Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

Транзитний потенціал Вінниччини не реалізується у повному обсязі через незадовільний стан доріг Роздрукувати

5 грудня головою постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм Геннадієм Мазуром проведено робочу зустріч з  начальником управління дорожнього господарства облдержадміністрації Олегом Бабієм.

Метою прийняття на позачерговій 36 сесії обласної Ради Регіональної програми розвитку автомобільних доріг Вінницької області на                    2019-2023 роки є реалізація заходів, спрямованих на відновлення і розвиток автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області, для забезпечення інтеграції до національної транспортної системи, підвищення  рівня безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень.

Протяжність мережі автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення становить 9 518,5 км, її щільність – 359 км на 1 тис. км2, тоді як загальнодержавний показник – 281 км на 1 тис. км2.

Проте, транзитний потенціал області через незадовільний стан автомобільних доріг у повному обсязі не реалізується. Рівень фінансування дорожніх робіт за останні 10 років складає 14-34 відсотки від визначеної науковцями мінімально необхідної потреби на ремонт та утримання мережі автомобільних доріг. Крім того, у складі транспортних потоків зростає частка великовагових та великогабаритних транспортних засобів, що призводить до швидкого руйнування автомобільних доріг та мостів, які розраховані на значно менші обсяги навантаження. Високим, порівняно з європейськими країнами,  залишається рівень аварійності на автомобільних дорогах. Темпи впровадження нових технологій, машин, механізмів, сучасних матеріалів та конструкцій європейського рівня повільні і не відповідають потребам сьогодення.

Транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг загального користування державного і місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах потребує значного поліпшення шляхом спрямування капіталовкладень протягом значного періоду часу та в обсягах, які забезпечували б їх відновлення, збереження та належне експлуатаційне утримання.

– Покращення якості дорожнього покриття області дозволить забезпечити  мобільність і інтеграцію, доступ до соціального життя, привабливий інвестиційний клімат та сталий економічний розвиток.  Географічне розташування Вінницької області за умови належної інтеграції внутрішньої транспортної інфраструктури в загальнодержавну та європейську дасть змогу в майбутньому отримувати значні вигоди від транзитних міжнародних перевезень автомобільним транспортом та туристичних поїздок, – зазначив Геннадій Мазур.

 

Повернутись Створено: 5 грудня 2018 року, 17:59 Переглядів: 415

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація