Фото без опису

Голова Вінницької обласної Ради

Соколовий Вячеслав Петрович

Звіт за 2024 рік Роздрукувати

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом І кварталу 2024 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

В умовах дії воєнного стану особистий прийом громадян проводиться в районах області. Проведено 1 прийом громадян Заступником голови обласної Ради Ткачом А.О., на них розглянуто 12 звернень громадян.

 Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом І кварталу 2024 року до обласної Ради надійшло 127 звернень, що на 145 менше, ніж за відповідний період 2023 року. Також надійшло, майже, 80 звернень на надання грошової допомоги громадянам області до керівництва обласної Ради та більше 300 звернень до депутатів обласної Ради 8 скликання, що опрацьовані начальником відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації та передані депутатам по електронній пошті.

Із них: 14 звернень – повторних, за відповідний період минулого року було 11 звернень. Серед усіх звернень 2 скарги. За результатами розгляду: 95 звернень вирішено позитивно, на 7 – дано роз’яснення, 25 зверненнь надіслані за належністю.

40 звернень надійшли поштою та електронною поштою, 87 - прийнято відділом по роботі із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Зареєстровано 8 колективних звернення (6%), за підписом громадянина - 361.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (45), діти з інвалідністю (10), особи з інвалідністю 2 групи (9), військовослужбовці (7).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (75 звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, отримання пільг.

 

На другому місці питання комунального господарства (13 звернень). Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, забезпечення електроенергією.

Протягом І кварталу 2024 року до обласної Ради надійшло 11 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів громад на правомірність дій та рішень посадових осіб відповідних рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством. За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді протягом ІI кварталу 2024 року

 

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від                     7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» постійно вживаються заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

 Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом ІI кварталу 2024 року до обласної Ради надійшло                             152 звернення. Також надійшло,  93  звернення до керівництва обласної Ради та більше 300 звернень до депутатів обласної Ради 8 скликання, що опрацьовані  відділом по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації та передані депутатам по електронній пошті на надання грошової допомоги громадянам області.

Із них: 11 звернень – повторних. Серед усіх звернень 10 скарг. За результатами розгляду: 61 звернень вирішено позитивно, на 5 – дано роз’яснення, 65 звернень   надіслані за належністю.

85 звернень надійшли поштою та електронною поштою, 67 - прийнято відділом по роботі із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до обласної Ради найчастіше зверталися пенсіонери (73),  ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї  та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки (22),  діти з інвалідністю  (10), особи з інвалідністю 2 групи  (9), військовослужбовці (30).

Аналіз заяв, пропозицій та скарг свідчить, що громадянами області порушуються питання різної тематики, але домінуючими є проблеми соціального захисту (75  звернень), а саме: надання матеріальної допомоги, забезпечення соціальних виплат, отримання пільг.

На другому місці питання комунального  господарства (13 звернень). Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, забезпечення електроенергією. 

Протягом І півріччя 2024 року до обласної Ради надійшло 16 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування, зокрема, скарги жителів громад на правомірність дій та рішень посадових осіб відповідних рад.  

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Усі  пропозиції, заяви і скарги громадян, які надійшли до обласної Ради, розглянуті згідно з чинним законодавством.  За результатами розгляду звернень, громадянам надавались роз’яснення працівниками виконавчого апарату обласної Ради. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

 

Начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян та доступу до

публічної інформації управління з питань підготовки

сесій обласної Ради та загальних питань

виконавчого апарату обласної Ради

 

Інформація про роботу із зверненнями громадян у

Вінницькій обласній Раді за 3 квартал 2024 року

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Вінницькою обласною Радою вживалися заходи для підвищення ефективності роботи із забезпечення всебічного розгляду звернень громадян та порушених у них проблем, оперативного їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян.

В умовах дії воєнного стану особисті прийоми громадян проводяться. Проведено 4 прийоми громадян, на них розглянуто 19 звернень.

 Відповідно до Закону України “Про звернення громадян” забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення з порушених у зверненні питань, вишукуються конкретні шляхи вирішення їх проблем та готуються своєчасні аргументовані відповіді та роз’яснення.

Протягом 3 кварталу 2024 року до обласної Ради надійшло 139 звернення, що на 33 звернення менше, ніж за відповідний період 2023 року. Із них звернень: повторних - 19, поштою – 32, відділом – 88, що становить 63% від загальної кількості. А також начальником відділу прийнято більше 230 заяв від громадян, що звертаються до депутатів обласної Ради з заявами.

Зареєстровано 9 колективних звернень (6,5%) за підписом громадян 286. На жаль, багато проблем громадян не вирішуються сільськими, селищними, районними та міськими радами, до компетенції яких вони належать, тому громадяни звертаються до керівництва обласної Ради.

За результатами розгляду: 53 звернень вирішено позитивно, на 17 – дано роз’яснення, 69 звернень надіслано за належністю. Основною причиною надходження звернень, що в подальшому пересилаються обласною Радою за належністю, є необізнаність громадян у сфері функціональних повноважень та завдань органів місцевого самоврядування.

Аналіз заяв, пропозицій та скарг, свідчить, що громадяни області порушують різні питання, але домінуючими є проблеми соціального захисту населення – 54 (39%). Піднімались питання перерахунку пенсій, надання пільг. Проблемними є питання щодо надання матеріальної допомоги, здебільшого на лікування, придбання ліків, реабілітацію тощо.

Для вирішення питань з надання матеріальної допомоги населенню до депутатів обласної Ради за 9 місяців 2024 року з заявами звернулось 2732 громадян області. З фонду депутатів обласної Ради було використано майже 8,2 млн.

На другому місці питання комунального господарства (29 звернень). Це, зокрема, утримання і ремонт державного та комунального житлового фонду, плата за комунальні послуги, забезпечення електроенергією, водопостачання.

В 3 кварталі 2024 року надійшло 11 звернення (8%) з питань охорони здоров’я. Піднімались питання діяльності лікарень, надання послуг.

Також до обласної Ради надійшло 7 звернень, що стосуються діяльності органів місцевого самоврядування. Зокрема, щодо скарг на діяльність посадових осіб місцевих рад.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності Вінницької обласної Ради і знаходиться під постійним контролем керівництва Вінницької обласної Ради. Звернення, які знаходились на контролі в обласній Раді розглянуто і проінформовано про їх розгляд без порушення термінів згідно з чинним законодавством. Діяльність обласної Ради щодо розгляду звернень громадян постійно висвітлюється на офіційному вебсайті обласної Ради.

 

Відділ по роботі зі зверненнями громадян та

доступу до публічної інформації управління з загальних

питань виконавчого апарату обласної Ради

Створено: 3 квітня 2024 року, 10:56

Логін: *

Пароль: *

E-Mail: *

Пароль: *


Ще не зареєстровані? Реєстрація