Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання

    УКРАЇНА ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА РАДА РОЗПОРЯДЖЕННЯ 15.10.2019 № 208 Про позачергову 40 сесію обласної Ради 7 скликання Відповідно до статей 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи пропозицію депутатів обласної Ради 7 скликання: 1. Провести пленарне засідання позачергової 40 сесії о ....

  • Голови фракцій прийняли рішення провести позачергову сесію обласної Ради щодо питання «формули Штайнмайера»

    11 жовтня відбулося засідання керівників фракцій Вінницької обласної Ради під головуванням очільника обласної Ради Анатолія Олійника. У роботі взяли участь керівники фракцій обласної Ради Олександр Крученюк (БПП «Солідарність»), Владислав Рой (ВО «Батьківщина»), Тарас Кобець (Радикальна партія Олега Ляшка), Олександр Корній ....

  • Модернізовано систему голосування у сесійній залі обласної Ради

    59 депутатів затвердили зміни та доповнення до рішення 4 сесії обласної Ради 7 скликання від 11 лютого 2016 року № 31 «Про Регламент Вінницької обласної Ради 7 скликання». Згідно із ними у сесійній залі запрацюють сенсорні кнопки для голосування, а паперові матеріали замінятимуть планшети. – Наразі в сесійній залі усі монтажні ....

Вінничан навчали у Польщі брендингу територій Роздрукувати

Нещодавно депутат обласної Ради Ірина Колесник та 20 голів та представників  об’єднаних територіальних громад Вінницької області відвідали Польщу в рамках навчального візиту з промоції та територіального брендингу. Поїздку організувала Асоціація органів місцевого самоврядування Вінницької області за підтримки Маршалківської управи Лодзинського воєводства.

Візит вінничан розпочався з тренінгу «Вплив бренду на регіон, або як перетворити абстракцію в прибуток». Спеціаліст Департаменту промоції та міжнародних зв’язків Лодзинського воєводства Лукаш Швітуняк вже декілька років займається розвитком та просуванням бренду «Lodzkie». З вінничанами ділився власним досвідом.

– Лукаш Швітуняк розповів нам про створення бренду Лодзинського воєводства, – каже про тренінг Ірина Колесник. – Він розказав про основну ідею  марки, методологію, яка використовується,  та цільову аудиторію, на яку він спрямовується. Брендинг є дуже потрібним для територій, адже це допоможе підвищити інтерес туристів до населених пунктів і, як результат, збільшення фінансових надходжень до місцевого бюджету.

Під час навчального візиту делегація відвідала фестиваль «Sieradz Open Hair Festival». Його проводять у місті Серадзі Лодзинського воєводства з 2009 року, як один із елементів промоції міста.

– Ідея фестивалю досить цікава тим, що прославляє місцевого жителя Антуана Церпліковського – геніального перукаря, котрий народився в Серадзі, – пише на своїй сторінці у соціальній мережі депутат Ірина Колесник. – Антуан один із перших дизайнерів зачісок знаменитих актрис, співаків, зірок з усього світу. Його клієнти – найвідоміші жінки минулого століття – Сара Бернар, Елеонора Дузе, Жозефіна Бейкер, Бріжит Бардо, Едіт Піаф, Коко Шанель.

На фестивалі із року в рік присутні постійні елементи програми, такі як майстерне перукарське шоу, вибір Міс Волосся, показ мод, шоу візажистів. Sieradz Open Hair Festival є першим фестивалем в Польщі, який поєднав в собі відкритий творчий простір зі створенням зачісок та краси. Фестиваль представляє найоригінальніші зачіски і найголовніше дає можливість показати себе як аматорським, так і професійним перукарям та об'єднує професійні перукарські змагання з розвагами для публіки. Організатором фестивалю є міська ратуша Сєрадз. А туристичний бренд «Open Hair» є одним з основних інструментів для створення нового образу міста Сєрадз – гостинного міста для розвитку.

Повернутись Створено: 2 серпня 2018 року, 11:55 Переглядів: 1444

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація