Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • У Вінниці обговорили цілі та завдання нової Стратегії розвитку Вінниччини до 2027 року

    Минулого тижня у форматі фокусгруп відбувалось обговорення цілей та завдань нової стратегії регіону до 2027 року. Це вже друга зустріч з цих питань, кажуть в Агенції регіонального розвитку Вінницької області, але цей процес є динамічним: надходять нові пропозиції, уточнення від низки структурних підрозділів і виникає потреба для їхнього узгоджен ....

  • 46 депутатів підтримали звернення до Президента України щодо неприпустимості прийняття «формули Штайнмайера»

    Вінницька обласна Рада стала дев’ятою в Україні, яка прийняла позитивне рішення щодо звернення депутатів до Президента України Володимира Зеленського із закликом відмовитися від реалізації, так званої, «формули Штайнмайера», згідно з якою українська влада повинна відвести свої війська на Донбасі й дати провести вибори на окуповани ....

  • Вінниччина налагоджує співпрацю з Пакистаном

    17 жовтня відбулася офіційна зустріч голови обласної Ради Анатолія Олійника та голови облдержадміністрації Владислава Скальського із Надзвичайним і Повноважним Послом Ісламської Республіки Пакистан в Україні, Генерал-Майором у відставці Західом Мубаширом Шейхом та його заступником Зеб Алам Ханом. Також на зустрічі були присутні заступник Вінниць ....

Вінниччина має транзитний потенціал і перспективи будівництва високошвидкісної магістралі Роздрукувати

Україні пропонують міжнародну співпрацю в ролі повноправного партнера. Мова йде про міжнародний проект високошвидкісної магістралі, яка з'єднає два моря і сім країн. Про це йшлося на засіданні круглого столу в Києві, який організувала Українська асоціація Шовкового шляху «SilkLink» та Асоціація Високошвидкісних Магістралей. Вінницьку область представляв заступник голови обласної Ради, депутат Ігор Хміль.

– Фактично пропонується створення без участі Росії сучасного Шовкового шляху – від Китаю до країн Європи, – каже Ігор Хміль. – Якщо вдасться реалізувати цей проект, то швидкість доставки вантажів, наприклад, від Шанхая до Києва становитиме 6 днів, а не 36, як зараз.

Українська частина високошвидкісної магістралі, за планом, пролягатиме Одеською, Вінницькою, Хмельницькою, Тернопільською і Львівською областями і на перший час забезпечить роботою 80 тисяч людей. Термін експлуатації магістралі – 150 років при окупності за 15-17 років. Такі прогнози роблять експерти. Вартість будівництва 1 км цього Шовкового шляху – 21 млн доларів і низка країн-учасниць готові на такі інвестиційні витрати.

– Україні під силу зробити відповідні капіталовкладення на своїй ділянці, якби на те були стратегічні цілі вийти з бідності і політичне прагнення до успіху всієї країни, – зазначив Ігор Хміль. – Треба користуватися тими ресурсами, які маємо. Один із них – географічне розташування. На цьому можна заробляти капітал країні, людям. Не ходити по світу з простягнутою рукою, а вкладати гроші в економіку, в людський потенціал, створювати нові робочі місця. Перші перемовини про перспективи будівництва високошвидкісної магістралі пройшли за участі представників всіх зацікавлених країн. Думаю, нам треба включатися і робити те, що можемо. Включати голови, а не лічильник розтягнутих по кишенях державних коштів.

Українська ВШМ буде спроектована і побудована як вантажопасажирська і, відповідно, її окупність буде значно вищою, ніж стандартна пасажирська, йшлося на засіданні круглого столу. Нові технології дозволять перевозити вантажі з високою доданою вартістю, на швидкостях до 360 км/год з Китаю в ЄС. Вже в четвертій африканській країні успішно будуються такі магістралі. Експерти зауважили, що високошвидкісна магістраль в Україні принесе дохід, за перші 10 років будівництва і експлуатації, у вигляді податків до бюджетів різних рівнів, не менше 70 млрд доларів і значне зростання ВВП України.

Повернутись Створено: 16 серпня 2018 року, 16:08 Переглядів: 719

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація