03 червня о 10.00 в приміщенні обласної Ради (сесійна зала, 2-й поверх) відбудеться онлайн-засідання постійної комісії обласної Ради з питань бюджету, фінанасів та обласних програм

Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

Звіт за 2020 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2020 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Протягом І кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 195 звернення, що на 101 звернення більше, ніж за відповідний період 2019 року. Також майже 150 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше 2000 звернень до депутатів обласної Ради, що подані до сектору по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Із них: 2 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 4 звернення. Серед усіх звернень 4 скарги. За результатами розгляду: 107 звернення вирішено позитивно, на 67 – дано роз’яснення, 21 звернень надіслані за належністю.

Станом на 1 квітня 2020 року заступниками голови обласної Ради проведено 5 особисті прийоми громадян, також 3 виїзні прийоми громадян, де розглянуто 56 звернення та біля 70 звернень про надання матеріальної допомоги.

20 звернень надійшли поштою, 175 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 10 колективних звернення (19,5%), за підписом громадянина - 160.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (65 звернень),  Тростянецького (27 звернень), Немирівсього (25 звернень)  та Вінницького (16 звернень) районів.

Не порушено громадянами  Іллінецьким, Могилів-Подільського, Ямпільського, Піщанського районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (68), працівники бюджетної сфери (2), селяни (3).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (145  звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму більше 4 млн. грн.

На другому місці питання охорони здоров’я (7 звернень). Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ.

Досить часто піднімаються комунального господарства (6 звернень), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги.

Актуальними залишаються питання житлової політики та екології та природних ресурсів по 5 звернень.

Протягом І кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з загальних питань

виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 7 квітня 2020 року, 15:52 Переглядів: 179

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація