Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 15.10.2019 № 208 Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи пропозицію депутатів обласної Ради 7 скликання: 1. Провести пленарне засідання позачергової 40 сесії о ....

  • Голови фракцій прийняли рішення провести позачергову сесію обласної Ради щодо питання «формули Штайнмайера»

    11 жовтня відбулося засідання керівників фракцій Вінницької обласної Ради під головуванням очільника обласної Ради Анатолія Олійника. У роботі взяли участь керівники фракцій обласної Ради Олександр Крученюк (БПП «Солідарність»), Владислав Рой (ВО «Батьківщина»), Тарас Кобець (Радикальна партія Олега Ляшка), Олександр Корній ....

  • Модернізовано систему голосування у сесійній залі обласної Ради

    59 депутатів затвердили зміни та доповнення до рішення 4 сесії обласної Ради 7 скликання від 11 лютого 2016 року № 31 «Про Регламент Вінницької обласної Ради 7 скликання». Згідно із ними у сесійній залі запрацюють сенсорні кнопки для голосування, а паперові матеріали замінятимуть планшети. – Наразі в сесійній залі усі монтажні ....

Обговорили питання боротьби з нелегальними перевізниками Роздрукувати

15 квітня під час робочої зустрічі голова постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм Геннадій Мазур разом з начальником управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області Олексієм Соколовським, начальником бюджетного управління Департаменту фінансів облдержадміністрації Валентином Медиком та начальником управління дорожнього господарства облдержадміністрації Олегом Бабієм обговорили напрями діяльності управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області та актуальні проблемні питання, які потребують уваги.

Головною метою діяльності управління є максимальний потенційний економічний ефект від збереження автошляхів, від легалізації ринку перевезень, від зменшення втрат на відшкодування збитків, завданих життю та здоров’ю людей внаслідок ДТП.

– Боротьба з нелегальними перевізниками та контроль за габаритно-ваговими параметрами – завдання, які необхідно виконувати постійно, – зауважив Олексій Соколовський.

За інформацією Державної служби України з безпеки на транспорті, порівнюючи кількість перевірених у 2018 році транспортних засобів в рамках здійснення заходів державного контролю за дотриманням габаритно-вагових параметрів з аналогічною цифрою 2015 року, маємо зростання більш, ніж у 25,5 разів. Аналогічне порівняння із 2016 роком  дає зростання більш, ніж у три рази. Якщо порівнювати сплачені до державного бюджету кошти, які були нараховані як плата за проїзд автошляхами із перевищенням допустимих габаритно-вагових параметрів без дозвільних документів, то сума, сплачена у 2018 році у 23 рази перевищує аналогічну суму 2015 року, а порівняння за цим же показником 2018 року із 2016 дає зростання у чотири з половиною рази. Варто зазначити, що за три місяці 2019 року, лише управлінням Укртрансбезпеки у Вінницькій області сплачено до державного бюджету понад 1 млн грн.

– Одним із пріоритетних завдань на сьогодні є вжиття дієвих заходів, спрямованих на забезпечення безпеки перевезень. По-перше, потрібно забезпечити жорсткий контроль за дотриманням усіма учасниками дорожнього руху вимог чинного законодавства, попередньо прописавши на законодавчому рівні механізми невідворотності адекватного покарання за порушення правил, а по-друге, за допомогою превентивних заходів добитись кардинальної зміни свідомості громадян, – зазначив Геннадій Мазур.

Повернутись Створено: 15 квітня 2019 року, 15:18 Переглядів: 331

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація