Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

  • Вінницька обласна Рада передала у власність Міністерства оборони України шпиталь ветеранів

    Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни з комунальної власності переходить у державну – Міністерству оборони. На позачерговій сесії обласної Ради, 30 вересня, депутати підтримали рішення «Про передачу майна зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Вінницької області у державну власність для задоволенн ....

  • Обласна рада провела чергову сесію

    Чергова 29 сесія Вінницької обласної Ради 8 скликання відбулася 30 вересня. Депутати розглянули 10 питань порядку денного. Більшість із них стосувалася приймання, передачі та оренди майна. Депутати проголосували за безоплатну передачу чотирьох спеціалізованих автомобілів Renault Duster Duster Погребищенській міській територіальній громаді для С ....

  • Обираємо назву обласної універсальної наукової бібліотеки – голосування триватиме по 12 жовтня

    Проводиться вивчення громадської думки щодо присвоєння імені Вінницькій обласній універсальній науковій бібліотеці. Наприкінці липня найбільша обласна книгозбірня Вінниччини позбулася імені російського вченого К.А.Тімірязєва. Відповідне рішення ухвалили депутати на 27-й сесії обласної Ради. Крім того, була врахована думка колективу закладу та ре ....

Управління з загальних питань Роздрукувати

ПОЛОЖЕННЯ 
про управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

Основними завданнями управління є:
1. Забезпечення єдиного порядку документування діяльності обласної Ради та її виконавчого апарату, впровадження передових форм і методів обліку вхідних, вихідних та внутрішніх документів за допомогою сучасної електронної техніки, контролю за їх виконанням у виконавчому апараті обласної Ради на основі вимог державних стандартів на організаційно-розпорядчу документацію,  Регламенту обласної Ради та Інструкції з діловодства у Вінницькій обласній Раді та її виконавчому апараті. Розроблення проєктів нормативно-правових документів з питань діловодства. Здійснення експертизи цінності наявних документів, опрацювання їх і передача на зберігання до Державного архіву Вінницької області.
2. Забезпечення єдиного порядку ведення діловодства за пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян у виконавчому апараті обласної Ради та з особистого прийому громадян керівництвом обласної Ради. Ведення статистичної звітності та аналітичної роботи з цього питання.
3. Забезпечення методичного керівництва щодо організації роботи з організаційно-розпорядчими документами обласної Ради, організація контролю за їх виконанням у виконавчому апараті Ради, департаментах, управліннях та інших підрозділах облдержадміністрації, обласних організаціях, установах, органах місцевого самоврядування області.
4. Підготовка за дорученням голови обласної Ради, першого заступника, заступників голови обласної Ради, керуючого справами виконавчого апарату обласної Ради, спільно з іншими управліннями та відділами обласної Ради, проєктів рішень сесії обласної Ради, розпоряджень голови обласної Ради, довідок, інших документів з питань, що входять до компетенції управління. 
5. Забезпечення організації роботи зі зверненнями громадян в обласній Раді і її виконавчому апараті відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
6. Забезпечення роботи з електронними петиціями, адресованими обласній Раді.
7.  Забезпечення роботи з інформаційними запитами в обласній Раді та її виконавчому апараті відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».
8. Забезпечення інформаційного наповнення відповідних розділів офіційного вебсайту обласної Ради, Єдиного державного вебпорталу відкритих даних та системи обліку публічної інформації відповідно до порядку, затвердженого розпорядженням голови обласної Ради.
9. Забезпечення функціонування системи обліку публічної інформації, розпорядником якої є обласна Рада та її наповнення на офіційному вебсайті обласної Ради згідно з порядком, затвердженим розпорядженням голови обласної Ради.
10. Здійснення комплексу заходів щодо матеріально-технічного забезпечення обласної Ради та її виконавчого апарату, організації ремонту обладнання і приміщень та підтримання їх в належному стані. 
11. Додержання нормативно-правової бази щодо питань планування, надходжень, обліку, видачі, зберігання, списання та інвентаризації матеріальних цінностей. 
12. Зберігання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, малоцінних швидкозношуваних матеріальних цінностей. 
13. Організація обліку складської та господарської діяльності виконавчого апарату обласної Ради. 
14. Підготовка проведення конкурсних торгів під час закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти, відпрацювання документації до конкурсних торгів.
15. Організація та проведення спрощених (допорогових) закупівель.
16. Відпрацювання проєктів рішень сесій обласної Ради, розпоряджень голови обласної Ради та інших нормативно-правових документів з питань матеріально-технічного забезпечення обласної Ради та її виконавчого апарату, передачі та списання майна виконавчого апарату обласної Ради.
17. Організація виконання заходів з охорони праці та пожежної безпеки (сумісно з управлінням спільної комунальної власності територіальних громад області) в приміщеннях обласної Ради. Підтримання в справному стані вогнегасників, проведення інструктажів з працівниками обласної Ради та її виконавчого апарату. 
18. Утримання в належному стані та підготовка сесійної зали до проведення сесій обласної Ради та засідань постійних комісій обласної Ради.
19. Відповідно до визначених завдань управління:
 розробляє Інструкцію з діловодства в обласній Раді та її виконавчому апараті та номенклатуру справ виконавчого апарату обласної Ради і подає їх на затвердження голові обласної Ради; 
 організовує роботу електронного документообігу в виконавчому апараті обласної Ради;
 здійснює прийом документів, які надійшли на адресу обласної Ради у паперовій та електронній формі засобами поштового зв’язку та електронною поштою;
 забезпечує попередній розгляд вхідних документів, їх реєстрацію та оформлення реєстраційно-контрольних карток на них;
 передає документи, розглянуті головою обласної Ради, у відповідності до резолюції, для виконання першому заступникові, заступникам голови обласної Ради, працівникам виконавчого апарату, головам постійних комісій обласної Ради, в департаменти, управління та інші підрозділи облдержадміністрації, а також в обласні організації, установи і забезпечує контроль за строками їх виконання;
 здійснює відправлення документів електронною поштою з офіційної електронної адреси обласної Ради «obl@vinrada.gov.ua»;
 здійснює контроль за виконанням та проходженням документів у виконавчому апараті обласної Ради, кількісний облік вхідних і вихідних документів та складає за встановленою формою, щомісячні звіти про об’єм документообігу у виконавчому апараті обласної Ради;
здійснює реєстрацію документів, що надійшли до виконавчого апарату з поміткою «Для службового користування» та контроль за їх проходженням і виконанням, забезпечує їх належне зберігання;
здійснює контроль за формуванням справ, у відповідності до номенклатури справ виконавчого апарату та готує їх для передачі на зберігання в  Державний архів Вінницької області;
 забезпечує роботу пленарних засідань сесій обласної Ради, Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної Ради в частині, що входить до компетенції управління;
 здійснює розсилку рішень сесій обласної Ради, інших  організаційно-розпорядчих документів адресатам,  ведення щоденного реєстру на відправлену кореспонденцію;
організовує забезпечення проведення  пленарних засідань сесії обласної
Ради, Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної Ради, інших засідань, нарад під головуванням голови, першого заступника, заступників голови обласної Ради (прибирання залу,  ремонт меблів, кондиціювання залу);
забезпечує організацію аудіо- та відеотрасляції пленарних засідань сесії 
обласної Ради у вестибюлі приміщення, аудіотрасляції – перед приміщенням обласної Ради;
забезпечує облік, належне зберігання проєктів рішень, рішень сесій, розпоряджень голови обласної Ради, протоколів пленарних засідань сесій,  протоколів та рішень Координаційної ради з питань місцевого самоврядування при голові обласної Ради та інших службових документів в архіві   обласної Ради;
бере участь у розробці та виданні методичних посібників, рекомендацій, довідників, необхідних для роботи в обласній, районних радах та інших органах місцевого самоврядування;
здійснює інформаційне  наповнення відповідних розділів офіційного вебсайту обласної Ради, Єдиного державного вебпорталу відкритих даних та системи обліку публічної інформації відповідно до порядку, затвердженого розпорядженням голови обласної Ради;
 забезпечує  організацію роботи зі зверненнями громадян в обласній Раді і її виконавчому апараті;
забезпечує роботу з запитами на інформацію в обласній Раді та її виконавчому апараті, здійснює щоденний моніторинг та контроль за їх своєчасним розглядом; 
забезпечує організацію роботи з електронними петиціями, адресованими обласній Раді, здійснює щоденний моніторинг та контроль за їх опрацюванням згідно з порядком, затвердженим розпорядженням голови обласної Ради;
забезпечує функціонування системи обліку публічної інформації, розпорядником якої є обласна Рада та її наповнення на офіційному вебсайті обласної Ради згідно з порядком, затвердженим розпорядженням голови обласної Ради;
 видає за клопотанням установ, організацій чи окремих службових осіб, з дозволу голови обласної Ради, копії архівних документів; 
 оформляє, веде облік і видає посвідчення депутатам обласної Ради; 
 здійснює матеріально-технічне забезпечення обласної Ради та працівників виконавчого апарату обласної Ради;
  здійснює функції з питань публічних закупівель виконавчого апарату обласної Ради.
20.  Управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради є відповідальним структурним підрозділом:
за забезпечення доступу до публічної інформації, опрацювання, облік, систематизацію, аналіз, контроль щодо дотримання термінів задоволення запитів на інформацію, надання консультацій під час оформлення запитів;
за створення та підтримку в актуальному стані розділу «Доступ до публічної інформації» на офіційному вебсайті обласної Ради та на інформаційних стендах обласної Ради відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
за організацію спеціального місця для роботи запитувачів з документами.
21. Управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради є відповідальним за забезпечення роботи офіційної електронної поштової скриньки   «dostup@vinrada.gov.ua». 
22. Управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради забезпечує оприлюднення обласною Радою наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на офіційному вебсайті обласної Ради та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних.
    23. Контролює та здійснює постійний моніторинг за своєчасним  оприлюдненням та оновленням наборів даних на офіційному  вебсайті обласної Ради та на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних,  за дотриманням вимог та строків щодо оприлюднення, установлених Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, а також     порядком і переліком, що затверджені розпорядженням голови обласної Ради.
24. Готує, відповідно до вимог, строків та за формою, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (зі змінами і доповненнями),  та забезпечує надсилання до 1 березня року, що настає за роком оцінки, Міністерству цифрової трансформації України заповненої картки оцінки стану оприлюднення і оновлення відкритих даних обласною Радою. 

__________________
         
 

 

Створено: 5 травня 2015 року, 17:01

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація