29 жовтня о 9.30 в приміщенні обласної Ради (4 поверх)  засідання постійної комісії з питань правової політики, регламенту, депутатської діяльності та етики; о 10.00 у сесійній залі обласної Ради (2 поверх) відбудуться засідання 13 чергової сесії й постійної комісії з питань агропромислового розвитку та земельних відносин

Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

Перелік публічної інформації, розпорядником якої є обласна Рада, яка включена до реєстру обліку публічної інформації Роздрукувати

Перелік публічної інформації, розпорядником якої є обласна Рада, яка включена до реєстру обліку публічної інформації

№ з/п

Види публічної інформації

1 Рішення обласної Ради

2

Протоколи пленарних засідань обласної Ради

3

Порядки денні пленарних засідань сесій обласної Ради

4

Протоколи постійних комісій

1. Постійна комісія з питань освіти, релігії, культури, молоді та спорту: голова комісії

2. Постійна комісія з питань інвестицій, стратегічного розвитку та місцевого самоврядування

3. Постійна комісія з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення та ветеранів

4. Постійна комісія з питань правової політики, регламенту, депутатської діяльності та етики

5. Постійна комісія з питань будівництва, комунального майна, транспорту та розвитку інфраструктури

6. Постійна комісія з питань агропромислового розвитку та земельних відносин

7. Постійна комісія з питань економіки, фінансів та бюджету

5

Протоколи засідань та рішення Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної Ради

7 Розпорядження голови обласної Ради з основної діяльності

8

Списки депутатів обласної Ради

9

Перелік постійних комісій обласної Ради та депутатських фракцій, груп у обласній Раді

10

Регламент обласної Ради

11

Положення про виконавчий апарат обласної Ради

Положення про управління, відділи виконавчого апарату обласної Ради 

1. Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної Ради (патронатна служба)

2. Управління юридичного забезпечення 

3. Управління у справах медіа та комунікацій

4. Управління по зв’язках з органами місцевого самоврядування, міжнародного та  міжрегіонального співробітництва, проєктної діяльності та сприяння інвестиціям

5. Управління внутрішнього аудиту

6. Управління інформаційних технологій

7. Управління з питань економіки, фінансів та бюджету

8. Управління з питань майнових та орендних відносин, будівництва, інфраструктури, ЖКГ

9. Відділ супроводу постійної комісії обласної Ради з питань агропромислового розвитку та земельних відносин

10. Управління соціально-гуманітарної політики

11. Управління з питань персоналу

12. Управління фінансового забезпечення

13. Управління з загальних питань

14. Управління з питань підготовки сесій обласної Ради

15. Управління з питань запобігання та виявлення корупції

12 Вхідна кореспонденція (крім інформації з обмеженим доступом)
13 Вихідна інформація (крім інформації з обмеженим доступом)

14

Річні  звіти про надходження звернень громадян в обласну Раду

15

Звіти про надходження та виконання запитів на інформацію

Створено: 17 липня 2019 року, 16:41 Переглядів: 2094

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація