Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Затвердили Порядок надання допомоги постраждалим під час подій на Майдані

    Депутати затвердили порядок використання коштів обласного бюджету для надання щорічної матеріальної допомоги членам сімей загиблих/постраждалих осіб під час участі у масових акціях громадського протесту у зв’язку з річницею подій на Майдані 18-20 лютого 2014 року. Порядок визначає механізм використання коштів обласного бюджету для надання ....

  • Депутатів у обласній Раді стало менше

    Відсьогодні двоє депутатів обласної Ради достроково складають свої повноваження. Напередодні Володимир Барцьось та Юрій Мазур написали заяви про припинення дії свого представницького мандата. Володимир Васильович Барцьось був обраний 2015 року в багатомандатному виборчому окрузі за виборчим списком Аграрної партії України. Протягом цього часу ві ....

  • 62 голосами підтримали звернення щодо обігу земель та розміру мінімальних пенсій

    Першим питанням порядку денного 41 сесії обласної Ради депутати розглянули звернення до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо відкликання законопроекту 2178-10 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обігу земель сільськогосподарського призначення» як такого, що загрожує стабільності в економіці та ....

Вінничан навчали у Польщі брендингу територій Роздрукувати

Нещодавно депутат обласної Ради Ірина Колесник та 20 голів та представників  об’єднаних територіальних громад Вінницької області відвідали Польщу в рамках навчального візиту з промоції та територіального брендингу. Поїздку організувала Асоціація органів місцевого самоврядування Вінницької області за підтримки Маршалківської управи Лодзинського воєводства.

Візит вінничан розпочався з тренінгу «Вплив бренду на регіон, або як перетворити абстракцію в прибуток». Спеціаліст Департаменту промоції та міжнародних зв’язків Лодзинського воєводства Лукаш Швітуняк вже декілька років займається розвитком та просуванням бренду «Lodzkie». З вінничанами ділився власним досвідом.

– Лукаш Швітуняк розповів нам про створення бренду Лодзинського воєводства, – каже про тренінг Ірина Колесник. – Він розказав про основну ідею  марки, методологію, яка використовується,  та цільову аудиторію, на яку він спрямовується. Брендинг є дуже потрібним для територій, адже це допоможе підвищити інтерес туристів до населених пунктів і, як результат, збільшення фінансових надходжень до місцевого бюджету.

Під час навчального візиту делегація відвідала фестиваль «Sieradz Open Hair Festival». Його проводять у місті Серадзі Лодзинського воєводства з 2009 року, як один із елементів промоції міста.

– Ідея фестивалю досить цікава тим, що прославляє місцевого жителя Антуана Церпліковського – геніального перукаря, котрий народився в Серадзі, – пише на своїй сторінці у соціальній мережі депутат Ірина Колесник. – Антуан один із перших дизайнерів зачісок знаменитих актрис, співаків, зірок з усього світу. Його клієнти – найвідоміші жінки минулого століття – Сара Бернар, Елеонора Дузе, Жозефіна Бейкер, Бріжит Бардо, Едіт Піаф, Коко Шанель.

На фестивалі із року в рік присутні постійні елементи програми, такі як майстерне перукарське шоу, вибір Міс Волосся, показ мод, шоу візажистів. Sieradz Open Hair Festival є першим фестивалем в Польщі, який поєднав в собі відкритий творчий простір зі створенням зачісок та краси. Фестиваль представляє найоригінальніші зачіски і найголовніше дає можливість показати себе як аматорським, так і професійним перукарям та об'єднує професійні перукарські змагання з розвагами для публіки. Організатором фестивалю є міська ратуша Сєрадз. А туристичний бренд «Open Hair» є одним з основних інструментів для створення нового образу міста Сєрадз – гостинного міста для розвитку.

Повернутись Створено: 2 серпня 2018 року, 11:55 Переглядів: 1477

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація