Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

На першому засіданні оцінили діяльність 26 керівників комунальних закладів області Роздрукувати

5 лютого розпочала роботу комісія з оцінки діяльності керівників підприємств, установ та організацій – об’єктів спільної власності територіальних громад області за 2018 рік.

Члени комісії оцінили роботу 2018 року 26 керівників у галузі культури, фізичної культури та спорту, соціального захисту населення, а також інші заклади, установи та організації.

Засідання відбулося під керівництвом голови обласної Ради Анатолія Олійника. На початку зібрання він окреслив основні норми закону, в рамках яких відбувається проведення щорічної оцінки керівників комунальних закладів.

– Щорічна оцінка керівників комунальних закладів, установ та підприємств має проводитися у І-му кварталі цього року, – зазначив Анатолій Олійник. – Комісія розглядає подані матеріали, заслуховує звіт директора відповідного департаменту або начальника управління облдержадміністрації та керівника управління спільної комунальної власності територіальних громад області щодо наданих їм повноважень.

Анатолій Дмитрович повідомив, що комісія може прийняти такі рішення: «відповідає займаній посаді», «відповідає займаній посаді та рекомендується для зарахування до кадрового резерву на вищу посаду», «відповідає займаній посаді за умовами виконання рекомендацій комісії», або «не відповідає займаній посаді».  

Керівники профільних департаментів та управлінь облдержадміністрації охарактеризували й надали відповідну оцінку діяльності керівників підпорядкованих установ. Під час обговорення депутати висловлювали свої зауваження, пропозиції та побажання щодо вдосконалення роботи окремих керівників. Зокрема, члени комісії прийняли рішення про створення робочої групи для перевірки роботи директора комунального закладу «Вінницька обласна спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з веслування імені Юлії Рябчинської» В’ячеслава Настюка та заслухати результати роботи робочої групи на останньому засіданні щорічної оцінки. Стосовно директора комунального закладу «Жмеринський обласний соціальний гуртожиток» Руслана Петрашека директор Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації  Наталія Заболотна прокоментувала, що до роботи цього керівника є певні зауваження.

 – У випадку усунення всіх недоліків в установі, а також виконання умов і вимог Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації до діяльності закладу – оцінку діяльності керівника буде переглянуто, – зазначила Наталія Заболотна.

Члени комісії підтримали цю пропозицію та прийняли рішення про відповідність займаній посаді у випадку виконання всіх умов Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації.

Наступні звіти всіх інших керівників заплановано на 12, 19 та 26 лютого.

Повернутись Створено: 5 лютого 2019 року, 17:10 Переглядів: 520

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація