13 грудня о 12.00 в приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2 поверх) відбудеться засідання постійної комісії з питань агропромислового комплексу і земельних відносин   

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про чергову 41 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 05.12.2019 № 240 Про чергову 41 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»: 1. Провести пленарне засідання чергової 41 сесії обласної Ради 7 скликання 17 грудня 2019 року о 10.00 годині в приміще ....

  • Триває громадське обговорення проєкту рішення «Про обласний бюджет на 2020 рік»

    На виконання ст.17 Закону України «Про доступу до публічної інформації» та ст.15 Регламенту обласної Ради 7 скликання проводиться громадське обговорення проєкту рішення «Про обласний бюджет на 2020 рік» Пропозиції надавати до 16 грудня 2019 року до відділу аналізу обласних програм за телефоном (0432) 611384 або на ел.пошту ....

  • Розпочато громадське обговорення Програми економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2020 рік

    На виконання ст.17 Закону України «Про доступу до публічної інформації» та ст.15 Регламенту обласної Ради 7 скликання проводиться громадське обговорення проєкту рішення «Про Програму економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2020 рік». Пропозиції надавати до відділу аналізу обласних програм за телефоном (0 ....

Виконання рішень – на контролі обласної Ради Роздрукувати

9 жовтня перший заступник голови обласної Ради Ігор Кревський в черговий раз проконтролював виконання рішень Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної Ради «Про впровадження енергозберігаючих технологій в закладах соціальної сфери та житлово-комунального господарства області». Спільно із заступником Генерального директора комунального підприємства “Вінницяоблтеплоенерго” Ігорем Луценком вони відвідали 4 заклади комунальної сфери, підпорядковані обласній Раді.

 

Зокрема, керівники ознайомились із роботою котелень та їхнім технічним обладнанням у Вінницькому обласному диспансері радіаційного захисту населення, Вінницькому обласному наркологічному диспансері, Вінницькому обласному гуманітарно-педагогічному коледжі та Тиврівській центральній котельні.

Цього року котельні зазначених закладів переводяться на альтернативні види палива. На всіх цих об’єктах змонтовано котлоагрегати для паління на дровах, заготовлена паливна сировина, підготовлено відповідний технічний персонал.

– Якщо в області на всі заходи з енергозбереження разом з державною субвенцією виділяються кошти в межах 50 млн. грн.(всього 146 об’єктів), то на 29 котелень об’єктів комунальної сфери обласної Ради – передбачено половину цієї суми. Це надзвичайно потужні об’єкти, які вимагають не лише відповідного фінансування, а й відповідного підходу до монтажу і доставки. Зважаючи на те, що обладнання виготовляється за межами області, цей процес інколи ускладнюється. Всіма цими питаннями займається експлуатаційна організація з надзвичайно високим фаховим рівнем – комунальне підприємство “Вінницяоблтеплоенерго”, в експлуатації якого будуть усі 29 котелень обласних закладів комунальної сфери, – прокоментував перший заступник голови обласної Ради Ігор Кревський.

Як зазначив заступник Генерального директора комунального підприємства “Вінницяоблтеплоенерго” Ігор Луценко, ефективність переведення котелень на альтернативні види палива досить висока, – всього за 4 сезони таке обладнання повністю себе окупить.

Зокрема, у Вінницькому обласному диспансері радіаційного захисту населення планується скорочення споживання природного газу на 120 тис. кубічних метрів, що становить різницю у витратах 250 тис. грн.; у Вінницькому обласному наркологічному диспансері – на 70 тис. кубічних метрів, що становить різницю – 360 тис. грн.; у Вінницькому обласному гуманітарно-педагогічному коледжі – на 250 кубічних метрів, з різницею – 450 тис. грн.; у Тиврівській центральній котельні споживання природного газу скоротиться на 300 тис. кубічних метрів, що становитиме різницю у витратах 530 тис. грн.

Повернутись Створено: 9 жовтня 2014 року, 17:46 Переглядів: 1778

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація