24 жовтня о 10.00 у приміщенні обласної Ради (каб. 209) відбудеться засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів та обласних програм

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • У Вінниці обговорили цілі та завдання нової Стратегії розвитку Вінниччини до 2027 року

    Минулого тижня у форматі фокусгруп відбувалось обговорення цілей та завдань нової стратегії регіону до 2027 року. Це вже друга зустріч з цих питань, кажуть в Агенції регіонального розвитку Вінницької області, але цей процес є динамічним: надходять нові пропозиції, уточнення від низки структурних підрозділів і виникає потреба для їхнього узгоджен ....

  • 46 депутатів підтримали звернення до Президента України щодо неприпустимості прийняття «формули Штайнмайера»

    Вінницька обласна Рада стала дев’ятою в Україні, яка прийняла позитивне рішення щодо звернення депутатів до Президента України Володимира Зеленського із закликом відмовитися від реалізації, так званої, «формули Штайнмайера», згідно з якою українська влада повинна відвести свої війська на Донбасі й дати провести вибори на окуповани ....

  • Вінниччина налагоджує співпрацю з Пакистаном

    17 жовтня відбулася офіційна зустріч голови обласної Ради Анатолія Олійника та голови облдержадміністрації Владислава Скальського із Надзвичайним і Повноважним Послом Ісламської Республіки Пакистан в Україні, Генерал-Майором у відставці Західом Мубаширом Шейхом та його заступником Зеб Алам Ханом. Також на зустрічі були присутні заступник Вінниць ....

Перелік публічної інформації, розпорядником якої є обласна Рада, яка включена до реєстру обліку публічної інформації Роздрукувати

Перелік публічної інформації, розпорядником якої є обласна Рада, яка включена до реєстру обліку публічної інформації

№ п/п

Види публічної інформації

1

Протоколи пленарних засідань обласної Ради

2

Порядки денні пленарних засідань сесій обласної Ради

3

Протоколи постійних комісій

1. з питань бюджету, фінансів та обласних програм.
2. з питань освіти, культури, сім’ї та молоді, спорту і туризму, духовності та історичної спадщини.
3. з питань охорони здоров’я, соціального захисту та зайнятості населення.
4. з питань житлово-комунального господарства, енергоефективності та енергозбереження.
5. з питань будівництва, розвитку населених пунктів, транспорту та зв’язку.
6. з питань агропромислового комплексу і земельних відносин.
7. з питань охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки та раціонального використання надр.
8. з питань законності, боротьби з корупцією, люстрації, регламенту та депутатської діяльності.
9. з питань свободи слова, інформаційного простору та реформування державних і комунальних друкованих засобів масової інформації.
10. з питань місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою, євроінтеграції, міжнародного і міжрегіонального співробітництва.
11. з питань розвитку промисловості і підприємництва, інвестиційної та регуляторної політики.
12. з питань регулювання комунальної власності та приватизації.
13. з питань учасників АТО, бойових дій, Революції гідності, волонтерського руху та зв’язків з громадськістю.       

4

Протоколи засідань та рішення Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної Ради

5

Протоколи засідань та рішення президії обласної Ради

6

Списки депутатів обласної Ради

7

Перелік постійних комісій обласної Ради та депутатських фракцій, груп у обласній Раді

8

Регламент обласної Ради

9

Положення про виконавчий апарат обласної Ради

Положення про управління, відділи виконавчого апарату обласної Ради (посадові інструкції працівників управлінь та відділів)

1. Управління з питань  контролю та запобігання корупції 

2. Управління юридичного забезпечення

3. Управління організаційного забезпечення діяльності  Ради  та зв’язків з органами місцевого самоврядування

4. Управління  аналітично-інформаційної роботи

5. Відділ аналізу обласних програм та координації роботи з учасниками АТО і членами їх сімей

6. Управління з загальних питань 

7. Відділ інформаційних технологій

8. Відділ з питань персоналу

9. Управління фінансового забезпечення 

10. Сектор міжнародної та міжрегіональної співпраці

11. Управління з питань комунальної власності 

10

Річні  звіти про надходження звернень громадян в обласну Раду

11

Звіти про надходження та виконання запитів на інформацію

Створено: 17 липня 2019 року, 16:41
Оновлено: 24 липня 2019 року, 11:40
Переглядів: 674

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація