Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада оприлюднила інформацію щодо комунальних підприємств області

    Україна знаходиться на другому місці серед країн, що досягли найбільшого успіху у відкритті даних за останні чотири роки. Українські відкриті дані увійшли в європейський інформаційний простір і опубліковані на Європейському порталі відкритих даних europeandataportal.eu. ​Наразі Вінницька обласна Рада повністю виконала усі пункти постанови Кабіне ....

  • 15 мільйонів гривень виділено на закупівлю карет швидкої допомоги

    На пленарному засіданні 38 чергової сесії депутати підтримали проєкт рішення щодо внесення змін до обласного бюджету на 2019 рік. Згідно з ним збільшується дохідна та видаткова частина обласного бюджету на 20 млн 149 тис. грн. Зокрема, збільшено видатки бюджету розвитку спеціального фонду обласного бюджету Департаменту охорони здоров’я облдер ....

  • Перелік переможців 16 Обласного конкурсу проектів розвитку територіальних громад

    Цьогоріч на конкурс проектів розвитку територіальних громад подано 749 проектів. У 2018-му – 735 разом з екологічними. Враховуючи, що екологічних було 347, таким чином 2019 року кількість поданих громадами проектів збільшилась удвічі. Лише 13 проектів не набрали прохідних 60 балів (у 2017-му таких проектів було 100). Цього року потреба у ....

Вінниччина має транзитний потенціал і перспективи будівництва високошвидкісної магістралі Роздрукувати

Україні пропонують міжнародну співпрацю в ролі повноправного партнера. Мова йде про міжнародний проект високошвидкісної магістралі, яка з'єднає два моря і сім країн. Про це йшлося на засіданні круглого столу в Києві, який організувала Українська асоціація Шовкового шляху «SilkLink» та Асоціація Високошвидкісних Магістралей. Вінницьку область представляв заступник голови обласної Ради, депутат Ігор Хміль.

– Фактично пропонується створення без участі Росії сучасного Шовкового шляху – від Китаю до країн Європи, – каже Ігор Хміль. – Якщо вдасться реалізувати цей проект, то швидкість доставки вантажів, наприклад, від Шанхая до Києва становитиме 6 днів, а не 36, як зараз.

Українська частина високошвидкісної магістралі, за планом, пролягатиме Одеською, Вінницькою, Хмельницькою, Тернопільською і Львівською областями і на перший час забезпечить роботою 80 тисяч людей. Термін експлуатації магістралі – 150 років при окупності за 15-17 років. Такі прогнози роблять експерти. Вартість будівництва 1 км цього Шовкового шляху – 21 млн доларів і низка країн-учасниць готові на такі інвестиційні витрати.

– Україні під силу зробити відповідні капіталовкладення на своїй ділянці, якби на те були стратегічні цілі вийти з бідності і політичне прагнення до успіху всієї країни, – зазначив Ігор Хміль. – Треба користуватися тими ресурсами, які маємо. Один із них – географічне розташування. На цьому можна заробляти капітал країні, людям. Не ходити по світу з простягнутою рукою, а вкладати гроші в економіку, в людський потенціал, створювати нові робочі місця. Перші перемовини про перспективи будівництва високошвидкісної магістралі пройшли за участі представників всіх зацікавлених країн. Думаю, нам треба включатися і робити те, що можемо. Включати голови, а не лічильник розтягнутих по кишенях державних коштів.

Українська ВШМ буде спроектована і побудована як вантажопасажирська і, відповідно, її окупність буде значно вищою, ніж стандартна пасажирська, йшлося на засіданні круглого столу. Нові технології дозволять перевозити вантажі з високою доданою вартістю, на швидкостях до 360 км/год з Китаю в ЄС. Вже в четвертій африканській країні успішно будуються такі магістралі. Експерти зауважили, що високошвидкісна магістраль в Україні принесе дохід, за перші 10 років будівництва і експлуатації, у вигляді податків до бюджетів різних рівнів, не менше 70 млрд доларів і значне зростання ВВП України.

Повернутись Створено: 16 серпня 2018 року, 16:08 Переглядів: 677

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація