Фото без опису

Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

  • Вінницька обласна Рада суттєво збільшить допомогу військовим

    До Обласної цільової програми підтримки учасників бойових дій внесуть зміни, мета яких підтримати військових з Вінниччини та дітей загиблих військових. Голова обласної Ради Вячеслав Соколовий дав доручення підготувати відповідні документи. 27 вересня на черговій сесії обласної Ради депутати заслухали інформацію про хід виконання Обласної цільово ....

  • На підтримку сил безпеки та оборони з обласного бюджету спрямували понад 23 млн грн

    На засіданні 57-ї черговій сесії обласної Ради депутати розглянули проєкт рішення «Про надання допомоги силам оборони та силам безпеки». Підтримка Збройних Сил України, допомога захисникам залишається пріоритетом №1 у діяльності обласної Ради. Сесія проголосувала за безоплатну передачу кільком військовим частинам матеріально-технічни ....

  • Депутати Вінницької обласної Ради ухвалили принципи і пріоритети формування обласного бюджету на 2025 рік

    27 вересня депутати розглянули та ухвалили рішення з 22 питань чергової 57 сесії. Під час розгляду першого питання обговорили принципи та пріоритети формування обласного бюджету на 2025 рік та його виконання, визначення завдань бюджетної політики, підвищення рівня прозорості та раціональності бюджетного процесу, зміцнення фінансової спроможності ре ....

Звіт за 2023 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом 1 кварталу 2023 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян проводиться в районах області. Проведено 2 виїзні прийоми громадян в районах області, на них розглянуто 81 звернення громадян.

 Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом І кварталу 2023 року до обласної Ради надійшло                             272 звернення, що на 146 більше, ніж за відповідний період 2022 року. Також майже 204 звернення про надання матеріальної допомоги до керівництва обласної Ради та більше 300 звернень до депутатів обласної Ради, що подані до відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації, опрацьовані начальником відділу та передані депутатам по електронній пошті чи особисто.

Із них: 11 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 1 звернення. Серед усіх звернень 3 скарги. За результатами розгляду: 165 звернень вирішено позитивно, на 27 – дано роз’яснення, 44 звернення   надіслані за належністю.

12 звернень надійшли поштою та електронною поштою, 114 - прийнято начальником відділом по роботі із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Зареєстровано 11 колективних звернення (30%), за підписом громадянина - 346.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (73), діти з інвалідністю  (18), особи з інвалідністю 2 групи  (12).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (224  звернення), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, субсидії. Відтак, для вирішення питання про надання матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення протягом І кварталу поточного року із фонду депутатів обласної Ради використано коштів на загальну суму більше 300 тис. грн. за зверненнями більше 1100 громадян області.

На другому місці питання житлової політики (11 звернень), а саме: надання житла громадянам, які мають на це право, будівництва соціального житла для малозабезпечених верств населення, а також надання житла військовослужбовцям, ВПО.

Було розглянуто 5 звернення стосовно питань аграрного сектору. Насамперед це питання права власності на землю, виділення земельних ділянок громадянам та ВПО, військовослужбовцям, безоплатної передачі та приватизації земельних ділянок, спірні питання по межі тощо.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

 

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2 квартал 2023 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян проводиться в районах області. Проведено 5 виїзних прийомів громадян в районах області, на них розглянуто 139 звернень громадян.

 Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2 кварталу 2023 року до обласної Ради надійшло 483 звернення, що на 355 звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року. Із них звернень: повторних - 11, поштою – 75, відділом – 397, що становить 82%  від загальної кількості.

Зареєстровано 16 колективних звернень (3,3%). Серед усіх звернень лише 7 скарг.

За результатами розгляду:  204 звернень вирішено позитивно, на 95 – дано роз’яснення, 83 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 373 (77%). Питання неналежного рівня пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 1 півріччя 2023 року з заявами звернулось 2544 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано 6973,3  млн.

В 2 кварталі 2023 року надійшло 14 звернень (3%) з питань діяльності органів місцевого самоврядування щодо дій сільських, селищних, міських голів, старост.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 3 квартал 2023 року

 

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян проводиться в районах області. Проведено 3 прийоми громадян, на них розглянуто 19 звернень.

Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 3 кварталу 2023 року до обласної Ради надійшло 172 звернення, що на 72 звернення менше, ніж за відповідний період 2022 року. Із них звернень: повторних - 13, поштою – 29, відділом – 124, що становить 72%  від загальної кількості. А також начальником відділу прийнято більше 190 заяв від громадян, що звертаються до депутатів обласної Ради з заявами.

Зареєстровано 22 колективних звернень (13%) за підписом громадян 1033. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

За результатами розгляду: 43 звернень вирішено позитивно, на 19 – дано роз’яснення, 42 звернень  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 78 (45%). Піднімались питання перерахунку пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 9 місяців 2023 року з заявами звернулось 3197 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано майже   8,8 млн.

В 3 кварталі 2023 року надійшло 23 звернення (9%) з питань охорони здоров’я. Піднімались питання діяльності лікарень. 

Також до обласної Ради надійшло 15 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування. Зокрема, щодо скарг на діяльність посадових осіб місцевих рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному веб сайті обласної Ради.

 

Відділ  по роботі зі зверненнями та доступу до

публічної інформації громадян управління з

загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 2023 рік

 

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

В умовах воєнного стану організація та проведення особистого прийому громадян може мати певні особливості, що зумовлені застосуванням визначених у ст. 8 Закону України “Про правовий режим воєнного стану” заходів правового режиму воєнного стану. Отже, на можливість, а також особливості проведення особистого прийому можуть впливати різні об’єктивні та суб’єктивні чинники, які не завжди можуть залежати від волі посадових осіб місцевого самоврядування.

Таким чином, впровадження в Україні заходів правового режиму воєнного стану може тимчасово або частково обмежувати (ускладнювати реалізацію), однак не виключати можливість реалізації права громадян на особистий прийом посадовими особами органів місцевого самоврядування.

Згідно із затвердженим графіком особистого прийому громадян в  2023 році головою та заступниками голови обласної Ради проведено 7 виїзних прийоми громадян в районах області, під час яких звернулось 108 громадян.  

Також начальником відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації виконавчого апарату обласної Ради постійно забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз'яснень з порушеного у зверненні питання, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 2023 року до обласної Ради надійшло 822 звернення, що на 190  звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року (632 звернення). Із них звернень: повторних - 50 (6%), поштою – 714, що становить 87%  від загальної кількості, анонімних – 6.

Зареєстровано 44 колективних звернень (5%) за підписом                     1180 громадян. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються старостами, сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради. Серед усіх звернень лише 38 скарг.

За результатами розгляду: 371 звернення вирішено позитивно, на 175 – дано роз’яснення, 184 звернення  надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (245 звернень), селяни (11 звернень), працівники бюджетної сфери (32 звернення), військовослужбовці (22 звернення).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення - 520 (63,3%). Більшість громадян скаржились на неналежний рівень пенсійного забезпечення, вимагали встановити соціальну справедливість у розмірах пенсій. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, на оплату навчання дітей, ремонт житла тощо.

Депутати обласної Ради протягом 2023 року надали 4420 громадянам матеріальну допомогу на суму 13 290 500 гривень. Допомога громадянам з депутатського фонду надавалася: на лікування - 90 %; на допомогу громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах - 5%; на ремонт будівель, пошкоджених внаслідок стихійного лиха -5%.

Протягом 2023 року депутатами обласної Ради опрацьовані звернення громадян та за результатами підготовлені 4420 висновків про надання грошової допомоги. Найбільша сума грошової допомоги, виділеної депутатами обласної Ради на одного громадянина, становила 53 000 гривень, найменша - 500 гривень. Середній розмір наданої грошової допомоги громадянину становить 3000 гривень.

В 2023 році надійшло 58 звернень (7%) з питань комунального господарства. Звернення з цих питань посідають друге місце. Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, неправомірні тарифи, забезпечення електроенергією. 

Актуальними залишаються питання забезпечення дотримання законності та правопорядку (22 звернення), а саме: скарги на дії працівників правоохоронних органів.

Мешканців обласного центру та інших міст області також турбують питання охорони здоров’я (48 звернень), а саме: безкоштовного забезпечення засобами лікування, діяльності працівників медичних установ, призначення керівників комунальних закладів охорони здоров’я.

Також до обласної Ради надійшло 10 звернень, що стосуються житлової політики. Зокрема, щодо забезпечення житлом громадян, які мають на це право.

Протягом 2023 року до обласної Ради надійшло 44 звернення, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів сіл та селищ на правомірність дій та рішень посадових осіб сільських, селищних, міських та районних рад.

Робота із зверненнями громадян, організація їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді, розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством.  Діяльність обласної Ради 8 скликання щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

Відділ по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації

 управління з загальних питань виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 5 квітня 2023 року, 15:19

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація