Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 15.10.2019 № 208 Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи пропозицію депутатів обласної Ради 7 скликання: 1. Провести пленарне засідання позачергової 40 сесії о ....

  • Голови фракцій прийняли рішення провести позачергову сесію обласної Ради щодо питання «формули Штайнмайера»

    11 жовтня відбулося засідання керівників фракцій Вінницької обласної Ради під головуванням очільника обласної Ради Анатолія Олійника. У роботі взяли участь керівники фракцій обласної Ради Олександр Крученюк (БПП «Солідарність»), Владислав Рой (ВО «Батьківщина»), Тарас Кобець (Радикальна партія Олега Ляшка), Олександр Корній ....

  • Модернізовано систему голосування у сесійній залі обласної Ради

    59 депутатів затвердили зміни та доповнення до рішення 4 сесії обласної Ради 7 скликання від 11 лютого 2016 року № 31 «Про Регламент Вінницької обласної Ради 7 скликання». Згідно із ними у сесійній залі запрацюють сенсорні кнопки для голосування, а паперові матеріали замінятимуть планшети. – Наразі в сесійній залі усі монтажні ....

Прийнято Програму економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2017 рік Роздрукувати

На черговій сесії депутати одноголосно затвердити Програму економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2017 рік. Метою Програми є створення умов для сталого функціонування підприємств реального сектору економіки, закладів і установ соціальної сфери на основі проведення реформ у різних галузях і сферах діяльності, розвитку міжнародної співпраці та міжрегіонального співробітництва для поліпшення умов життєдіяльності населення та підвищення його добробуту.

На основі аналізу економічного і соціального розвитку області у 2016 році визначено основні завдання і заходи на 2017 рік, які спрямовані на стабілізацію роботи і розвиток основних галузей виробничої та соціальної сфери області:

  • Забезпечення стабільного функціонування та розвитку промислового комплексу області.
  • Насичення споживчого ринку високоякісними продуктами харчування власного виробництва. Сприяння збільшенню експортних можливостей підприємств харчової та переробної промисловості, зокрема на ринки Європейського Союзу.
  • Сприяння залученню інвестицій в економіку області.
  • Створення умов для розвитку аграрного сектору області та підвищення його конкурентоспроможності.
  • Здійснення заходів з підвищення енергоефективності. Заміщення традиційних джерел енергопостачання альтернативними видами палива.
  • Поліпшення якості надання автотранспортних послуг населенню області.
  • Розвиток природно-ресурсного потенціалу, формування національної екологічної мережі.
  • Забезпечення дотримання вимог природоохоронного законодавства у сфері поводження з твердими побутовими відходами.
  • Попередження процесів затоплення та підтоплення на території області.
  • Забезпечення маркетингового просування туристичного продукту на українському та міжнародному туристичних ринках.
  • Формування ефективної мережі підприємств торгівлі в сільській місцевості за рахунок відкриття нових об’єктів та відновлення діяльності непрацюючих закладів, створення сприятливих умов для освоєння суб’єктами підприємницької діяльності економічно малоефективних зон.
  • Представлення досягнень, потенціалу, перспектив розвитку економіки, науки, соціальних і культурних сфер області на міжнародних, національних, загальнодержавних, міжрегіональних виставках, ярмарках.
  • Реалізація експортних можливостей, популяризація економічного та інвестиційного потенціалу області.
  • абезпечення підтримки системного діалогу з представниками бізнесу області.
  • Організація комплексної роботи з питань євроінтеграції.
  • Збільшення кількості робочих місць в області, зокрема участь суб’єктів господарювання регіону у реалізації інвестиційних та інфраструктурних проектів, для отримання додаткових фінансових ресурсів, які дозволять створити нові робочі місця з належними умовами праці.
  • Посилення мотивації щодо детінізації трудових відносин та доходів.
  • Зниження рівня безробіття.
  • Забезпечення державних гарантій щодо оплати праці та зайнятості, зокрема здійснення державного контролю (нагляду) за дотримуванням вимог законодавства про працю та зайнятість.
  • Проведення роботи, спрямованої на погашення наявної заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах області.
  • оліпшення соціально-побутових умов малозабезпечених верств населення, ветеранів та учасників АТО.
  • Забезпечення покращення рівня надання адміністративних послуг населенню та роботи центрів надання адміністративних послуг.
  • Поліпшення якості та доступності надання медичної, лікувально-профілактичної допомоги населенню області, в тому числі учасникам АТО.
  • Покращення якості надання освітянських послуг. Зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів.
  • Збереження національних традицій та звичаїв, забезпечення розвитку творчого потенціалу та культурного простору області .
  • Забезпечення широкого інформування населення з питань розвитку громадянського суспільства та налагодження соціального партнерства.
  • Відродження національно-патріотичного виховання, утвердження громадянської свідомості і активної позиції молоді.
  • Здійснення контролю за станом збереження житла дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають в інтернатних закладах, знаходяться під опікою, піклуванням, у прийомних сім’ях, дитячих будинках сімейного типу.
  • Забезпечення пропаганди здорового способу життя та популяризації фізичної культури і спорту.
  • Підвищення ефективності використання інформаційних та комунікаційних технологій.

            Завданнями Програми є створення підґрунтя для:

  • розвитку промислового комплексу області з метою насичення ринку конкурентоспроможними промисловими товарами;
  • створення умов для ефективного соціально спрямованого розвитку аграрного сектору та підвищення його конкурентоспроможності;
  • стимулювання створення та підтримка діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів та інших об’єднань виробників;
  • реалізації державної політики у сфері протидії корупції;
  • запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та організації ліквідації їх наслідків;
  • децентралізації влади, добровільного об`єднання територіальних громад;
  • створення умов для зростання обсягів іноземних інвестицій;
  • стимулювання розвитку сільськогосподарського дорадництва, навчання, поширення інноваційних розробок;
  • стимулювання розвитку малих і середніх виробників, а також господарств населення до товарного сільськогосподарського виробництва;
  • здійснення заходів по ефективному використанню водних ресурсів області;
  • запровадження нових технологій з поліпшеними техніко-економічними показниками, зменшеною енерго- і ресурсоємністю виробництва;
  • стимулювання енергоощадної та енергоефективної активності суб'єктів господарювання, в тому числі й на ринку житлово-комунальних послуг;
  • модернізації інфраструктури області, зокрема транспортної та житлово-комунальної;
  • організації ефективного управління у сфері виробництва і надання житлово-комунальних послуг;
  • посилення впливу мешканців будинків на умови свого проживання та якість обслуговування житла шляхом стимулювання створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;
  • створення, оновленнята популяризація центрів культури, просвіти, розвитку особистості, відпочинку для населення в селах, селищах та містах;
  • реалізація комплексу заходів із збереження пам'яток культурної спадщини: збереження, поповнення та дослідження музейних колекцій;
  • удосконалення освітньої галузі регіону, покращення умов навчання та виховання;
  • підтримка національного усиновлення, розвитку інших форм сімейного виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування: створення дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей;
  • покращення якості надання соціальних послуг та соціального забезпечення осіб з інвалідністю;
  • дотримання прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, батьки яких загинули в зоні проведення АТО та тих, що переселені з тимчасово окупованих територій;
  • покращання умов надання медичних послуг та матеріально-технічної бази лікувально-профілактичних закладів області шляхом залучення різних джерел фінансування;
  • розвиток міжнародного та міжнаціонального співробітництва Вінницької області;
  • проведення інвестиційного форуму та ярмарків;
  • забезпечення зайнятості сільського населення;
  • максимальне сприяння реалізації комплексних інвестиційних проектів;
  • покращення роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл шляхом здійснення поступової модернізації їх матеріально-технічної бази, облаштування її необхідним обладнанням та інвентарем;
  • здійснення заходів пов’язаних з будівництвом, реконструкцією, капітальним та поточним ремонтом спортивних споруд різних типів, в районах і містах області.

Можливі ризики та загрози сталому економічному зростанню, що можуть призвести до негативних наслідків в економіці області:

Серед найбільших зовнішніх загроз можна визначити:

  • нестабільність суспільно-політичної ситуації на Сході України;
  • недостатнє фінансування з державного бюджету;
  • виділення коштів субвенцій з бюджетів усіх рівнів наприкінці календарного року, що практично унеможливить повне їх використання в цьому році;
  • згортання інвестиційних процесів, посилення девальваційних очікувань національної валюти, відтоку депозитних коштів через втрату довіри населення до банківських установ;
  • нестабільність кон’юнктури на світових ринках та зниження світових цін на продукцію основних статей вітчизняного експорту;
  • несприятливі погодні умови, і як наслідок скорочення прогнозованих обсягів виробництва сільськогосподарської продукції та зменшення її надходження на переробні підприємства.

До внутрішніх чинників, які можуть призвести до загроз у розвитку економіки слід віднести:

  • не запровадження програмно-цільового підходу при використанні місцевих бюджетів;
  • зростання податкового боргу через недостатність обігових коштів у платників;
  • отримання збитків від господарської діяльності бюджетоформуючими платниками, зменшення прибутковості підприємств;
  • втрати податкових надходжень через значну кількість збиткових підприємств та “нульовиків”, зростання податкового боргу, що призведе до незабезпечення фінансовими ресурсами надходжень до бюджету та скорочення фінансування окремих програм;
  • зниження ефективності роботи бюджетоформуючих підприємств;
  • несприятливу цінову ситуацію на ринку сільгосппродукції, пально-мастильних матеріалів та інших матеріально-технічних ресурсів;
  • низький рівень купівельної спроможності населення;
  • обмеженість фінансових ресурсів (відсутність дешевих кредитів);
  • низька інвестиційна привабливість та можливість розширення масштабів залучення іноземного капіталу;
  • зменшення можливості інвестування галузей економіки за рахунок внутрішніх ресурсів;
  • відсутність механізмів спрямування експортних прибутків на оновлення виробництва, низька продуктивність праці;
  • недосягнення запланованих темпів росту обсягів виробництва та реалізації продукції;
  • зниження рівня розрахунків за спожиті енергоносії в зв’язку із підвищенням їх вартості та зниженням платоспроможності споживачів.
Повернутись Створено: 20 грудня 2016 року, 11:43 Переглядів: 1176

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація