забезпечення житлом громадян, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення.
25 (4,7%) звернень з питань освіти, а саме: переведення на безоплатну форму навчання студентів вищих навчальних закладів області із малозабезпечених сімей.
Протягом 2013 року до обласної Ради надійшло 17 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.