Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

На «круглому столі» у Верховній Раді обговорювали будівництво мосту «Ямпіль-Косеуць» Роздрукувати

16 вересня у приміщенні Верховної Ради України пройшов круглий стіл на тему: «Індія-Україна: великі можливості в галузях АПК, охорони здоров’я, культури та освіти». На заході Вінниччину представляли голова Вінницької обласної Ради Анатолій Олійник,  депутати обласної Ради:  голова постійної комісії обласної Ради з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою, євроінтеграції, міжнародного і міжрегіонального співробітництва Лариса Білозір, голова правління ПАТ «Вінницький олійножировий комбінат» Дмитро Чаленко, народний депутат України Микола Кучер.

Голова обласної Ради Анатолій Олійник представив учасникам «круглого столу» презентацію на тему будівництва стратегічного об’єкту - міжнародного мосту «Ямпіль-Косеуць» та залізничного полотна «Вапнярка-Ямпіль».

- Актуальність будівництва мосту для вантажоперевезень необхідна, в першу чергу, для з’єднання транспортної інфраструктури Європи та Азії з Україною по колишньому, так званному, «шовковому шляху», - зазначив у виступі Анатолій Дмитрович. - А враховуючи,  що  з вересня 2015 року в обсягах експорту з Вінницької області Індія посідає першу позицію, такий крок досить виправданий. Він зменшить шлях до Азії на 497 км та зекономить 7 днів у дорозі. 

Перша спроба будівництва мосту між Ямполем і Косеуцами була здійснена ще 1903 році. Але далі проектів справа не пішла. Вдруге  до питання повернулись у 1940-му році,  коли почалося будівництво переходу Ямпіль-Гирбова, однак Друга світова війна змінила плани містобудівників. У 1975 році Дніпропетровський проектний інститут підготував проект залізниці Сороки-Маркулешт з продовженням по території України через Ямпіль-Вапнярку (з переходом на широку залізничну колію). У 2010 році  Харківський науково-дослідний інститут розробив проектну пропозицію, згідно з якою вартість мосту разом  з під’їзними  шляхами має складати 190 млн. грн.

- Одночасно постає питання про відновлення залізничного сполучення Вапнярка-Ямпіль, - продовжує Анатолій Олійник. - На сьогодні  від Вапнярки до Ямполя зберігся піщаний насип від вузькоколійної залізниці, яку розібрали у період   розвалу Радянського Союзу. Якщо його відновити та приєднати до мосту через Дністер, а з молдовського боку  добудувати  47 км  залізниці до Сорок, то з’єднується Молдова, Румунія  та  інші європейські країни.  Це буде найкоротший шлях з Європи в Азію через Україну.

Анатолій Олійник висловив переконання, що будівництво мосту Ямпіль-Косоуць може стати воротами у Європу, які забезпечать швидке та вільне переміщення людей, товарів і капіталів через кордон та стане ще одним вагомим механізмом зближення України з Європейським Союзом, так би мовити, додатковим інтеграційним містком до Євросоюзу.

Повернутись Створено: 16 вересня 2016 року, 16:39 Переглядів: 1287

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація