5 червня о 10.00 в сесійній залі обласної Ради відбудеться робоча зустріч з представниками окремих комунальних некомерційних підприємств у сфері охорони здоров’я.
 

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

Вінницька область першою в Україні зробила запит на аудиторську перевірку Роздрукувати

У режимі відеоконференції відбулося засідання Рахункової палати щодо звіту про результати аудиту ефективності використання коштів місцевих бюджетів Вінницької області у частині капітальних видатків, які визначаються функціями держави. У її роботі взяли заступник голови обласної Ради Михайло Кременюк,  голова постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінансів та обласних програм Геннадій Мазур. Крім того на зв’язку були голова облдержадміністрації Владислав Скальський, його профільні заступники та представники департаментів.

Аудитори з Рахункової палати презентували результат,  як вони назвали, безпрецедентної перевірки.

– Вперше за 23 роки існування Рахункової палати проведений такий аудит. За ініціативи Вінницької обласної Ради, яка своїм рішенням звернулась до Рахунковою палати, аби ми провели аудиторську оцінку стану реалізації бюджетної політики на місцях використання коштів місцевих бюджетів Вінницької області через призму ефективності та законності відповідних видатків, – зазначили аудитори. – Як результат – видаємо дорожню карту для колег з Вінницької області щодо ефективного і законного використання бюджетних коштів.

Зокрема зазначили, що при виконанні обласного бюджету за капітальними видатками невідворотно виникають відхилення від початкових планових показників, пов’язані з наступним:

- необхідність включення «на випередження» до рішень про місцевий бюджет видатків на співфінансування проектів, які реалізуються за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку (відповідні остаточні переліки інвестиційних програм і проектів регіонального розвитку затверджувались розпорядженнями Кабміну у травні місяці 2018 та 2019 років);

- необхідність реагування на результати проведення (або не проведення) протягом року розпорядниками коштів тендерних процедур по роботам капітального характеру;

- необхідність реагування на потребу у проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для його виконання;

- необхідність реагування на інші (у тому числі – не капітального характеру) нагальні проблемні питання у бюджетній сфері області;

- необхідність реагування на факти передачі до обласного бюджету міжбюджетних трансфертів для проведення ремонтно-будівельних робіт на об’єктах комунальної інфраструктури районів та місцевих громад області (із передачею функцій замовника відповідному структурному підрозділу обласної державної адміністрації).

Варто також зазначити, що дії учасників бюджетного процесу, спрямовані на досягнення цілей, завдань і конкретних результатів своєї діяльності та забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів, у тому числі – шляхом забезпечення гнучкості планування, не суперечать чинному законодавству та науковим засадам планування.

Програми економічного і соціального розвитку Вінницької області на 2018 і 2019 роки, до яких теж були певні зауваження, розроблені відповідно до Типової структури програми економічного і соціального розвитку Автономної республіки Крим, області, району, міста на наступний рік, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2003 року № 621. Відповідно вищевказаної постанови кожна Програма включає в себе перелік обласних програм, що реалізовуватимуться у зазначеному році. Перелік державних цільових програм в регіональних програмах постановою не передбачено. В шляхах досягнення пріоритетів економічного і соціального розвитку кожної Програми зазначалися конкретні об’єкти, які планувалися реалізовуватись протягом року. Відповідно до пункту 6 Порядку підготовки, оцінки та відбору проектів регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку (далі – ДФРР), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 року № 196 (зі змінами), умовами спрямування коштів ДФРР є фінансування проектів, які відповідають пріоритетам регіональних стратегій розвитку. Проекти регіонального розвитку, які фінансувалися протягом 2018-2019 років за рахунок коштів ДФРР, відповідали завдання Стратегії збалансованого регіонального розвитку Вінницької області на період до 2020 року. Формування переліку проектів, що можуть реалізовуватися на відповідній території, здійснювалося на основі технічного завдання сформованого у відповідності до пріоритетних цілей визначених Стратегією збалансованого регіонального розвитку Вінницької області на період до 2020 року на основі конкурсного відбору за результатами оцінки та відбору, проведеними регіональними комісіями в обсягах фінансових ресурсів передбачених відповідними розподілами Міністерства розвитку громад та територій України для Вінницької області.

Наголошувалось, що гнучкість та оперативність у прийнятті відповідних рішень була безпосередньо пов’язана із досягненням основної мети – підвищення якості життя та добробуту населення області.

Повернутись Створено: 14 квітня 2020 року, 14:44 Переглядів: 632

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація