Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Асоціація органів місцевого самоврядування прозвітувала про роботу у ІІІ кварталі поточного року

    19 жовтня під керівництвом голови обласної Ради Анатолія Олійника відбулося онлайн засідання членів правління Вінницької обласної Асоціації органів місцевого самоврядування. До уваги учасників скайп-зустрічі було запропоновано чотири питання. Зокрема, «Про затвердження звіту про результати роботи Секретаріату Вінницької обласної Асоціації ор ....

  • За 20 років Європейський суд розглянув більше 67 тисяч заяв проти України

    Заступник голови обласної Ради Ігор Хміль перебуває на стажуванні в міжнародних інституціях Європи, зокрема Берліну, Страсбургу, Женеви та Нюрнбергу. З 15 по 21 жовтня проходить проект «Парламенти світу. Міжнародні установи». В програмі якого візит до Європарламенту, Організації Об’єднаних націй, Європейського Суду з Прав Людини, ....

  • Вінницька делегація перебуває у Польщі

    Жовтень став ювілейним в міжнародних партнерських відносинах між Вінницькою областю і Сьвєнтокшиським воєводством Республіки Польщі.Наші регіони відзначають 60-річчя дружніх стосунків, адже саме 8 жовтня 1958 року між керівництвом Вінницької області та на той час ще Келецького воєводства було підписано Угоду про співробітництво, яка започаткувала с ....

Вінничан навчали у Польщі брендингу територій Роздрукувати

Нещодавно депутат обласної Ради Ірина Колесник та 20 голів та представників  об’єднаних територіальних громад Вінницької області відвідали Польщу в рамках навчального візиту з промоції та територіального брендингу. Поїздку організувала Асоціація органів місцевого самоврядування Вінницької області за підтримки Маршалківської управи Лодзинського воєводства.

Візит вінничан розпочався з тренінгу «Вплив бренду на регіон, або як перетворити абстракцію в прибуток». Спеціаліст Департаменту промоції та міжнародних зв’язків Лодзинського воєводства Лукаш Швітуняк вже декілька років займається розвитком та просуванням бренду «Lodzkie». З вінничанами ділився власним досвідом.

– Лукаш Швітуняк розповів нам про створення бренду Лодзинського воєводства, – каже про тренінг Ірина Колесник. – Він розказав про основну ідею  марки, методологію, яка використовується,  та цільову аудиторію, на яку він спрямовується. Брендинг є дуже потрібним для територій, адже це допоможе підвищити інтерес туристів до населених пунктів і, як результат, збільшення фінансових надходжень до місцевого бюджету.

Під час навчального візиту делегація відвідала фестиваль «Sieradz Open Hair Festival». Його проводять у місті Серадзі Лодзинського воєводства з 2009 року, як один із елементів промоції міста.

– Ідея фестивалю досить цікава тим, що прославляє місцевого жителя Антуана Церпліковського – геніального перукаря, котрий народився в Серадзі, – пише на своїй сторінці у соціальній мережі депутат Ірина Колесник. – Антуан один із перших дизайнерів зачісок знаменитих актрис, співаків, зірок з усього світу. Його клієнти – найвідоміші жінки минулого століття – Сара Бернар, Елеонора Дузе, Жозефіна Бейкер, Бріжит Бардо, Едіт Піаф, Коко Шанель.

На фестивалі із року в рік присутні постійні елементи програми, такі як майстерне перукарське шоу, вибір Міс Волосся, показ мод, шоу візажистів. Sieradz Open Hair Festival є першим фестивалем в Польщі, який поєднав в собі відкритий творчий простір зі створенням зачісок та краси. Фестиваль представляє найоригінальніші зачіски і найголовніше дає можливість показати себе як аматорським, так і професійним перукарям та об'єднує професійні перукарські змагання з розвагами для публіки. Організатором фестивалю є міська ратуша Сєрадз. А туристичний бренд «Open Hair» є одним з основних інструментів для створення нового образу міста Сєрадз – гостинного міста для розвитку.

Повернутись Створено: 2 серпня 2018 року, 11:55 Переглядів: 1250

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація