Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • До завершення карантину обмежується допуск до приміщень обласної Ради та переноситься проведення чергової сесії

    Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», з урахуванням рішення Обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуац ....

  • Уряд продовжив на всій території України дію адаптивного карантину до 22 червня

    З 22 травня в Україні стартує другий етап виходу з карантину. Обмежувальні заходи будуть скасовуватися за принципом адаптивності (тобто у кожному регіоні окремо), в залежності від ситуації на місці. Це дозволить тримати ситуацію з розповсюдженням вірусу під контролем. Про це Міністр охорони здоров’я Максим Степанов повідомив на щоденному бри ....

  • Карантин в Україні продовжено до 22 травня

    Кабінет Міністрів України продовжив карантин в Україні до 22 травня, але вже 11 травня буде скасована частина обмежувальних заходів. У кожному регіоні відбудуться різні послаблення, в залежності від епідеміологічної ситуації. Відповідне рішення було прийняте сьогодні 4 травня на позачерговому засіданні Уряду. – Пом’якшення, які ми за ....

Обговорили питання боротьби з нелегальними перевізниками Роздрукувати

15 квітня під час робочої зустрічі голова постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм Геннадій Мазур разом з начальником управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області Олексієм Соколовським, начальником бюджетного управління Департаменту фінансів облдержадміністрації Валентином Медиком та начальником управління дорожнього господарства облдержадміністрації Олегом Бабієм обговорили напрями діяльності управління Укртрансбезпеки у Вінницькій області та актуальні проблемні питання, які потребують уваги.

Головною метою діяльності управління є максимальний потенційний економічний ефект від збереження автошляхів, від легалізації ринку перевезень, від зменшення втрат на відшкодування збитків, завданих життю та здоров’ю людей внаслідок ДТП.

– Боротьба з нелегальними перевізниками та контроль за габаритно-ваговими параметрами – завдання, які необхідно виконувати постійно, – зауважив Олексій Соколовський.

За інформацією Державної служби України з безпеки на транспорті, порівнюючи кількість перевірених у 2018 році транспортних засобів в рамках здійснення заходів державного контролю за дотриманням габаритно-вагових параметрів з аналогічною цифрою 2015 року, маємо зростання більш, ніж у 25,5 разів. Аналогічне порівняння із 2016 роком  дає зростання більш, ніж у три рази. Якщо порівнювати сплачені до державного бюджету кошти, які були нараховані як плата за проїзд автошляхами із перевищенням допустимих габаритно-вагових параметрів без дозвільних документів, то сума, сплачена у 2018 році у 23 рази перевищує аналогічну суму 2015 року, а порівняння за цим же показником 2018 року із 2016 дає зростання у чотири з половиною рази. Варто зазначити, що за три місяці 2019 року, лише управлінням Укртрансбезпеки у Вінницькій області сплачено до державного бюджету понад 1 млн грн.

– Одним із пріоритетних завдань на сьогодні є вжиття дієвих заходів, спрямованих на забезпечення безпеки перевезень. По-перше, потрібно забезпечити жорсткий контроль за дотриманням усіма учасниками дорожнього руху вимог чинного законодавства, попередньо прописавши на законодавчому рівні механізми невідворотності адекватного покарання за порушення правил, а по-друге, за допомогою превентивних заходів добитись кардинальної зміни свідомості громадян, – зазначив Геннадій Мазур.

Повернутись Створено: 15 квітня 2019 року, 15:18 Переглядів: 447

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація