Вітання

Голови Вінницької обласної Ради

Олійника Анатолія Дмитровича

  • Вінницька обласна Рада першою в Україні провела сесійне засідання з дотриманням усіх санітарних норм

    Вінницька обласна Рада 23 липня першою в Україні провела сесійне засідання з дотриманнях усіх санітарних норм, соціальної дистанції та застосуванням засобів індивідуального захисту. До того ж обласна Рада була першою в Україні, яка провела позачергову 43 сесію в період посиленого карантину у відеорежимі 16 квітня. – На сьогоднішню сесію вп ....

  • Адаптивний карантин в Україні продовжено до 31 серпня

    Кабінет Міністрів України продовжив дію адаптивного карантину до 31 серпня 2020 року. Відповідне рішення Уряд ухвалив на засіданні 22 липня. – У залежності від епідемічної ситуації у регіоні або окремих адміністративно-територіальних одиницях – районах, встановлюється зелений, жовтий, помаранчевий або червоний рівень епідемічної небе ....

  • Продовжено карантинні обмеження допуску до приміщення обласної Ради

    Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанов Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та від 20 травня 2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на тери ....

Звіт за 2020 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2 квартал 2020 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 в Україні оголошено карантин з 12 березня. На період карантину громадян просять, за можливості, уникати особистого відвідування обласної Ради.  Тимчасово прийом звернень громадян, запитів на інформацію та листування відбуватиметься виключно у паперовій та електронній формах. На час скасування прийому громадян на першому поверсі обласної Ради розміщені спеціальні скриньки. Надання консультацій з приводу звернень громадян та запитів на інформацію проводиться у телефонному режимі в робочий час
завідувачем сектору по роботі зі зверненнями та доступу до публічної інформації громадян управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради.

Протягом 2 кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 111 звернення, що на 11 звернення менше, ніж за відповідний період 2019 року (122 звернення). Із них звернень: повторних - 2, поштою – 48, сектором – 61, що становить 55%  від загальної кількості.

Зареєстровано 9 колективних звернень (8%) за підписом                     громадян 534. Серед усіх звернень лише 2 скарги.

За результатами розгляду: 52 звернення вирішено позитивно, на 19 – дано роз’яснення, 40 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 41 звернення (36%), Томашпільського (14 – 12,6%) та Немирівського 12 - 11%), Бершадського району (10 – 9%).

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (25), селяни (5).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 66 (59,5%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 1 півріччя 2020 року з заявами звернулось 3000 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 5875,2  млн.

В 2 кварталі 2020 року надійшло 7 звернень (6,3%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

В 2 кварталі 2019 року до обласної Ради надійшло 6 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та районних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2020 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

Протягом І кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 195 звернення, що на 101 звернення більше, ніж за відповідний період 2019 року. Також майже 150 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше 2000 звернень до депутатів обласної Ради, що подані до сектору по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Із них: 2 звернення – повторних, за відповідний період минулого року було 4 звернення. Серед усіх звернень 4 скарги. За результатами розгляду: 107 звернення вирішено позитивно, на 67 – дано роз’яснення, 21 звернень надіслані за належністю.

Станом на 1 квітня 2020 року заступниками голови обласної Ради проведено 5 особисті прийоми громадян, також 3 виїзні прийоми громадян, де розглянуто 56 звернення та біля 70 звернень про надання матеріальної допомоги.

20 звернень надійшли поштою, 175 - прийнято сектором з організації роботи із зверненнями громадян.

Зареєстровано 10 колективних звернення (19,5%), за підписом громадянина - 160.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (65 звернень),  Тростянецького (27 звернень), Немирівсього (25 звернень)  та Вінницького (16 звернень) районів.

Не порушено громадянами  Іллінецьким, Могилів-Подільського, Ямпільського, Піщанського районами жодного звернення.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (68), працівники бюджетної сфери (2), селяни (3).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (145  звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму більше 4 млн. грн.

На другому місці питання охорони здоров’я (7 звернень). Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ.

Досить часто піднімаються комунального господарства (6 звернень), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги.

Актуальними залишаються питання житлової політики та екології та природних ресурсів по 5 звернень.

Протягом І кварталу 2020 року до обласної Ради надійшло 5 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, почастішали скарги жителів сіл на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських та селищних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

Сектор по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з загальних питань

виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 7 квітня 2020 року, 15:52
Оновлено: 2 липня 2020 року, 14:39
Переглядів: 921

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація