Фото без опису

Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

Звіт за 2020 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2020 рік

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особистий прийом громадян у приймальні Вінницької обласної Ради тимчасово припинено.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2020 року до обласної Ради надійшло 485 звернень, що на 81 звернення більше, ніж за відповідний період 2019 року (404 звернення). Із них звернень: повторних - 11 (2%), поштою – 155, що становить 32%  від загальної кількості, анонімних – 0.

Зареєстровано 35 колективних звернень (7%) за підписом 1577 громадян. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 12 скарг (3%).

За результатами розгляду: 90 звернення вирішено позитивно, на 180 – дано роз’яснення, 205 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області, зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м.Вінниця – 175 звернень (36%) та   Вінницького району (36 – 7%).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (142), селяни (15).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 299 (62%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради в 2020 році з заявами звернулось 5595 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 11 млн. 840 тис.грн.

В 2020 році надійшло 31 звернення (3%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

Протягом 2020 року до обласної Ради надійшло 17 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарга жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.

На третьому місці, серед порушених у зверненнях питань, питання охорони здоров’я – 17 звернень. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ, повернення коштів за лікування гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом.

Проблемними залишаються питання реалізації житлової політики – 10, зокрема, щодо забезпечення житлом громадян, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення, а також надання житла учасникам АТО.

Було розглянуто 13 звернень стосовно проблем в аграрному секторі. Насамперед це питання права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, безоплатної передачі та приватизації земельних ділянок, спірні питання по межі тощо. Причиною збільшення кількості таких звернень є недостатня роз’яснювальна робота щодо застосування чинного законодавства, вирішення питань отримання державних актів на право власності на земельні ділянки.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з

загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 3 квартал 2020 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2, на період карантину проведення особистих прийомів громадян тимчасово призупинено. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 3 кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 114 звернень, що на 38 звернень більше, ніж за відповідний період 2019 року. Із них звернень: повторних - 7, поштою – 38, сектором – 69, що становить 79%  від загальної кількості. А також завідувачем сектору прийнято більше 160 громадян, що звертаються до депутатів обласної Ради з заявами.

Зареєстровано 5 колективних звернень (5,7%) за підписом громадян 68. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 3 скарги.

За результатами розгляду: 29 звернень вирішено позитивно, на 16 – дано роз’яснення, 71 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 47 звернень (54%),  Немирівського - 16 (18%) та Вінницького 11 (13%) районів.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (30), учасники бойових дій (3).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 71 (81%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій, на забезпечення путівками на санаторне лікування, інвалідними візками. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 9 місяців 2020 року з заявами звернулось 4875 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано майже   9,6 млн.

В 3 кварталі 2020 року надійшло 10 звернень (11,4%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

В 3 кварталі 2020 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються аграрної політики та земельних відносин щодо виділення земельних ділянок та надання в оренду.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Сектор по роботі зі зверненнями та доступу до

публічної інформації громадян управління з

загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2 квартал 2020 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 в Україні оголошено карантин з 12 березня. На період карантину громадян просять, за можливості, уникати особистого відвідування обласної Ради.  Тимчасово прийом звернень громадян, запитів на інформацію та листування відбуватиметься виключно у паперовій та електронній формах. На час скасування прийому громадян на першому поверсі обласної Ради розміщені спеціальні скриньки. Надання консультацій з приводу звернень громадян та запитів на інформацію проводиться у телефонному режимі в робочий час
завідувачем сектору по роботі зі зверненнями та доступу до публічної інформації громадян управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради.

Протягом 2 кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 111 звернення, що на 11 звернення менше, ніж за відповідний період 2019 року (122 звернення). Із них звернень: повторних - 2, поштою – 48, сектором – 61, що становить 55%  від загальної кількості.

Зареєстровано 9 колективних звернень (8%) за підписом громадян 534. Серед усіх звернень лише 2 скарги.

За результатами розгляду: 52 звернення вирішено позитивно, на 19 – дано роз’яснення, 40 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 41 звернення (36%), Томашпільського (14 – 12,6%) та Немирівського 12 - 11%), Бершадського району (10 – 9%).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (25), селяни (5).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 66 (59,5%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 1 півріччя 2020 року з заявами звернулось 3000 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 5875,2  млн.

В 2 кварталі 2020 року надійшло 7 звернень (6,3%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

В 2 кварталі 2019 року до обласної Ради надійшло 6 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2020 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Протягом І кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 195 звернення, що на 101 звернення більше, ніж за відповідний період 2019 року. Також майже 150 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше 2000 звернень до депутатів обласної Ради, що подані до сектору по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Із них: 2 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 4 звернення. Серед усіх звернень 4 скарги. За результатами розгляду: 107 звернення вирішено позитивно, на 67 – дано роз’яснення, 21 звернень надіслані за належністю.

Станом на 1 квітня 2020 року заступниками голови обласної Ради проведено 5 особисті прийоми громадян, також 3 виїзні прийоми громадян, де розглянуто 56 звернення та біля 70 звернень про надання матеріальної допомоги.

20 звернень надійшли поштою, 175 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 10 колективних звернення (19,5%), за підписом громадянина - 160.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (65 звернень),  Тростянецького (27 звернень), Немирівсього (25 звернень)  та Вінницького (16 звернень) районів.

Не порушено громадянами  Іллінецьким, Могилів-Подільського, Ямпільського, Піщанського районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (68), працівники бюджетної сфери (2), селяни (3).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (145  звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму більше 4 млн. грн.

На другому місці питання охорони здоров’я (7 звернень). Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ.

Досить часто піднімаються комунального господарства (6 звернень), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги.

Актуальними залишаються питання житлової політики та екології та природних ресурсів по 5 звернень.

Протягом І кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з загальних питань

виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 7 квітня 2020 року, 15:52

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація