Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

Звіт за 2022 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2022 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян у приймальні Вінницької обласної Ради тимчасово припинено.

 Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом І кварталу 2022 року до обласної Ради надійшло                             126 звернень, що на 56 менше, ніж за відповідний період 2021 року. Також майже 85 звернень про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше  звернень до депутатів обласної Ради, що подані до відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації, опрацьовані начальником відділу та передані депутатам по електронній пошті чи особисто.

Із них: 1 звернення – повторне, за відповідний період минулого року було 7 звернень. Серед усіх звернень 1 скарга. За результатами розгляду: 85 звернень вирішено позитивно, на 27 – дано роз’яснення, 14 звернень надіслані за належністю.

12 звернень надійшли поштою та електронною поштою, 114 - прийнято начальником відділом по роботі із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Зареєстровано 12 колективних звернення (9,5%), за підписом громадянина - 819.

Найбільше звернень надійшло від жителів м. Вінниці (49 звернень) та  Вінницького (17 звернень) району.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (21), військовослужбовці (6), працівники бюджетної сфери (3).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (85  звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму більше 1,8 млн. грн. за зверненнями більше 700 громадян області.

На другому місці питання комунального господарства (9 звернень), а саме: неправомірні тарифи, розрахунки за комунальні послуги.

Досить часто піднімаються охорони здоров’я (9 звернень). Це питання щодо проведення безкоштовного лікування в медичних закладах, встановлення групи інвалідності, діяльності працівників медичних установ.

Актуальними залишаються питання транспорту та зв’язку 3 звернення.

Протягом І кварталу 2022 року до обласної Ради надійшло 4 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів громад на правомірність дій та рішень посадових осіб відповідних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2 квартал 2022 року

 

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

В умовах дії воєнного стану, за можливості, уникати особистого відвідування обласної Ради.  Тимчасово прийом звернень громадян, запитів на інформацію та листування відбуватиметься виключно у паперовій та електронній формах. Надання консультацій з приводу звернень громадян та запитів на інформацію проводиться у телефонному режимі в робочий час начальником відділу по роботі зі зверненнями та доступу до публічної інформації громадян управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради.

Протягом 2 кварталу 2022 року до обласної Ради надійшло 147 звернення, що на 184 звернення менше, ніж за відповідний період 2021 року. Із них звернень: повторних - 2, поштою – 45, відділом – 102, що становить 69%  від загальної кількості.

Зареєстровано 5 колективних звернень (3%) за підписом                     громадян 2618. Серед усіх звернень лише 2 скарги.

За результатами розгляду: 55 звернень вирішено позитивно, на 32 – дано роз’яснення, 60 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Згідно даних, щодо звернень громадян, у розрізі територіальних громад області свідчить, що зберігається тенденція надходження їх найбільшої  частини з м. Вінниця – 109 звернень (74%), Жмеринського 56 – 38,1% району.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (23), учасники бойових дій (4), держслужбовці (3).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 115 (78%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 1 півріччя 2022 року з заявами звернулось 1850 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 5253,3  млн.

В 2 кварталі 2022 року надійшло 13 звернень (8,8%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, забезпечення електроенергією. 

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

Створено: 15 липня 2022 року, 13:43 Переглядів: 777

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація