Інформація про роботу із зверненнями громадян у
Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2023 року
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.
В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян проводиться в районах області. Проведено 2 виїзні прийоми громадян в районах області, на них розглянуто 81 звернення громадян.
Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.
Протягом І кварталу 2023 року до обласної Ради надійшло 272 звернення, що на 146 більше, ніж за відповідний період 2022 року. Також майже 204 звернення про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше 300 звернень до депутатів обласної Ради, що подані до відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації, опрацьовані начальником відділу та передані депутатам по електронній пошті чи особисто.
Із них: 11 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 1 звернення. Серед усіх звернень 3 скарги. За результатами розгляду: 165 звернень вирішено позитивно, на 27 – дано роз’яснення, 44 звернення надіслані за належністю.
12 звернень надійшли поштою та електронною поштою, 114 - прийнято начальником відділом по роботі із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.
Зареєстровано 11 колективних звернення (30%), за підписом громадянина - 346.
Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (73), діти з інвалідністю (18), особи з інвалідністю 2 групи (12).
Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (224 звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму більше 300 тис. грн. за зверненнями більше 1100 громадян області.
На другому місці питання житлової політики (11 звернень), а саме: надання житла громадянам, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення, а також надання житла військовослужбовцям, ВПО.
Було розглянуто 5 звернення стосовно питань аграрного сектору. Насамперед це питання права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та ВПО, військовослужбовцям, безоплатної передачі та приватизації земельних ділянок, спірні питання по межі тощо.
Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.
Відділ по роботі зі зверненнями громадян та доступу до
публічної інформації управління з питань підготовки
сесій обласної Ради та загальних питань
виконавчого апарату обласної Ради