Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Вінничан навчали у Польщі брендингу територій Роздрукувати

Нещодавно депутат обласної Ради Ірина Колесник та 20 голів та представників  об’єднаних територіальних громад Вінницької області відвідали Польщу в рамках навчального візиту з промоції та територіального брендингу. Поїздку організувала Асоціація органів місцевого самоврядування Вінницької області за підтримки Маршалківської управи Лодзинського воєводства.

Візит вінничан розпочався з тренінгу «Вплив бренду на регіон, або як перетворити абстракцію в прибуток». Спеціаліст Департаменту промоції та міжнародних зв’язків Лодзинського воєводства Лукаш Швітуняк вже декілька років займається розвитком та просуванням бренду «Lodzkie». З вінничанами ділився власним досвідом.

– Лукаш Швітуняк розповів нам про створення бренду Лодзинського воєводства, – каже про тренінг Ірина Колесник. – Він розказав про основну ідею  марки, методологію, яка використовується,  та цільову аудиторію, на яку він спрямовується. Брендинг є дуже потрібним для територій, адже це допоможе підвищити інтерес туристів до населених пунктів і, як результат, збільшення фінансових надходжень до місцевого бюджету.

Під час навчального візиту делегація відвідала фестиваль «Sieradz Open Hair Festival». Його проводять у місті Серадзі Лодзинського воєводства з 2009 року, як один із елементів промоції міста.

– Ідея фестивалю досить цікава тим, що прославляє місцевого жителя Антуана Церпліковського – геніального перукаря, котрий народився в Серадзі, – пише на своїй сторінці у соціальній мережі депутат Ірина Колесник. – Антуан один із перших дизайнерів зачісок знаменитих актрис, співаків, зірок з усього світу. Його клієнти – найвідоміші жінки минулого століття – Сара Бернар, Елеонора Дузе, Жозефіна Бейкер, Бріжит Бардо, Едіт Піаф, Коко Шанель.

На фестивалі із року в рік присутні постійні елементи програми, такі як майстерне перукарське шоу, вибір Міс Волосся, показ мод, шоу візажистів. Sieradz Open Hair Festival є першим фестивалем в Польщі, який поєднав в собі відкритий творчий простір зі створенням зачісок та краси. Фестиваль представляє найоригінальніші зачіски і найголовніше дає можливість показати себе як аматорським, так і професійним перукарям та об'єднує професійні перукарські змагання з розвагами для публіки. Організатором фестивалю є міська ратуша Сєрадз. А туристичний бренд «Open Hair» є одним з основних інструментів для створення нового образу міста Сєрадз – гостинного міста для розвитку.

Повернутись Створено: 2 серпня 2018 року, 11:55 Переглядів: 1409

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація