Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • У Вінниці обговорили цілі та завдання нової Стратегії розвитку Вінниччини до 2027 року

    Минулого тижня у форматі фокусгруп відбувалось обговорення цілей та завдань нової стратегії регіону до 2027 року. Це вже друга зустріч з цих питань, кажуть в Агенції регіонального розвитку Вінницької області, але цей процес є динамічним: надходять нові пропозиції, уточнення від низки структурних підрозділів і виникає потреба для їхнього узгоджен ....

  • 46 депутатів підтримали звернення до Президента України щодо неприпустимості прийняття «формули Штайнмайера»

    Вінницька обласна Рада стала дев’ятою в Україні, яка прийняла позитивне рішення щодо звернення депутатів до Президента України Володимира Зеленського із закликом відмовитися від реалізації, так званої, «формули Штайнмайера», згідно з якою українська влада повинна відвести свої війська на Донбасі й дати провести вибори на окуповани ....

  • Вінниччина налагоджує співпрацю з Пакистаном

    17 жовтня відбулася офіційна зустріч голови обласної Ради Анатолія Олійника та голови облдержадміністрації Владислава Скальського із Надзвичайним і Повноважним Послом Ісламської Республіки Пакистан в Україні, Генерал-Майором у відставці Західом Мубаширом Шейхом та його заступником Зеб Алам Ханом. Також на зустрічі були присутні заступник Вінниць ....

Затверджено Регіональну програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху Роздрукувати

Під час сесії схвалено проект рішення «Про затвердження Регіональної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху у Вінницькій області на період до 2022 року».

Метою Програми є підвищення рівня безпеки дорожнього руху на території Вінницької області, зниження рівня дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків, створення умов, що сприяють забезпеченню комфортного та безпечного руху транспортних засобів пішоходів, збільшення пропускної здатності автомобільних доріг та вулиць, профілактичні заходи з попередження травматизму учасників дорожнього руху, у тому числі, дитячого травматизму, охорона навколишнього середовища, а також поліпшення координації діяльності органів виконавчої влади, територіальних органів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері дорожнього руху.

Для досягнення визначеної мети потребують вирішення такі пріоритетні завдання:

– безперервний моніторинг ситуації в області щодо безпеки дорожнього руху, в тому числі, за рахунок соціологічних технологій та забезпечення своєчасного реагування на негативні зміни;

– аналіз причин та умов, що впливають на стан безпеки дорожнього руху, визначення заходів щодо мінімізації відповідних негативних наслідків;

– вивчення міжнародного досвіду забезпечення безпеки дорожнього руху та впровадження його у практичну діяльність національних, у тому числі, правоохоронних органів; удосконалення взаємодії органів державної влади, місцевого самоврядування та правоохоронних органів з питань забезпечення безпеки дорожнього руху; удосконалення науково-методичного, матеріально-технічного та інформаційного забезпечення діяльності в сфері безпеки дорожнього руху; проведення профілактичної роботи з керівниками транспортних підприємств щодо вжиття заходів з поліпшення якості обслуговування пасажирів, технічного стану транспортних засобів, профілактики аварійності на автомобільному транспорті;

– удосконалення автоматизованої системи управління приміськими та міжміськими автобусними пасажирськими перевезеннями;

– систематичне здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів з метою збереження автомобільних доріг загального користування; забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах;

– здійснення реконструкції (капітального ремонту) вуличного освітлення населених пунктів, пішохідних переходів, проведення модернізації світлофорних об’єктів;

–  попередження та припинення правопорушень у сфері безпеки дорожнього

руху;

- запровадження системи автоматичного контролю порушень Правил дорожнього руху;

- запровадження заходів з оптимізації надання екстреної медичної допомоги

особам, що постраждали внаслідок ДТП.

Стан розвитку автомобільної інфраструктури, як у Європі, так і в Україні, характеризується зростанням чисельності учасників дорожнього руху, швидкісного автомобільного транспорту і, відповідно, збільшенням кількості дорожньо-транспортних пригод. Тому проблема безпеки дорожнього руху була і буде залишатися актуальною.

Характерною ознакою автомобілізації в Україні є невідповідність стану вулично-шляхової мережі кількості транспортних засобів та інших учасників дорожнього руху, що є однією з головних причин дорожньо-транспортних пригод.

Так, В Україні рівень смертності та травматизму внаслідок ДТП є одним з найвищих у Європі, а рівень організації безпеки дорожнього руху залишається вкрай низьким, про що у своїх звітах неодноразово наголошували експерти Всесвітньої організації охорони здоров’я, Світового банку та інших міжнародних інституцій.

За даними ВООЗ, дорожньо-транспортний травматизм на сьогодні є однією з найактуальніших проблем охорони здоров’я, за рік в світі жертвами дорожньо-транспортних пригод стають 1,2 млн людей, травмуються до 50 млн. осіб. За прогнозами у 2030 році дорожньо-транспортні пригоди можуть стати однією з основних п’яти причин смертності людей у світі.

У зв’язку із зазначеним, міжнародне співтовариство приділяє значну увагу розробленню та здійсненню стратегічних заходів з безпеки дорожнього руху, спрямованих на запобігання дорожньо-транспортному травматизму.

Зокрема, Генеральною асамблеєю Організації Об’єднаних Націй прийнято

резолюцію від 2 березня 2010 року № 64/255 «Підвищення безпеки дорожнього руху в усьому світі», співавторами якої стали 69 країн-членів та до реалізації якої долучилася також Україна, якою проголошено 2011-2020 роки «Десятиліттям дій з безпеки дорожнього руху».

Основою убезпечення дорожнього руху є дотримання інтересів громадян, суспільства і держави шляхом концентрації зусиль органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, громадськості та науковців.

З огляду на зазначене, першочерговим для вирішення проблеми з рівнем аварійності на дорогах області є проведення заходів щодо зміни ставлення населення до поведінки на дорогах.

Реалізація визначених Програмою заходів дасть можливість:

- стабілізувати ситуацію з безпеки дорожнього руху в регіоні шляхом мінімізації основних загроз;

- підвищити рівень безпеки дорожнього руху;

- знизити кількість правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху;

- зменшити кількість аварій на автошляхах;

- впровадити передовий міжнародний досвід забезпечення безпеки дорожнього руху у практичну діяльність державних органів;

– удосконалити взаємодію органів державної влади, місцевого самоврядування та правоохоронних органів з питань забезпечення безпеки

дорожнього руху;

– поліпшити якість обслуговування пасажирів, підвищити технічний стан транспортних засобів;

– запровадити автоматизовану систему управління приміськими та міжміськими автобусними пасажирськими перевезеннями;

– оптимізувати габаритно-ваговий контроль транспортних засобів з метою збереження автомобільних доріг загального користування;

– забезпечити будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах;

– здійснити реконструкцію (капітальний ремонт) вуличного освітлення населених пунктів, пішохідних переходів, провести модернізацію світлофорних об’єктів;

– запровадити дієві заходи щодо попередження та припинення правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху;

– розробити та впровадити систему автоматичного контролю порушень Правил дорожнього руху;

– удосконалити порядок надання екстреної медичної допомоги особам, що постраждали внаслідок ДТП;

– удосконалити науково-методичне, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення заходів із безпеки дорожнього руху;

– запровадити системні заходи щодо підвищення правової культури населення, рівня обізнаності щодо дотримання правил дорожнього руху.

Також під час сесії схвалено проекти рішень «Про внесення змін та доповнень до рішення 14 сесії обласної Ради 6 скликання від 19 лютого 2013 року № 485 «Про Комплексну програму будівництва, реконструкції, ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування Вінницької області на 2013-2018 роки» та «Про затвердження Регіональної програми розвитку автомобільних доріг Вінницької області на 2019-2023 роки».

 

 

 

 

Повернутись Створено: 4 грудня 2018 року, 13:27
Оновлено: 4 грудня 2018 року, 13:30
Переглядів: 425

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація