20 лютого о 14.00 в приміщенні обласної Ради (каб. 303) відбудеться засідання постійної комісії обласної Ради з питань регулювання комунальної власності та приватизації; 21 лютого 2020 року о 10.00 год  у сесійній залі (2-й поверх приміщення обласної Ради) відбудеться пленарне засідання позачергової 42 сесії обласної Ради 7 скликання            

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • 10 лютого стартував 17 обласний конкурс

    Конкурсна рада обласного конкурсу проєктів розвитку територіальних громад О Г О Л О Ш У Є 17 обласний конкурс проєктів розвитку територіальних громад Згідно з розпорядженням голови обласної Ради від 06 лютого 2020 року № 40 «Про сімнадцятий обласний конкурс проєктів розвитку територіальних громад» та рішенням Конкурс ....

  • Про позачергову 42 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 18.02.2020 № 43 Про позачергову 42 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи клопотання голови обласної державної адміністрації: 1. Провести пленарне засідання позачергової 42 сесії о ....

  • Розпочато громадське обговорення Стратегії 2027

    Вінницька обласна Рада оголошує проведення громадського обговорення проєкту рішення «Про Стратегію збалансованого регіонального розвитку Вінницької області на період до 2027 року», внесеного облдержадміністрацією на розгляд сесії обласної Ради. Пропозиції до зазначеного проєкту рішення просимо вносити на адресу обласної Ради до 13 б ....

Транзитний потенціал Вінниччини не реалізується у повному обсязі через незадовільний стан доріг Роздрукувати

5 грудня головою постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм Геннадієм Мазуром проведено робочу зустріч з  начальником управління дорожнього господарства облдержадміністрації Олегом Бабієм.

Метою прийняття на позачерговій 36 сесії обласної Ради Регіональної програми розвитку автомобільних доріг Вінницької області на                    2019-2023 роки є реалізація заходів, спрямованих на відновлення і розвиток автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах області, для забезпечення інтеграції до національної транспортної системи, підвищення  рівня безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень.

Протяжність мережі автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення становить 9 518,5 км, її щільність – 359 км на 1 тис. км2, тоді як загальнодержавний показник – 281 км на 1 тис. км2.

Проте, транзитний потенціал області через незадовільний стан автомобільних доріг у повному обсязі не реалізується. Рівень фінансування дорожніх робіт за останні 10 років складає 14-34 відсотки від визначеної науковцями мінімально необхідної потреби на ремонт та утримання мережі автомобільних доріг. Крім того, у складі транспортних потоків зростає частка великовагових та великогабаритних транспортних засобів, що призводить до швидкого руйнування автомобільних доріг та мостів, які розраховані на значно менші обсяги навантаження. Високим, порівняно з європейськими країнами,  залишається рівень аварійності на автомобільних дорогах. Темпи впровадження нових технологій, машин, механізмів, сучасних матеріалів та конструкцій європейського рівня повільні і не відповідають потребам сьогодення.

Транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг загального користування державного і місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах потребує значного поліпшення шляхом спрямування капіталовкладень протягом значного періоду часу та в обсягах, які забезпечували б їх відновлення, збереження та належне експлуатаційне утримання.

– Покращення якості дорожнього покриття області дозволить забезпечити  мобільність і інтеграцію, доступ до соціального життя, привабливий інвестиційний клімат та сталий економічний розвиток.  Географічне розташування Вінницької області за умови належної інтеграції внутрішньої транспортної інфраструктури в загальнодержавну та європейську дасть змогу в майбутньому отримувати значні вигоди від транзитних міжнародних перевезень автомобільним транспортом та туристичних поїздок, – зазначив Геннадій Мазур.

 

Повернутись Створено: 5 грудня 2018 року, 17:59 Переглядів: 581

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація