Фото без опису

Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

Звіт за 2021 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2021 рік

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особистий прийом громадян у приймальні Вінницької обласної Ради тимчасово припинено. Головою обласної Ради проведено 3 виїзних прийоми громадян в районах області, під час яких звернулось більше 135  громадян. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2021 року до обласної Ради надійшло 843 звернення, що на 358  звернень більше, ніж за відповідний період 2020 року (485 звернення). Із них звернень: повторних - 21 (2%), поштою – 188, що становить 22%  від загальної кількості, анонімних – 3.

Зареєстровано 83 колективних звернень (9%) за підписом                     3496 громадян. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

Серед усіх звернень лише 8 скарг.

За результатами розгляду: 261 звернення вирішено позитивно, на 353 – дано роз’яснення, 94 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (171), працівники бюджетної сфери (27 звернень), військовослужбовці (24 звернення), селяни (17).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 544 (64%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради в 2021 році з заявами звернулось 5058 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано                             11 млн. 560 тис.грн.

В 2021 році надійшло 100 звернень (11%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

Було розглянуто 32 звернення (3%) стосовно проблем в аграрному секторі. Насамперед це питання права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та учасникам АТО, безоплатної передачі та приватизації земельних ділянок, спірні питання по межі тощо. Причиною збільшення кількості таких звернень є недостатня роз’яснювальна робота щодо застосування чинного законодавства, вирішення питань отримання державних актів на право власності на земельні ділянки.

Протягом 2021 року до обласної Ради надійшло 27 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних, міських та районних рад.

Серед порушених у зверненнях питань, питання охорони здоров’я – 25 (2%) звернень. Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ  та 25 (2%) звернень з питань освіти, а саме: переведення на безоплатну форму навчання студентів вищих навчальних закладів області із сімей учасників АТО, а також питання закриття шкіл.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 3 квартал 2021 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2, на період карантину проведення особистих прийомів громадян тимчасово призупинено. Забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 3 кварталу 2021 року до обласної Ради надійшло 170 звернень, що на 56 звернень більше, ніж за відповідний період 2020 року. Із них звернень: повторних - 6, поштою – 45, відділом – 119, що становить 70%  від загальної кількості. А також начальником відділу прийнято більше 190 громадян, що звертаються до депутатів обласної Ради з заявами.

Зареєстровано 19 колективних звернень (11%) за підписом громадян 1367. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

За результатами розгляду: 37 звернень вирішено позитивно, на 39 – дано роз’яснення, 28 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (29), працівники бюджетної сфери (10), учасники бойових дій (7).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 97 (57%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 9 місяців 2021 року з заявами звернулось 4875 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано майже 7,6 млн.

В 3 кварталі 2021 року надійшло 10 звернень (6%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи. 

Також до обласної Ради надійшло 9 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарга жителів сіл та селищ, міст на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та міських рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб сайті обласної Ради.

 

Відділ по роботі зі зверненнями громадян та

доступу до публічної інформації управління з загальних

питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2 квартал 2021 року

 

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 в Україні оголошено карантин з 12 березня 2020 року. На період карантину громадян просять, за можливості, уникати особистого відвідування обласної Ради.  Тимчасово прийом звернень громадян, запитів на інформацію та листування відбуватиметься виключно у паперовій та електронній формах. На час скасування прийому громадян на першому поверсі обласної Ради розміщені спеціальні скриньки. Надання консультацій з приводу звернень громадян та запитів на інформацію проводиться у телефонному режимі в робочий час
начальником відділу по роботі зі зверненнями та доступу до публічної інформації громадян управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради.

Протягом 2 кварталу 2021 року до обласної Ради надійшло 437 звернення, що на 328 звернень більше, ніж за відповідний період 2020 року (111 звернень). Із них звернень: повторних - 9, поштою – 105, відділом – 325, що становить 74%  від загальної кількості.

Зареєстровано 44 колективних звернень (11%) за підписом                     громадян 1618. Серед усіх звернень лише 7 скарг.

За результатами розгляду: 205 звернень вирішено позитивно, на 106 – дано роз’яснення, 46 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 219 звернень (50%), Тульчинського (29 – 7%) та Жмеринського 86 - 20% районів.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (95), учасники бойових дій (17), держслужбовці (16).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 295 (67,5%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 1 півріччя 2021 року з заявами звернулось 2482 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 5433,150  млн.

В 2 кварталі 2021 року надійшло 23 звернення (5,3%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, забезпечення електроенергією. 

Також до обласної Ради надійшло 13 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних та міських рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті обласної Ради.

 

Відділ  по роботі зі зверненнями та доступу до

публічної інформації громадян управління з

загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2021 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

З метою запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом та на виконання заходів ефективної протидії поширення коронавірусної інфекції особистий прийом громадян у приймальні Вінницької обласної Ради тимчасово припинено.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом І кварталу 2021 року до обласної Ради надійшло 182 звернення, що на 13 менше, ніж за відповідний період 2020 року. Також майже 122 звернення про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше  звернень до депутатів обласної Ради, що подані до відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Із них: 7 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 2 звернення. Серед усіх звернень 3 скарги. За результатами розгляду: 60 звернення вирішено позитивно, на 67 – дано роз’яснення, 20 звернень надіслані за належністю, на розгляді - 55.

60 звернень надійшли поштою та електронною поштою, 122 - прийнято відділом по роботі із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Зареєстровано 23 колективних звернення (12,6%), за підписом громадянина - 693.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (76 звернень) та  Вінницького (37 звернень) району.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (51), військовослужбовці (13), працівники бюджетної сфери (8), підприємці (7).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (122  звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму більше 2,4 млн. грн. за зверненнями більше 1000 громадян області.

На другому місці питання комунального господарства (10 звернень), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги.

Досить часто піднімаються охорони здоров’я (8 звернень). Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ.

Актуальними залишаються питання транспорту та зв’язку 8 звернень.

Протягом І кварталу 2021 року до обласної Ради надійшло 6 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів громад на правомірність дій та рішень посадових осіб відповідних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

 

Відділ по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з загальних питань

виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 1 квітня 2021 року, 08:55

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація