19 вересня у Немирівському і Тульчинському районах відбудеться виїзне розширене засідання Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної Ради на тему: «Розвиток особистих селянських, фермерських господарств та кооперативного руху на селі». Виїзд о 8.00 від обласної Ради (вул. Соборна, 70). 20 вересня о 10.00 в приміщенні обласної Ради (каб.209) відбудеться засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів та обласних програм

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про чергову 35 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 18.09.2018 №210 Про чергову 35 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: 1. Провести пленарне засідання чергової 35 сесії обласної Ради 7 скликання 28 вересня 2018 року о 10 годин ....

  • Кращих фармацевтів Вінниччини нагородили Почесними грамотами

    Щорічно в третю суботу вересня в Україні відзначають День фармацевтичного працівника. Напередодні відбулося нагородження кращих працівників галузі. Привітав учасників святкового зібрання заступник голови обласної Ради Михайло Кременюк. – Не кожному під силу підкорити тонку хімію лікарських засобів, відшукати правильні орієнтири серед тисяч ....

  • До Вінниці з’їхались офтальмологи зі всієї України

    Протягом двох днів, 12-13 вересня, у Вінниці проходить Всеукраїнська науково-практична конференція офтальмологів. Присвячена вона 80-річчю заснування Товариства офтальмологів України. У конференції беруть участь більше ніж 400 фахівців офтальмології та суміжних спеціальностей з усіх областей України. Доповідати також будуть відомі вчені з Австрі ....

Рішення про обласний бюджет на 2018 рік Роздрукувати

(Завантажити рішення "Про обласний бюджет на 2018 рік")

 

УКРАЇНА

ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА  РАДА

РІШЕННЯ № 509

            20 грудня 2017 року                                         27 сесія 7 скликання

Про обласний бюджет на 2018 рік

 

          Відповідно до пункту 17 частини 1 статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” та статті 77 Бюджетного кодексу України, враховуючи клопотання обласної державної адміністрації і висновки постійної комісії обласної Ради питань бюджету, фінансів та обласних програм, обласна Рада ВИРІШИЛА:

         

          1. Установити загальний обсяг доходів обласного бюджету на 2018 рік у сумі 10 232 649,706 тис.грн, у тому числі доходи загального фонду бюджету визначити у сумі 9 246 288,200 тис.грн, доходи спеціального фонду бюджету у сумі 986 361,506 тис.грн, з них бюджет розвитку у сумі 10,000 тис.грн. (згідно із додатком 1 до рішення).

 

          2. Затвердити загальний обсяг видатків обласного бюджету на 2018 рік у сумі 10 230 345,123 тис.грн, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 9 231 805,200 тис.грн та видатків спеціального фонду бюджету у сумі 998 539,923 тис.грн, з них бюджет розвитку у сумі 12 190,300 тис.грн за головними розпорядниками коштів (згідно із додатком 3 до рішення).

         

3. Установити розмір оборотного касового залишку бюджетних коштів обласного бюджету у сумі 100,000 тис.грн.

 

          4. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів, що передаються із загального фонду обласного бюджету до місцевих бюджетів області у 2018 році (згідно із додатком 5 до рішення):

 

          - Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету – 391 462,080 тис.грн;

         

          - Субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу, компенсаційної виплати непрацюючій працездатній особі, яка доглядає за особою з інвалідністю І групи, а також за особою, яка досягла 80-річного віку за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 2 407 773,900 тис.грн;

 

- Субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 3 311 582,900 тис.грн;

 

- Субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 241 257,200 тис.грн;

 

- Субвенція з  місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 40 983,800 тис.грн;

 

- Субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім'ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету  – 43 395,000 тис.грн;

 

       - Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров’я за рахунок коштів медичної субвенції – 28 563,000 тис.грн;

 

- Субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 17 360,500 тис. грн;

 

- Субвенція з обласного бюджету на відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни – 1 000,000 тис.грн;

 

- Субвенція з обласного бюджету на пільгове медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 2 400,000 тис.грн;

 

- Субвенція з обласного бюджету на компенсаційні виплати інвалідам на бензин (пальне), ремонт, техобслуговування автотранспорту та транспортне обслуговування, а також на встановлення телефонів інвалідам I і II груп – 635,000 тис.грн;

 

- Субвенція з обласного бюджету на компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян на міжміських внутрішньообласних маршрутах загального користування – 12 012,000 тис.грн.

       

5. Затвердити на 2018 рік:

 

- обсяги повернення кредитів до обласного бюджету у сумі 11 587,300 тис.грн, у тому числі повернення кредитів до спеціального фонду у сумі 11 587,300 тис.грн, з них до бюджету розвитку спеціального фонду у сумі 9 597,300 тис.грн;

 

- обсяги надання кредитів з обласного бюджету у сумі 13 891,883 тис.грн, у тому числі надання кредитів за рахунок коштів загального фонду 11 900,000 тис.грн, спеціального фонду у сумі 1 991,883 тис.грн, за рахунок повернення кредитів у сумі 1 990,000 тис.грн (згідно із додатком 4 до рішення).

 

          6. Установити розмір резервного фонду обласного бюджету на 2018 рік у сумі 7 000,000 тис.грн.

 

          7. Визначити перелік захищених статей видатків загального фонду обласного бюджету на 2018 рік:

 

- оплата праці працівників бюджетних установ;

- нарахування на заробітну плату;

- придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;

- забезпечення продуктами харчування;

- оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

- поточні трансферти населенню;

- поточні трансферти місцевим бюджетам;

- підготовка кадрів вищими навчальними закладами I - IV рівнів акредитації;

- забезпечення інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування.

          - фундаментальні дослідження, прикладні наукові та науково-технічні

розробки;

- оплату послуг з охорони державних (комунальних) закладів культури.

 

8. Розпорядникам коштів обласного бюджету:

- забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;

- затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань;

- заборонити прийняття рішень про збільшення мережі бюджетних закладів та чисельності працівників бюджетних установ;

- проаналізувати діючі порядки використання коштів на надання фінансової підтримки з обласного бюджету;

- у разі необхідності та доцільності у двотижневий термін розробити нові порядки (та/або внести зміни до діючих порядків) використання коштів на надання фінансової підтримки з обласного бюджету відповідно до чинного законодавства та подати їх на затвердження обласній Раді.

 

          9. Затвердити в складі видатків обласного бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних програм (згідно із додатком 7 до рішення).

 

          10. Головним розпорядникам коштів обласного бюджету:

          - до закінчення першого кварталу 2018 року внести пропозиції щодо приведення мережі та штатів бюджетних установ у відповідність до виділених асигнувань на фінансування галузей соціально-культурної сфери, забезпечивши при цьому неухильне виконання вимог Бюджетного кодексу України щодо утримання керівниками бюджетних установ чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату (включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу) лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах;

- на усіх стадіях бюджетного процесу вживати заходів по безумовному виконанню пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України щодо недопущення незабезпеченої потреби із виплати заробітної плати з нарахуваннями працівникам бюджетних закладів;

- в бюджетних закладах у яких допущена незабезпечена потреба із заробітної плати, усі кошти спрямовуються насамперед на обов’язкові виплати із заробітної плати;

- видатки, пов’язані із стимулюванням, преміюванням працівників бюджетних закладів здійснюються виключно після забезпечення обов’язковими складовими заробітної плати в річному вимірі;

 

          - провести інвентаризацію діючих регіональних (комплексних) програм та детальний аналіз передбачених у них завдань та заходів з метою упорядкування (та/або припинення) тих програм (завдань, заходів), які не є першочерговими, неефективними, недоцільними та неактуальними на сьогодні, а також тих, на реалізацію яких протягом останніх бюджетних років не виділялися кошти з обласного бюджету;

          - на підставі проведеного аналізу надати пропозиції обласній Раді щодо внесення змін до регіональних (комплексних) програм, а також припинення їх дії.

 

 11. Установити, що у загальному фонді обласного бюджету на 2018 рік:

 до доходів належать надходження, визначені статтею 66 Бюджетного кодексу України;

 джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені статтями 72, 73 Бюджетного кодексу України щодо обласного бюджету;

 джерелами формування у частині кредитування є надходження, визначені статтями 66 Бюджетного кодексу України.

 

 12. Установити, що джерелами формування спеціального фонду обласного бюджету України на 2018 рік у частині доходів є надходження, визначені статтями 691, 71 Бюджетного кодексу України.

 13. Установити, що джерелами формування спеціального фонду обласного бюджету на 2018 рік у частині фінансування є надходження, визначені статтями 71, 72 Бюджетного кодексу України.

 14. Установити, що джерелами формування спеціального фонду обласного бюджету на 2018 рік у частині кредитування є надходження, визначені статтями 691, 71 Бюджетного кодексу України.

 

               15. Відповідно до вимог Бюджетного кодексу України щодо передачі коштів у вигляді міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами, а саме передача коштів до обласного бюджету здійснюється шляхом підписання Угод між відповідними радами на виконання заходів окремих програм, які в обов’язковому порядку узгоджуються з структурними підрозділами обласної державної адміністрації за галузевим профілем та Департаментом фінансів обласної державної адміністрації.

 

          16. Рекомендувати міським, районним, селищним, сільським радам (об’єднаним територіальним громадам) при затвердженні відповідних бюджетів забезпечити в повному обсязі потребу в асигнуваннях на захищені статті видатків. Привести показники по мережі, штатах та контингентах у відповідність до передбачених обсягів призначень у відповідних бюджетах на їх утримання.

 

17. Дозволити обласній державній адміністрації отримувати в органах Державної казначейської служби України короткотермінові позики для покриття тимчасових касових розривів обласного бюджету, пов’язаних із забезпеченням видатків загального фонду, у першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування і медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв в межах планового бюджетного періоду.

 

          18. Рекомендувати розпорядникам коштів обласного бюджету здійснювати технічний нагляд за проведенням робіт з енергозбереження,  тепло-, водопостачання, водовідведення та інших, пов’язаних з комунальною інфраструктурою, будівельних робіт, реконструкцією та капітальним ремонтом об’єктів спільної комунальної власності територіальних громад області, що здійснюються за рахунок коштів обласного бюджету, через Вінницьку обласну комунальну установу “Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства” або через Департамент будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації.

 

19. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 січня 2005 року № 20 з урахуванням змін, на підставі укладених протоколів надати право обласній державній адміністрації здійснювати централізовані розрахунки за cубвенціями з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот та погашення різниці між фактичною вартістю теплової енергії, послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, постачання холодної води та водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що вироблялися, транспортувалися та постачалися населенню та/або іншим підприємствам теплопостачання, централізованого питного водопостачання та водовідведення, які надають населенню такі послуги, та тарифами, що затверджувалися та/або погоджувалися органами державної влади чи місцевого самоврядування.

 

20. Враховуючи норми статей 23, 108 Бюджетного кодексу України, надати право обласній державній адміністрації за погодженням з постійною комісією обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм, з наступним затвердженням рішенням сесії обласної Ради, здійснювати у міжсесійний період:

- зарахування, розподіл і перерозподіл міжбюджетних трансфертів з державного та місцевих бюджетів з одночасним внесенням відповідних змін до обласного бюджету;

- перерозподіл видатків в межах загального обсягу бюджету між головними розпорядниками коштів обласного бюджету.

       

          21. Встановити, що в 2018 році орендна плата бюджетних установ за оренду майна, що є спільною комунальною власністю територіальних громад Вінницької області, спрямовується:

 

- 50% - до загального фонду обласного бюджету;

- 50% - до спеціального фонду обласного бюджету (балансоутримувачу).

 

Встановити, що в 2018 році орендна плата за майно спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області, що знаходиться на балансі Департаменту агропромислового розвитку, екології та природних ресурсів облдержадміністрації, Департаменту житлово-комунального господарства, енергетики та інфраструктури облдержадміністрації, Департаменту цивільного захисту облдержадміністрації, зараховується в розмірі 100 відсотків балансоутримувачу.

 

22. Відповідно до пунктів 3, 4 «Порядку фінансування видатків місцевих бюджетів на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 березня 2002 року № 256 (із змінами і доповненнями) встановити, що головним розпорядником коштів обласного бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення є Департамент соціальної та молодіжної політики обласної державної адміністрації, а Департамент фінансів обласної державної адміністрації визначити головним розпорядником коштів в частині міжбюджетних трансфертів (згідно із додатком 5 до рішення).

  

23. Встановити у 2018 році відшкодування вартості обслуговування службового автотранспорту обласному комунальному підприємству «Автобаза обласної Ради» відповідно до калькуляції, затвердженої головами обласної Ради та обласної державної адміністрації:

- відшкодування одного кілометра пробігу легкового автомобіля – 13%;

- відшкодування однієї години користування (експлуатації) легкового автомобіля – 9%.

 

24. Відповідно до частини 8 статті 16 Бюджетного кодексу України, постанови КМУ від 12 січня 2011 року № 6 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на вкладних (депозитних) рахунках у банках» надати право Департаменту фінансів обласної державної адміністрації за погодженням з постійною комісією обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм розміщувати на конкурсній основі тимчасово вільні кошти загального та спеціального фонду обласного бюджету на депозитних рахунках державних, комерційних банків, врахувавши при цьому наступне:

 

1. Переможцем конкурсу визнається банк, який за інших рівних умов запропонував найвищу процентну ставку за вкладом (депозитом).

 

2. За умови запропонованої кількома банками однакової відсоткової ставки за депозитом, до уваги Конкурсної комісії беруться наявні у кредитних програмах таких банків напрямки та їх відповідність пріоритетам соціально-економічного розвитку області.

 

3. З метою диверсифікації ризиків, конкурси на розміщення коштів загального та спеціального фондів обласного бюджету проводяться окремо.

 

25. Встановити, що 10 відсотків коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах  використовуються на ремонт, обслуговування доріг комунальної власності (вулиці в населених пунктах). Обласній державній адміністрації розробити та за результатами розгляду на постійних комісіях обласної Ради затвердити Порядок розподілу коштів зазначеної субвенції на умовах співфінансування з місцевих бюджетів не менше 50 відсотків від суми фінансування з обласного бюджету.

         

26. Доручити обласній державній адміністрації розподілити нерозподілену частку додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я, зосередженої в обласному бюджеті в сумі 86 518,180 тис.грн, після погодження передачі закладів з районних бюджетів до об’єднаних територіальних громад відповідно до пункту 7 Прикінцевих положень Закону України „Про об’єднані територіальні громади”. Даний розподіл здійснити згідно формули, затвердженої додатком 9 до даного рішення, за погодженням з постійною комісією обласної Ради питань бюджету, фінансів та обласних програм.

                                                                                                          

27. Доручити обласній державній адміністрації проводити (здійснювати) розподіл обласного фонду охорони навколишнього природного середовища за головними розпорядниками, одержувачами бюджетних коштів та природоохоронними заходами відповідно до затвердженого обласною державною адміністрацією порядку та за погодженням з постійною комісією обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм.

 

          28. Доручити обласній державній адміністрації першочергово врахувати при розподілі вільного залишку коштів обласного бюджету, який складеться станом на 01 січня 2018 року видатки на виконання наступних заходів та обласних програм: Обласної програми «Майбутнє Вінниччини в збереженні здоров’я громадян» на 2016-2020 роки, Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад, Обласної програми «Питна вода» на 2012-2020 роки, Програми підвищення енергоефективності та зменшення споживання енергоресурсів у Вінницькій області на 2017-2022 роки», Програми розвитку особистих селянських, фермерських господарств, кооперативного руху на селі та дорадництва на 2016-2020 роки, заходів з підтримки малого і середнього підприємництва, Комплексної цільової програми соціального захисту населення Вінницької області на 2016-2018 роки в частині депутатського фонду.

         

          29. Відповідно до підпункту 20 пункту 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» звільнити управління спільної комунальної власності територіальних громад Вінницької області від сплати частини чистого прибутку (доходу) комунальних унітарних підприємств та їх об’єднань, що вилучається до бюджету за результатами фінансового-господарської діяльності у 2018 році»

30. На виконання пункту 16 частини 1 статті 66 Бюджетного кодексу України затвердити Порядок та норматив відрахування до загального фонду обласного бюджету комунальними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями, які належать до обласної комунальної власності, частини чистого прибутку (доходу) за результатами фінансово-господарської діяльності в 2018 році (згідно з додатком 8 до рішення).

31. Для забезпечення виконання пункту 4 статті 28 Бюджетного кодексу України Департаменту фінансів обласної державної адміністрації (Копачевський М.А.) здійснити оприлюднення на сайті Департаменту; Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю обласної державної адміністрації (Василюк С.М.) здійснити оприлюднення цього рішення в комунальних засобах масової інформації.

32. Додатки 1-9 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

33. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм (Мазур Г.Ф.).

 

 

 

 Голова обласної Ради                                                                         А.ОЛІЙНИК

Створено: 22 грудня 2015 року, 14:47
Оновлено: 9 січня 2018 року, 15:44
Переглядів: 3126

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація