Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

Тростянецький район розробляє проєкти з ремонту доріг Роздрукувати

– Десятиліттями система доріг України була без єдиної стратегії управління. Та ситуація, коли 90% доріг перебувають в аварійному стані, потребує пріоритетності. Не можна  робити все й одразу, адже на це немає ні коштів, ні фахівців. Тому, коли передали частини автомобільних шляхів у підпорядкування обласних державних адміністрацій, а у Вінницькій області їх 7,5 тис. км, проблема зрушилася з місця, – коментує голова постійної комісії з питань бюджету, фінансів та обласних програм обласної Ради Геннадій Мазур. – Наразі відбувається реформа дорожньої системи, створено Державний дорожній фонд, який розподіляє кошти на ремонти доріг між Укравтодором, що займається дорогами державного значення, та місцевими адміністраціями. Почали розроблятися проєкти, виконуватися ремонтні роботи та будуватися нові дороги.

На дороги загального користування місцевого значення з Державного бюджету Вінниччина отримала субвенції у 2018 році – 623 млн грн, у 2019 році – 840 млн грн, на 2020 рік передбачається – 1 млрд 262 млн грн. Цього року направляється також 67 млн грн на ремонт комунальних доріг, а в області їх понад 16 тис. км.

Транзитний потенціал Тростянецького району через незадовільний стан автомобільних доріг у повному обсязі не реалізовується. Рівень фінансування дорожніх робіт за останні 10 років становить 14-34% від визначеної мінімально необхідної потреби на ремонт та утримання мережі автомобільних доріг. Крім того, у складі транспортних потоків зростає частка великовагових та великогабаритних транспортних засобів, що призводить до швидкого руйнування автомобільних доріг і мостів, які розраховані на значно менші обсяги навантаження. Високим, у порівняні з європейськими країнами,  залишається рівень аварійності на автомобільних дорогах. Темпи впровадження нових технологій, машин, механізмів, сучасних матеріалів та конструкцій європейського рівня – повільні і не відповідають потребам сьогодення. 

Тому транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг загального користування державного і місцевого значення,  потребує значного поліпшення шляхом спрямування капіталовкладень протягом значного періоду часу та в обсягах, які забезпечували б їхнє відновлення, збереження та належне експлуатаційне утримання.

Покращення якості дорожнього покриття району дозволить забезпечити  мобільність і інтеграцію, доступ до соціального життя, привабливий інвестиційний клімат та сталий економічний розвиток.

Після завершення осінньо-зимового періоду 2019-2020 років, як показали результати проведеного обстеження, в районі найбільш пошкодженими ділянками  автомобільних доріг є автомобільні дороги загального користування державного значення, інтенсивність руху на яких найбільша: Т-02-02 на ділянці  с. Цибулівка – с. Ободівка виїзд в сторону с. Баланівки та Р-02-22 Гордіївське перехрестя – виїзд в сторону м. Бершаді.

– За моєю пропозицією під час проведення чергової 39 сесії Тростянецької районної ради вдалося внести зміни до Програми розвитку автомобільних доріг загального користування Тростянецького району, якими передбачили фінансування розробки проєктно-кошторисної документації на дорогу Т-02-02 (Могилів-Подільський-Ямпіль-Бершадь-Умань) через села Цибулівка та Ободівка та на дорогу Т-02-22 (Шпиків-Тульчин-Тростянець-Бершадь) від перехрестя с. Гордіївки в сторону м. Бершаді. Також планується залучення коштів з Державного дорожнього фонду, – коментує депутат обласної Ради Геннадій Мазур. – З цією метою буде розроблена проєктно-кошторисна документація на проведення поточного середнього ремонту зазначених ділянок автомобільних доріг. Фінансування ремонту цих доріг здійснюватиметься, як коштом державного бюджету, так і районного бюджету. Окремо звертаю увагу, що поточний середній ремонт – це той вид ремонту, на який уже надається гарантійний термін експлуатації та залучаються фінансові ресурси з різних джерел. 

2020 року планується на автомобільних дорогах загального користування державного значення поступово відмовитись від вибіркового ямкового ремонту та розпочати роботи із суцільного асфальтування доріг. Велика увага цього року приділятиметься і проведенню центральної автомобільної дороги району Р-33 – м. Ладижин – с. Ободівка – виїзд в сторону смт Чечельника.

Що стосується ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, у 2020 році також планується активізувати проведення ремонтних робіт на місцевих автомобільних дорогах. З управлінням дорожнього господарства облдержадміністрації уточнено перелік та обсяги робіт, які будуть виконані – до с. Савинці, с. Верхівки, с. Ілляшівки, с. Скибинець, с. Дубини, с. Китайгорода. Загальний обсяг робіт з ремонту місцевих автомобільних доріг становите понад  10 млн грн, співфінансування – 1,305 тис. грн.

Повернутись Створено: 4 березня 2020 року, 11:05 Переглядів: 2115

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація