Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінниччина має транзитний потенціал і перспективи будівництва високошвидкісної магістралі

    Україні пропонують міжнародну співпрацю в ролі повноправного партнера. Мова йде про міжнародний проект високошвидкісної магістралі, яка з'єднає два моря і сім країн. Про це йшлося на засіданні круглого столу в Києві, який організувала Українська асоціація Шовкового шляху «SilkLink» та Асоціація Високошвидкісних Магістралей. Вінницьк ....

  • У Вінницькій області вже відбулось об'єднання 103 громад

    У Ямпільському району відбулись дебати від DESPRO на тему: «Навіщо громадам об’єднуватись?». Захід мав на меті донесення всебічної інформації щодо реформи місцевого самоврядування та територіальної організації влади, децентралізації владних повноважень, роз’яснення переваг реформи на прикладі діючих об’єднаних територ ....

  • Національна історико-археологічна спадщина на Вінниччині потребує комплексного захисту

    З відповідною заявою на пленарному засіданні позачергової 34 сесії обласної Ради виступив керівник міжфракційного депутатського об'єднання «Національна пам'ять», депутат обласної Ради Володимир Барцьось. Вінниччина є лідером серед інших регіонів України за кількістю пам’яток історії та культури. За інформацією Головного ....

Вінничан навчали у Польщі брендингу територій Роздрукувати

Нещодавно депутат обласної Ради Ірина Колесник та 20 голів та представників  об’єднаних територіальних громад Вінницької області відвідали Польщу в рамках навчального візиту з промоції та територіального брендингу. Поїздку організувала Асоціація органів місцевого самоврядування Вінницької області за підтримки Маршалківської управи Лодзинського воєводства.

Візит вінничан розпочався з тренінгу «Вплив бренду на регіон, або як перетворити абстракцію в прибуток». Спеціаліст Департаменту промоції та міжнародних зв’язків Лодзинського воєводства Лукаш Швітуняк вже декілька років займається розвитком та просуванням бренду «Lodzkie». З вінничанами ділився власним досвідом.

– Лукаш Швітуняк розповів нам про створення бренду Лодзинського воєводства, – каже про тренінг Ірина Колесник. – Він розказав про основну ідею  марки, методологію, яка використовується,  та цільову аудиторію, на яку він спрямовується. Брендинг є дуже потрібним для територій, адже це допоможе підвищити інтерес туристів до населених пунктів і, як результат, збільшення фінансових надходжень до місцевого бюджету.

Під час навчального візиту делегація відвідала фестиваль «Sieradz Open Hair Festival». Його проводять у місті Серадзі Лодзинського воєводства з 2009 року, як один із елементів промоції міста.

– Ідея фестивалю досить цікава тим, що прославляє місцевого жителя Антуана Церпліковського – геніального перукаря, котрий народився в Серадзі, – пише на своїй сторінці у соціальній мережі депутат Ірина Колесник. – Антуан один із перших дизайнерів зачісок знаменитих актрис, співаків, зірок з усього світу. Його клієнти – найвідоміші жінки минулого століття – Сара Бернар, Елеонора Дузе, Жозефіна Бейкер, Бріжит Бардо, Едіт Піаф, Коко Шанель.

На фестивалі із року в рік присутні постійні елементи програми, такі як майстерне перукарське шоу, вибір Міс Волосся, показ мод, шоу візажистів. Sieradz Open Hair Festival є першим фестивалем в Польщі, який поєднав в собі відкритий творчий простір зі створенням зачісок та краси. Фестиваль представляє найоригінальніші зачіски і найголовніше дає можливість показати себе як аматорським, так і професійним перукарям та об'єднує професійні перукарські змагання з розвагами для публіки. Організатором фестивалю є міська ратуша Сєрадз. А туристичний бренд «Open Hair» є одним з основних інструментів для створення нового образу міста Сєрадз – гостинного міста для розвитку.

Повернутись Створено: 2 серпня 2018 року, 11:55 Переглядів: 1136

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація