Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Ще одна громада долучилась до Європейської Ініціативи завдяки Агенції регіонального розвитку Роздрукувати

Днями директор Агенції регіонального розвитку Вінницької області Наталія Гижко та завідувач сектору економічного розвитку, інвестицій та енергоменеджменту Гніванської ОТГ Ірина Пугач взяли участь у тренінгу «Зовнішнє позиціонування та маркетинг громади», який відбувся у місті Київ в рамках проекту «Мери за економічне зростання» (M4EG) .

Більше 30 представників органів самоврядування, відповідальних за іміджеві питання та просування громад у зовнішньому середовищі, навчались основам маркетингу території та брендингу.

Європейські експерти Кай Партале (Німеччина) та Пітер Корсбі (Данія) розповіли про маркетинг муніципалітетів, що сприяє промоції місцевого економічного та інвестиційного потенціалу громад й особливості розробки, реалізації маркетингової стратегії, яка покликана зробити територію конкурентоспроможною. Були також розглянуті кращі практики промоції територій для життя та проведено практичне заняття зі створення ідеї бренду громади.

Підбиваючи підсумки, голова правління Ініціативи ЄС Пітер Корсбі побажав громадам успіхів у створенні планів економічного розвитку, до яких неодмінно потрібно включити маркетингові заходи.

Наприкінці заходу представнику Гніванської  ОТГ вручено сертифікат про членство в Ініціативі «Мери за економічне зростання». В подальшому громада спільно з Агенцією регіонального розвитку розроблятимуть план економічного розвитку.

Варто зазначити, що за сприяння Агенції до Проекту «Мери за економічне зростання»  долучилось 7 громад Вінницької області.

Суть Ініціативи «Мери за економічне зростання» полягає в наданні підтримки мерам і муніципалітетам країн Східного партнерства і сприянні тому, щоб вони ставали активними провідниками місцевого економічного зростання та створення робочих місць.

Повернутись Створено: 6 серпня 2018 року, 10:34 Переглядів: 332

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація