Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Обговорили питання боротьби з нелегальними перевізниками Роздрукувати

15 квітня під час робочої зустрічі голова постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм Геннадій Мазур разом з начальником управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області Олексієм Соколовським, начальником бюджетного управління Департаменту фінансів облдержадміністрації Валентином Медиком та начальником управління дорожнього господарства облдержадміністрації Олегом Бабієм обговорили напрями діяльності управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області та актуальні проблемні питання, які потребують уваги.

Головною метою діяльності управління є максимальний потенційний економічний ефект від збереження автошляхів, від легалізації ринку перевезень, від зменшення втрат на відшкодування збитків, завданих життю та здоров’ю людей внаслідок ДТП.

– Боротьба з нелегальними перевізниками та контроль за габаритно-ваговими параметрами – завдання, які необхідно виконувати постійно, – зауважив Олексій Соколовський.

За інформацією Державної служби України з безпеки на транспорті, порівнюючи кількість перевірених у 2018 році транспортних засобів в рамках здійснення заходів державного контролю за дотриманням габаритно-вагових параметрів з аналогічною цифрою 2015 року, маємо зростання більш, ніж у 25,5 разів. Аналогічне порівняння із 2016 роком  дає зростання більш, ніж у три рази. Якщо порівнювати сплачені до державного бюджету кошти, які були нараховані як плата за проїзд автошляхами із перевищенням допустимих габаритно-вагових параметрів без дозвільних документів, то сума, сплачена у 2018 році у 23 рази перевищує аналогічну суму 2015 року, а порівняння за цим же показником 2018 року із 2016 дає зростання у чотири з половиною рази. Варто зазначити, що за три місяці 2019 року, лише управлінням Укртрансбезпеки у Вінницькій області сплачено до державного бюджету понад 1 млн грн.

– Одним із пріоритетних завдань на сьогодні є вжиття дієвих заходів, спрямованих на забезпечення безпеки перевезень. По-перше, потрібно забезпечити жорсткий контроль за дотриманням усіма учасниками дорожнього руху вимог чинного законодавства, попередньо прописавши на законодавчому рівні механізми невідворотності адекватного покарання за порушення правил, а по-друге, за допомогою превентивних заходів добитись кардинальної зміни свідомості громадян, – зазначив Геннадій Мазур.

Повернутись Створено: 15 квітня 2019 року, 15:18 Переглядів: 288

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація